Honda Cr 125 Dziwny Problem
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Honda Cr 125 Dziwny Problem
Witam
Niedawno robiłem remont silnika. Konkretnie to wszystkie łożyska, uszczelniacze, kosz sprzęgłowy. Przed remontem motor raz mi odpalał gdy był zimny raz nie.
Problem tkwi w tym, że gdy go kopię dostaje paliwa, chce zapalić ma taki lekki strzał, ale odrazu buuuuuuuu i gaśnie. Gdy podamu mu paliwo bezpośrednio do cylindra, kopne 2-3 razy odpali. Lecz muszę trzymać go na wysokich obrotach, gdy zejdę na niższe odrazu buuuuuuuuuu i gaśnie. Dodam jeszcze, że szybciej mu się otwiera zawór niż przed remontem, ale to minimalnie ( może to jest wina tego, że dokładnie wszystko przecyzściłem ). No i do tego dziwnie pracuje.
Pozdrawiam i czekam na waszÄ… pomoc
Niedawno robiłem remont silnika. Konkretnie to wszystkie łożyska, uszczelniacze, kosz sprzęgłowy. Przed remontem motor raz mi odpalał gdy był zimny raz nie.
Problem tkwi w tym, że gdy go kopię dostaje paliwa, chce zapalić ma taki lekki strzał, ale odrazu buuuuuuuu i gaśnie. Gdy podamu mu paliwo bezpośrednio do cylindra, kopne 2-3 razy odpali. Lecz muszę trzymać go na wysokich obrotach, gdy zejdę na niższe odrazu buuuuuuuuuu i gaśnie. Dodam jeszcze, że szybciej mu się otwiera zawór niż przed remontem, ale to minimalnie ( może to jest wina tego, że dokładnie wszystko przecyzściłem ). No i do tego dziwnie pracuje.
Pozdrawiam i czekam na waszÄ… pomoc

- kamer1337
- Świeżak
- Posty: 33
- Dołączył(a): 28/12/2014, 12:08
wymien swiece, sprawdź membranki ( w króćcu ssącym ) gaźnik ma byc wyczyszczony i odpowiednio ustawiony i ma chodzic, jezeli jedna z wymienionych rzeczy jest niepewna - sprawdź to
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Tłok, cylinder 0 rysek, gaźnik wyczyszczony membrany wszystko jest ok.
Znalazłem już powód.
Motor nie miał iskry na niskich obrotach.
Powodem był źle ustawiony impulsator, sprawdziłem to, lecz nie wiem jak ma być on ustawiony. Czy ma ocierać o to coś na magnecie, czy ma być minimalnie blisko >?
Znalazłem już powód.
Motor nie miał iskry na niskich obrotach.
Powodem był źle ustawiony impulsator, sprawdziłem to, lecz nie wiem jak ma być on ustawiony. Czy ma ocierać o to coś na magnecie, czy ma być minimalnie blisko >?
- kamer1337
- Świeżak
- Posty: 33
- Dołączył(a): 28/12/2014, 12:08
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
No poradziłem sobie z zapłonem. Wygląda na to, że jest ok, gdy kopę lekko już iskra jest.
Przerwa na świecy 0,55 mm [ zgodnie z serwisówką ]
I teraz mam pytanko. Gdy kopę motor odpali, ale odrazu zgaśnie jest taki jakby zaduszony. Próbowałem bez filtra powietrza, to samo.
I pytanko. Czy może to być problem tego, że jest zalany ?
Przerwa na świecy 0,55 mm [ zgodnie z serwisówką ]
I teraz mam pytanko. Gdy kopę motor odpali, ale odrazu zgaśnie jest taki jakby zaduszony. Próbowałem bez filtra powietrza, to samo.
I pytanko. Czy może to być problem tego, że jest zalany ?
- kamer1337
- Świeżak
- Posty: 33
- Dołączył(a): 28/12/2014, 12:08
jezeli byłby zalany to zawsze swieca bedzie mocno mokra
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Jest taraz teka sytuacja, że motor odpala ale tylko podczas gdy jest napędzany przez kopkę.
No i nadal nie wiem co może być powodem.
Dodam, że gdy mi dzisiaj odpalił na 3 sekundy. Spod kolanka dyfuzora ( nie mam uszczelek ) strasznie duzo białego dymu mi poleciało, tak, że przez te 3 sekundy połowy motoru nie było widać.
Pomocy.
No i nadal nie wiem co może być powodem.
Dodam, że gdy mi dzisiaj odpalił na 3 sekundy. Spod kolanka dyfuzora ( nie mam uszczelek ) strasznie duzo białego dymu mi poleciało, tak, że przez te 3 sekundy połowy motoru nie było widać.
Pomocy.
- kamer1337
- Świeżak
- Posty: 33
- Dołączył(a): 28/12/2014, 12:08
pewnie jest zalany, weź go na pych odpal ( wbijaj 3 bieg na sprzęgle pchaj i pusc sprzegło nagle ) on musi przepalić mase oleju z cylindra. bo tak to moze pusci iskre pare razy, potem cisnienie wyrzuci olej spod tłoka i iskry juz nie uświadczysz 

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości