Zobacz wÄ…tek - Honda Cr 125 Dziwny Problem
NAS Analytics TAG

Honda Cr 125 Dziwny Problem

Enduro, Cross
_________

Honda Cr 125 Dziwny Problem

Postprzez kamer1337 » 28/12/2014, 12:14

Witam
Niedawno robiłem remont silnika. Konkretnie to wszystkie łożyska, uszczelniacze, kosz sprzęgłowy. Przed remontem motor raz mi odpalał gdy był zimny raz nie.

Problem tkwi w tym, że gdy go kopię dostaje paliwa, chce zapalić ma taki lekki strzał, ale odrazu buuuuuuuu i gaśnie. Gdy podamu mu paliwo bezpośrednio do cylindra, kopne 2-3 razy odpali. Lecz muszę trzymać go na wysokich obrotach, gdy zejdę na niższe odrazu buuuuuuuuuu i gaśnie. Dodam jeszcze, że szybciej mu się otwiera zawór niż przed remontem, ale to minimalnie ( może to jest wina tego, że dokładnie wszystko przecyzściłem ). No i do tego dziwnie pracuje.

Pozdrawiam i czekam na waszÄ… pomoc :lol:
kamer1337
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 28/12/2014, 12:08


Postprzez xawaxus » 28/12/2014, 12:48

a patrzyłeś w ogóle w jakim stanie jest tłok? może już po prostu przeżywa swoje ostatnie motominuty jak go palisz :D i czy podstawa - gaźnik wyczyszczony porządnie? membrany?
xawaxus
Świeżak
 
Posty: 160
Dołączył(a): 16/3/2014, 15:33
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez henio12323 » 28/12/2014, 13:18

wymien swiece, sprawdź membranki ( w króćcu ssącym ) gaźnik ma byc wyczyszczony i odpowiednio ustawiony i ma chodzic, jezeli jedna z wymienionych rzeczy jest niepewna - sprawdź to
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kamer1337 » 28/12/2014, 14:49

Tłok, cylinder 0 rysek, gaźnik wyczyszczony membrany wszystko jest ok.

Znalazłem już powód.

Motor nie miał iskry na niskich obrotach.

Powodem był źle ustawiony impulsator, sprawdziłem to, lecz nie wiem jak ma być on ustawiony. Czy ma ocierać o to coś na magnecie, czy ma być minimalnie blisko >?
kamer1337
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 28/12/2014, 12:08

Postprzez kris514 » 28/12/2014, 17:26

jak najblizej ale ma nie dotykac
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez kamer1337 » 31/12/2014, 12:00

No poradziłem sobie z zapłonem. Wygląda na to, że jest ok, gdy kopę lekko już iskra jest.

Przerwa na świecy 0,55 mm [ zgodnie z serwisówką ]
I teraz mam pytanko. Gdy kopę motor odpali, ale odrazu zgaśnie jest taki jakby zaduszony. Próbowałem bez filtra powietrza, to samo.

I pytanko. Czy może to być problem tego, że jest zalany ?
kamer1337
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 28/12/2014, 12:08

Postprzez henio12323 » 31/12/2014, 16:12

jezeli byłby zalany to zawsze swieca bedzie mocno mokra
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kamer1337 » 31/12/2014, 21:39

Jest taraz teka sytuacja, że motor odpala ale tylko podczas gdy jest napędzany przez kopkę.

No i nadal nie wiem co może być powodem.

Dodam, że gdy mi dzisiaj odpalił na 3 sekundy. Spod kolanka dyfuzora ( nie mam uszczelek ) strasznie duzo białego dymu mi poleciało, tak, że przez te 3 sekundy połowy motoru nie było widać.

Pomocy.
kamer1337
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 28/12/2014, 12:08

Postprzez henio12323 » 1/1/2015, 10:03

pewnie jest zalany, weź go na pych odpal ( wbijaj 3 bieg na sprzęgle pchaj i pusc sprzegło nagle ) on musi przepalić mase oleju z cylindra. bo tak to moze pusci iskre pare razy, potem cisnienie wyrzuci olej spod tłoka i iskry juz nie uświadczysz :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości




na górê