Pierwszy motockl!
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Pierwszy motockl!
Siema! W czerwcu mam zamiar kupić jakiś pierwszy porządny motocykl. Jeździłem sporo zippem 4t 50cc manualem i troche 125 4t. Mam 189 cm i 80 kg. Zastanawiałem się nad Aprilia rs 125 2t, ale szukam czegoś równie dobrego. Nie pogardziłbym również poradami, na co zwracać uwagę jak się go kupuje/podać link to tego tematu xd. I jeszcze takie pytanie, czy jeśli kupię 125 zarejestrowaną na 35 km to czy mogę go zablokować i przerejestrować na 15?
- KEBS
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 19/2/2015, 12:36
Nie napisałeś ile masz kasy i w jaki sposób chcesz użytkować motocykl.
Chcesz jeździć solo w korkach i zawsze być na pole position na światłach, czy weekendowa (mała) turystyka z żoną/dziewczyną, czy jakiś teren od czasu do czasu, czy chcesz się przyzwyczajać do pozycji sportowej ?
Chcesz jeździć solo w korkach i zawsze być na pole position na światłach, czy weekendowa (mała) turystyka z żoną/dziewczyną, czy jakiś teren od czasu do czasu, czy chcesz się przyzwyczajać do pozycji sportowej ?
Jeżdżenie "ścigaczem" po mieście to jak bieganie po lesie w garniturze.
-
Rolnik62 - Bywalec
- Posty: 622
- Dołączył(a): 2/9/2014, 22:42
- Lokalizacja: Gliwice
Możesz zblokować ale to będzie musiało być wiarygodne robione u dobrego mechanika potwierdzone papierkami i wydrukiem z hamowni pewnie
Z drugiej strony jak masz ją blokować do 15 km to nie lepiej kupić bezawaryjnego 4T z tą samą mocą, dzwięk lepszy i spalanie
Z drugiej strony jak masz ją blokować do 15 km to nie lepiej kupić bezawaryjnego 4T z tą samą mocą, dzwięk lepszy i spalanie
Honda CBR 125R ---> Yamaha FZS 600 02r
-
Devil 125 - Bywalec
- Posty: 558
- Dołączył(a): 9/9/2014, 14:46
- Lokalizacja: DOL
A ja napiszÄ™ tak:
- jesteś wysoki wiec szukaj wysokiego motocykla żeby była harmonia wymiarów.
Stodzwudziestkipiątki to z natury małe filigranowe maszynki, ale np. DT125r stojąca na kołach 18 i 21" to całkiem spory sprzęt który łatwo można pomylić z czymś poważniejszym.
Co do zmiany mocy w papierach, to sprawa może być lekko nieopłacalna, będziesz potrzebował na to trochę gotówki i nerwów, bo znając Polskę, każdy będzie rzucał kłody pod nogi.
Ja chciałem "urwać" z mocy tylko 2kW i na początek usłyszałem, że potrzebuję:
-papiery od producenta czy oficjalnego dystrybutora w których jasno będą opisane blokady na żądaną moc.
-opinię rzeczoznawcy, stwierdzającą istnienie opisanych blokad i wykres z hamowni, potwierdzający faktyczną wartość mocy
-potem na przegląd, no bo Pan diagnosta też musi zarobić, ale za to wystawi stosowny papier, dzięki któremu Pani w okienku wydziału komunikacji, może łaskawie dokona zmiany w papierach.
Pytając o to wszystko w wydziale komunikacji, dowiedziałem się przy okazji, że jestem ohydnym kombinatorem i oszustem, bo chcę sobie zakombinować, żeby latać MOTOCYKLEM na "B".
Zamurowało mnie.
- jesteś wysoki wiec szukaj wysokiego motocykla żeby była harmonia wymiarów.
Stodzwudziestkipiątki to z natury małe filigranowe maszynki, ale np. DT125r stojąca na kołach 18 i 21" to całkiem spory sprzęt który łatwo można pomylić z czymś poważniejszym.
Co do zmiany mocy w papierach, to sprawa może być lekko nieopłacalna, będziesz potrzebował na to trochę gotówki i nerwów, bo znając Polskę, każdy będzie rzucał kłody pod nogi.
Ja chciałem "urwać" z mocy tylko 2kW i na początek usłyszałem, że potrzebuję:
-papiery od producenta czy oficjalnego dystrybutora w których jasno będą opisane blokady na żądaną moc.
-opinię rzeczoznawcy, stwierdzającą istnienie opisanych blokad i wykres z hamowni, potwierdzający faktyczną wartość mocy
-potem na przegląd, no bo Pan diagnosta też musi zarobić, ale za to wystawi stosowny papier, dzięki któremu Pani w okienku wydziału komunikacji, może łaskawie dokona zmiany w papierach.
Pytając o to wszystko w wydziale komunikacji, dowiedziałem się przy okazji, że jestem ohydnym kombinatorem i oszustem, bo chcę sobie zakombinować, żeby latać MOTOCYKLEM na "B".
Zamurowało mnie.
DR125se
- sito79
- Świeżak
- Posty: 157
- Dołączył(a): 8/9/2008, 15:39
- Lokalizacja: Wałbrzych
Tak jak słyszałeś nie kala się kombinować, lepszy orginał, szkoda czasu i kasy. 15 koła na 125 - tkę to dużo kasy. Możesz przebierać
Yamaha yzf 125 r
(otwórz link)
Honda cbr 125
(otwórz link)
Yamaha mt 125
(otwórz link)
Yamaha wr 125
(otwórz link)
Aprilia rs4 125
(otwórz link)
Ktm duke 125
(otwórz link)
I wiele, wiele innych
Najlepiej jakbyś się przysiadł, przejechał, bo 190 cm to nie jest mało.
Kup dobre ciuchy.... i witaj w drużynie

Yamaha yzf 125 r

Honda cbr 125

Yamaha mt 125

Yamaha wr 125

Aprilia rs4 125

Ktm duke 125

I wiele, wiele innych

Kup dobre ciuchy.... i witaj w drużynie

Jeżdżenie "ścigaczem" po mieście to jak bieganie po lesie w garniturze.
-
Rolnik62 - Bywalec
- Posty: 622
- Dołączył(a): 2/9/2014, 22:42
- Lokalizacja: Gliwice
Devil 125 napisał(a):Z drugiej strony jak masz ją blokować do 15 km to nie lepiej kupić bezawaryjnego 4T z tą samą mocą, dzwięk lepszy i spalanie
Właśnie mi bardziej odpowiada dźwięk 2t

sito79 napisał(a):Co do zmiany mocy w papierach, to sprawa może być lekko nieopłacalna, będziesz potrzebował na to trochę gotówki i nerwów, bo znając Polskę, każdy będzie rzucał kłody pod nogi.
No cóż... Ludzi w tym pięknym kraju nie zmienisz

Rolnik62 napisał(a):Tak jak słyszałeś nie kala się kombinować, lepszy orginał, szkoda czasu i kasy.
Może i tak... W sumie do czerwca mam jeszcze dużo czasu, może znajdę jakąś zarejestrowaną na 15 km... Jeśli nie to pomyślę o YZF. Dzięki za radę, lewa!

- KEBS
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 19/2/2015, 12:36
Oj nie jedna osoba woli dźwięk 2suwa, poza tym wracając do tematu ,musisz zwracać uwagę czy w ogłoszeniach piszę czy jest odblokowany czy zablokowany. Jak dla Ciebie myślę że RS w nowej budzie byłaby nawet dobra
Aprilia RS 50
i jakieś 2 chińczyki
i jakieś 2 chińczyki
- MarcinMalinaPL
- Świeżak
- Posty: 59
- Dołączył(a): 8/5/2014, 20:51
- Lokalizacja: Åšwidwin
MarcinMalinaPL napisał(a):Oj nie jedna osoba woli dźwięk 2suwa, (...)
To nie jest kwestia "lubienia". Po prostu do chopperk'ów i sportów ten dźwięk nie pasuje...
Lubie słyszeć jak przez orane idzie dziki KTM w dwupaku, ale jak słyszę jazgoczący wysokoobrotowy dźwięk dwusuwa i pojawia się Red Rose 125... Litości...

Poza tym jeśli to fajne to czemu 80% userów miniścigaczy 2T kombinuje przykleić do swoich maszyn wydechy od 4T... Kiedyś nawet był gość co chciał od Hayabusy tłumik wszczepiać...
Jak fenix z popiołów 

-
miki1406 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2847
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
To tylko kwestia gusty ja np wole dźwięk 2 suwa niż 4 suwa w małej pojemności bo chodzi to jak china power i nie ma w tym rewelacji ,ale tak samo mogą znaleźć się osoby które powiedzą że wolą dźwięk 4 suwa bo 2 suw to piździk.
Poza tym osoba która chcę zmienić dźwięk z 2 suwa nie powinna kupować wcale takiego motocykla jeżeli jest to dla kogoś wadą
Poza tym osoba która chcę zmienić dźwięk z 2 suwa nie powinna kupować wcale takiego motocykla jeżeli jest to dla kogoś wadą
Aprilia RS 50
i jakieś 2 chińczyki
i jakieś 2 chińczyki
- MarcinMalinaPL
- Świeżak
- Posty: 59
- Dołączył(a): 8/5/2014, 20:51
- Lokalizacja: Åšwidwin
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Motocykle od 51 do 125 ccm - kategoria A1/B
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość