Rok temu kupowalem pierwsze moto r6
Posty: 52
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
bachu12 napisał(a):Jeśli się uda to spędzę tam kilka dni ( Hartheim ), więc powinienem dać radę. W ogóle z tego co widzę to jest tam w rejonie gigantyczna ilość dróg z zakrętami.
Jeśli znacie jakąś stronę z dobrymi opisami co warto zobaczyć w Alpach to chętnie skorzystam z jakiegoś linka. Jechać będę od strony Niemiec, przez Szwajcarię, odrobinę Włochy, potem Austria i dalej w kierunku Polski. Na pewno w planach mam Bormio i Grossglockner.
W Niemczech nie zatrzymywal bym sie dlugo. Zaraz po Schauinsland uderzylbym bym na zachod w Alpy francuskie. Szwajcaria niby fajna ale te ichnie ograniczenia predkosci do 80 km/h to poprostu mordega.

| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
Swoją drogą, znalazłem foto na fejsie u pewnej osoby. Skądinąd wiem, że przesiadła się po bladnym na R1 (może blady za słaby?)
guma z 800km przebiegu (wg komentarza właściciela).
taak - to na bokach to konserwacja ze sklepu
guma z 800km przebiegu (wg komentarza właściciela).

taak - to na bokach to konserwacja ze sklepu
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
Kaai napisał(a):Swoją drogą, znalazłem foto na fejsie u pewnej osoby. Skądinąd wiem, że przesiadła się po bladnym na R1 (może blady za słaby?)
guma z 800km przebiegu (wg komentarza właściciela).
taak - to na bokach to konserwacja ze sklepu
Kaai, fajna fota !
pewnie twierdzi, ze jeszcze nie zdarzyl powloki ochronnej zjechac albo winkli w okolicy nie bylo.

| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
Kaai napisał(a):Swoją drogą, znalazłem foto na fejsie u pewnej osoby. Skądinąd wiem, że przesiadła się po bladnym na R1 (może blady za słaby?)
guma z 800km przebiegu (wg komentarza właściciela).
taak - to na bokach to konserwacja ze sklepu
Ale i tak milion razy fajniejsza niż GS500 z zamkniętą oponą

BMW S1000RR
-
RSSSS - Bywalec
- Posty: 666
- Dołączył(a): 9/6/2013, 19:54
- Lokalizacja: Wrocław
i tutaj poprzednie jego moto
widziałem ludzi, którz wprost mówili, że po torze nie latają, a mieli po 1-2cm do rantu, ale mieli niezłą technikę, i po prostu to co inni roibli do końca gumy, oni robili lepiej i mieli zapas = polecieliby na tor, i mogliby być niezłymi wymiataczami na tych 600.
//rssss u tobie ranty sie zuzywaja jak stawiasz moto na stopce, i tylko w ten sposob co?:D

widziałem ludzi, którz wprost mówili, że po torze nie latają, a mieli po 1-2cm do rantu, ale mieli niezłą technikę, i po prostu to co inni roibli do końca gumy, oni robili lepiej i mieli zapas = polecieliby na tor, i mogliby być niezłymi wymiataczami na tych 600.
//rssss u tobie ranty sie zuzywaja jak stawiasz moto na stopce, i tylko w ten sposob co?:D
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
Jak czytam pierwszy wpis, to włosy stają mi dęba. Koleś jest pozbawiony samokontroli i odrobiny krytycyzmu wobec swoich "dokonań". Czym się tu chwalić, zachowuję się bezmyślnie, nie panuję nad motocyklem, ale jeszcze żyję. Wow. Pogratulować, mam nadzieję, że konsekwencje swojego braku wyobraźni poniesiesz jedynie ty. Bo coś czuję, że będziesz miał jeszcze wiele niesamowitych "przygód", którymi będziesz chciał się pochwalić.
- gulczao
- Świeżak
- Posty: 160
- Dołączył(a): 27/10/2007, 09:02
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
andy7 napisał(a):W Niemczech nie zatrzymywal bym sie dlugo. Zaraz po Schauinsland uderzylbym bym na zachod w Alpy francuskie. Szwajcaria niby fajna ale te ichnie ograniczenia predkosci do 80 km/h to poprostu mordega.
Dzięki za propozycje co zobaczyć. Jeszcze chwila do lipca została, ale muszę powoli zacząć ogarniać dokładniej trasę. Niestety w tym roku Francji raczej nie planuję, ale w przyszłości na pewno. W Szwajcarii to chyba głównie zatrzymam się w Zurychu a potem jak najszybciej opuszczam kraj. Boję się, że dostanę jakiś mandat za przeoczenie czegoś i się nie wypłacę

Jeśli chodzi o zdjęcia opon to zdaję sobie sprawę, że w sportach trochę ciężej domknąć oponę ( poprawcie mnie jeśli się mylę ), ale tutaj to chyba ktoś lata tylko po prostych. Oceniając na oko, u mnie przy w miarę spokojnej jeździe zostaje ok. połowa lub trochę mniej do brzegu w porównaniu z tymi zdjęciami.
Inna kwestia, że o ile nie popieram takiej jazdy, jeśli wynika ona z braku umiejętności, to nie widzę problemu w "rekreacyjnej" jeździe sportem. Co kto lubi. Jedni lubią sporty, inni enduro. Na drodze publicznej w sumie ciężko bezpiecznie wykorzystać w pełni jakikolwiek motocykl.
gulczao napisał(a):Jak czytam pierwszy wpis, to włosy stają mi dęba. Koleś jest pozbawiony samokontroli i odrobiny krytycyzmu wobec swoich "dokonań". Czym się tu chwalić, zachowuję się bezmyślnie, nie panuję nad motocyklem, ale jeszcze żyję. Wow. Pogratulować, mam nadzieję, że konsekwencje swojego braku wyobraźni poniesiesz jedynie ty. Bo coś czuję, że będziesz miał jeszcze wiele niesamowitych "przygód", którymi będziesz chciał się pochwalić.
Tutaj leży chyba właśnie największe niebezpieczeństwo brania mocnego motocykla na początek. Im bardziej wymagająca maszyna na początek tym większa wymagana samodyscyplina i rozsądek. Z resztą, tyczy się to wszystkich pojazdów i dziedzin życia.
Ja miałem 2 "gleby" jeśli tak to można nazwać, bo druga to przewrócenie motocykla podczas ściągania z centralki. Nie ja go postawiłem i jeszcze kompletnie nie wiedziałem jak "to" obsługiwać. Poza tym kilka mniej lub bardziej niebezpiecznych sytuacji wynikających z bycia początkującym. Najzabawniejsza to chyba wylecenie na w sumie prostym zakręcie w czasie pierwszego kółka na torze ( trzeba było słuchać i jechać spokojnie

- bachu12
- Świeżak
- Posty: 251
- Dołączył(a): 3/1/2015, 01:46
Dyskusja mocno odbiegła od tematu podstawowego- dlatego też wydzieliłem ją do nowego:
viewtopic.php?p=1008529#1008529
Proszę kontynuować w podanym temacie.
viewtopic.php?p=1008529#1008529
Proszę kontynuować w podanym temacie.
-
kravec - Administrator
- Posty: 5571
- Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
- Lokalizacja: Pabianice
Hmm czytam i nie wierzÄ™...
Już dużo umoralniaczy było i ktoś serio myśli, że druga osoba to sobie weźmie do serca?
Jak pojeździłeś 600, to nie wypowiadaj się, że to żadna różnica czy 600 czy 1000... Jeździłem na 600 i była bardzo przyjemna, kupiłem 1200 i to była przepaść, rasowy killer. Wróciłem do spokojnej 600, ale jakby jakiś młody kupił ode mnie 1200, to wątpię, żeby przeżył rok. Sprzedaję, bo mam jeszcze trochę instynktu samozachowawczego.
Kaai - co do dodatków, żebyś zobaczył, jak motocykle się sprzedają na forum v-stroma, uwierz, że to całkiem inny świat. Motocykle wyposażone mają dużo większa cenę i nikogo to nie dziwi. W wakacje jeden gość sprzedawał chyba 3 letni motocykl, za cenę wyższa niż nówka w salonie. Ostatecznie sprzedał goły motocykl po cenie rynkowej i osobno dodatki za grube tysiące złotych. Różnica z wyposażeniem czy bez, dochodzi do 10k zł i wszystko jest do odzyskania
Co do opony - sam jeżdżąc zachowawczo trochę się zdziwiłem jeżdżąc na krowie 1200ccm, jak się okazało że praktycznie zamykam oponę, a w czasie jazdy nie miałem uczucia że jadę jak zawodnicy na torze... Teraz pomimo, że drugi motocykl jest znacznie zwinniejszy i dopiero mogę z nim robić cuda, to opona na nim jest prawie kwadratowa - po prostu jeździ się dalej i tego się nie uniknie.
Już dużo umoralniaczy było i ktoś serio myśli, że druga osoba to sobie weźmie do serca?
Jak pojeździłeś 600, to nie wypowiadaj się, że to żadna różnica czy 600 czy 1000... Jeździłem na 600 i była bardzo przyjemna, kupiłem 1200 i to była przepaść, rasowy killer. Wróciłem do spokojnej 600, ale jakby jakiś młody kupił ode mnie 1200, to wątpię, żeby przeżył rok. Sprzedaję, bo mam jeszcze trochę instynktu samozachowawczego.
Kaai - co do dodatków, żebyś zobaczył, jak motocykle się sprzedają na forum v-stroma, uwierz, że to całkiem inny świat. Motocykle wyposażone mają dużo większa cenę i nikogo to nie dziwi. W wakacje jeden gość sprzedawał chyba 3 letni motocykl, za cenę wyższa niż nówka w salonie. Ostatecznie sprzedał goły motocykl po cenie rynkowej i osobno dodatki za grube tysiące złotych. Różnica z wyposażeniem czy bez, dochodzi do 10k zł i wszystko jest do odzyskania

Co do opony - sam jeżdżąc zachowawczo trochę się zdziwiłem jeżdżąc na krowie 1200ccm, jak się okazało że praktycznie zamykam oponę, a w czasie jazdy nie miałem uczucia że jadę jak zawodnicy na torze... Teraz pomimo, że drugi motocykl jest znacznie zwinniejszy i dopiero mogę z nim robić cuda, to opona na nim jest prawie kwadratowa - po prostu jeździ się dalej i tego się nie uniknie.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
Zalezy gdzie jezdzisz, kiedy jezdzisz itd itd. Jednego dnia walisz fajna trase z zakretami , drugiego spieszysz sie autostrada czy po miescie do pracy, fakt ze nie zamykasz gumy na lazienkowskiej nikogo chyba nie dziwi
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
-
rosiboj - Moderator
- Posty: 2217
- Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
- Lokalizacja: mam wiedziec?
Posty: 52
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości