1 motocykl (dylemat)
Posty: 24
• Strona 2 z 2 • 1, 2
No bo z tego co wiem to po takim większym remoncie można natłuc troche więcej motogodzin niż w 2 t a powiesz mi coś o wr250f też ze starszych roczników ?
- piterek123456
- Świeżak
- Posty: 194
- Dołączył(a): 23/10/2014, 10:01
- Lokalizacja: zielona góra
Narazie upalam 450 brata no i wiem że może wydać sie to śmiesz ale dobrze sobie radze przynajmniej tak mi się wydaje nie chodzi mi tu tak jak na pisałeś pyrkać na wolnych obrotach albo odkręcać na prostej wydałem się na tor pierw sie bałem ale po uzbrojeniu sie we wszystkie ochraniacze i zbroje brata odważyłem sie i wyjechałem pierw to takie kółko rozpoznawcze a potem już dałem troche do pieca i aż tak strasznie nie było bardzo przyjemnie
ale jeździłem na połowę jej możliwością albo nawet mniej a to moja może 6 jazda na niej , no i brat wyjeżdża za granic i będzie chciał ją sprzedać bo nie będzie miał za bardzo czasu na jazdę i sie zastanawiam czy jej nie wziąć i tu mam plus no na 100% wiem że moto miało miecha temu remont za 2500zł

- piterek123456
- Świeżak
- Posty: 194
- Dołączył(a): 23/10/2014, 10:01
- Lokalizacja: zielona góra
edytuj posty - nie pisz jeden pod drugim.
to że wiecej to nie znaczy że taniej, w 2T robisz remont za kilka stówek i masz silnik prawie jak nowy., w 4T jak przyjdzie remont to wydajesz kilka tysiecy i tego nie widać... wiec koszta są zblizone, i nie wiem czy nie nizsze w 2T porównując "zabytkowe" roczniki
WRka fajne moto, fajnie jeździ no ale jak wszystko za 6-7 tysiecy w 4T padaki troche mogą sie trafiac czesto.
co do jazdy - niczym mi nie imponujesz że "dałes do pieca" na drugim kółku, założe się że byle dzieciak na 85tce by wtedy cię jechał jak tylko sobie by tego zachciał. bo nie moc sie liczy a możliwosc wykorzystania tej mocy. jak kupisz duze ciezkie i mocne moto, to w zakręcie zamiast skupic sie na technicznym pokonaniu zakrętu które bedzie łatwe do uzyskania, to bedziesz sie bał czy dasz odpowiednia ilosc gazu czy nie. za mocna maszyna zwłaszcza na początek to męczarnia a nie rzecz " fajna"
to że wiecej to nie znaczy że taniej, w 2T robisz remont za kilka stówek i masz silnik prawie jak nowy., w 4T jak przyjdzie remont to wydajesz kilka tysiecy i tego nie widać... wiec koszta są zblizone, i nie wiem czy nie nizsze w 2T porównując "zabytkowe" roczniki
WRka fajne moto, fajnie jeździ no ale jak wszystko za 6-7 tysiecy w 4T padaki troche mogą sie trafiac czesto.
co do jazdy - niczym mi nie imponujesz że "dałes do pieca" na drugim kółku, założe się że byle dzieciak na 85tce by wtedy cię jechał jak tylko sobie by tego zachciał. bo nie moc sie liczy a możliwosc wykorzystania tej mocy. jak kupisz duze ciezkie i mocne moto, to w zakręcie zamiast skupic sie na technicznym pokonaniu zakrętu które bedzie łatwe do uzyskania, to bedziesz sie bał czy dasz odpowiednia ilosc gazu czy nie. za mocna maszyna zwłaszcza na początek to męczarnia a nie rzecz " fajna"
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Może i masz racje będę się rozglądał za 125 2t mocy mi wystarczy a na początku będzie pewnie za dużo a potem to już sama przyjemność
no i ten remonty mnie troche odciążą bo jak mówisz że jak wszystko jest w miarę zadbane to remont może wynieść kilka stów (to sam tłok rozumiem) a jak nawet i więcej to mam to rozłożone bo z tego co wiem to tłok musowo przy remoncie a korba co dwa tłoki cylek jak org. To 2 tłoki na jedną selekcje a selekcie są 3 A,B,C to mi by tak pasowało z enduro i tych wszystkich zabaw z rejestracją fulla dam se spokój i bd szalał po torze ma dojazdówke do toru lasem to tam się też lekko zabawie dzięki wszystkim za pomoc 


- piterek123456
- Świeżak
- Posty: 194
- Dołączył(a): 23/10/2014, 10:01
- Lokalizacja: zielona góra
Posty: 24
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości