Honda CBR 4Fi Sport problem z odpaleniem
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Honda CBR 4Fi Sport problem z odpaleniem
Witam niedawno kupiłem Honde jak w tytule, niestety mam problem z odpaleniem,
mianowicie po oględzinach motoru jeździe próbnej itd motor okazał się bez zarzutów
więc postanowiłem go kupić i po przewiezieniu go na przyczepce (w pozycji pionowej) i przejechaniu 150km dotarłem na miejsce teraz wszystko ładnie pięknie zdjęliśmy go z przyczepki odpaliłem pochodził około 3/4 min i zgasł, moja głupota że nie spojrzałem w bak (pusto) tylko kręciłem rozrusznikiem.
Po dolaniu paliwa motor ma 0 reakcji kreci kreci pompka się załącza i nic...???
Pierwsze co tel do gościa i ten zarzeka się że nigdy nie było problemów z odpalaniem odkąd go posiadał prawda??? być może ;/
Niestety na 2 dzień tel i musiałem wyjechać za granicę ;/
Teraz na komputerze wyświetla się jeszcze kontrolka oleju (miga) poprzedni właściciel niedawno wymieniał olej.
Czy powodem może być ta kontrolka??? Przez co motor nie chce odpalić??
Czy po prostu się jakoś zapowietrzył??
Niestety obecnie nie ma mnie na miejscu w kraju ;/ zjeżdżam na święta na parę dni i chciałbym znać możliwą przyczynę.
mianowicie po oględzinach motoru jeździe próbnej itd motor okazał się bez zarzutów
więc postanowiłem go kupić i po przewiezieniu go na przyczepce (w pozycji pionowej) i przejechaniu 150km dotarłem na miejsce teraz wszystko ładnie pięknie zdjęliśmy go z przyczepki odpaliłem pochodził około 3/4 min i zgasł, moja głupota że nie spojrzałem w bak (pusto) tylko kręciłem rozrusznikiem.
Po dolaniu paliwa motor ma 0 reakcji kreci kreci pompka się załącza i nic...???
Pierwsze co tel do gościa i ten zarzeka się że nigdy nie było problemów z odpalaniem odkąd go posiadał prawda??? być może ;/
Niestety na 2 dzień tel i musiałem wyjechać za granicę ;/
Teraz na komputerze wyświetla się jeszcze kontrolka oleju (miga) poprzedni właściciel niedawno wymieniał olej.
Czy powodem może być ta kontrolka??? Przez co motor nie chce odpalić??
Czy po prostu się jakoś zapowietrzył??
Niestety obecnie nie ma mnie na miejscu w kraju ;/ zjeżdżam na święta na parę dni i chciałbym znać możliwą przyczynę.
- Husky00
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 15/3/2015, 09:08
Może pompka paliwa była na wykończeniu i ją dobiłeś? Kontrolka od oleju wskazuje za niskie ciśnienie w magistrali.
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
Dopóki silnik nie jest uruchomiony, to kontrolką oleju się nie przejmuj, ona zapewne zgaśnie po odpaleniu.
W F4i masz irydowe świece, które są bardzo wrażliwe na zalanie, Ty najprawdopodobniej to zrobiłeś próbując odpalić motocykl z minimalną ilością paliwa w baku. Teraz po powrocie do domu, może okazać się, że moto odpali Ci bez żadnego problemu lub odpali, ale nie będzie pracował równo. Ważna sprawa... po odpaleniu rozgrzej go do włączenia się wentylatora chłodnicy (z tego co pamiętam 106-107 stopni) i daj mu trochę popracować. Jeśli moto po takim "zabiegu" nadal będzie pracować nie równo, to kupuj nowe świece (koszt około 200-300zł).
Powodzenia!
W F4i masz irydowe świece, które są bardzo wrażliwe na zalanie, Ty najprawdopodobniej to zrobiłeś próbując odpalić motocykl z minimalną ilością paliwa w baku. Teraz po powrocie do domu, może okazać się, że moto odpali Ci bez żadnego problemu lub odpali, ale nie będzie pracował równo. Ważna sprawa... po odpaleniu rozgrzej go do włączenia się wentylatora chłodnicy (z tego co pamiętam 106-107 stopni) i daj mu trochę popracować. Jeśli moto po takim "zabiegu" nadal będzie pracować nie równo, to kupuj nowe świece (koszt około 200-300zł).
Powodzenia!
2 x ZX6R
-
Repsol - Świeżak
- Posty: 275
- Dołączył(a): 7/4/2008, 10:19
czemu drogi? za moto położyłeś pewnie ponad 10tyś.
nowe gumy (praktycznie co sezon) 1000+
napęd 600 (tu akurat nie co sezon)
olej 200-300
płyny 200~
ja też strzelam, że zalałeś świece i starczy że moto pochodzi i będzie ok
nowe gumy (praktycznie co sezon) 1000+
napęd 600 (tu akurat nie co sezon)
olej 200-300
płyny 200~
ja też strzelam, że zalałeś świece i starczy że moto pochodzi i będzie ok
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
- piotr_motoland
- Świeżak
- Posty: 245
- Dołączył(a): 26/7/2011, 07:19
- Lokalizacja: polska
Niestety nie odpalił, (kanał odkryty duża wilgotność w garażu ;/ ) teraz panowie powiedzcie jaki to będzie klucz do tych świec dojście jest bardzo ciężkie świece znajdują się dość głęboko ;/
wiedzie gdzie można dostać taki klucz??
W ogóle jaki jest numer klucza? (rozmiar)
mam sporo narzędzi może udałoby mi się coś dorobić??
wiedzie gdzie można dostać taki klucz??
W ogóle jaki jest numer klucza? (rozmiar)
mam sporo narzędzi może udałoby mi się coś dorobić??
- Husky00
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 15/3/2015, 09:08
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości