Zobacz wątek - Napęd i łożysko główki ramy Suzuki Sv650
NAS Analytics TAG

Napęd i łożysko główki ramy Suzuki Sv650

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Napęd i łożysko główki ramy Suzuki Sv650

Postprzez Dbidzi » 20/11/2014, 09:54

Cześć,
Mam do zrobienia w Suzuki sv650s k4 łożysko główki ramy i wymianę napędu.
Widzę ze najbardziej polecane są napędy Did i tutaj pytanie który z modeli tej firmy będzie odpowiedni pod względem cena/wytrzymałość do sv + nie wiem jaka jest seryjna ilość ogniw i ilość zębów w tej wersji i roczniku.

Odnośnie łożyska podeslijcie proszę jakiś link bo w tym temacie jestem kompletnie zielony.

Wiem że mogę jechać do mechanika i dowiedzieć się tego wszystkiego ale chciałbym kupić to przez internet ze względu na cenę a nie chcę z kolei wydać kasy na jakiś shit który po paru K będzie do niczego.

Z góry dzięki za odpowiedź.
Dbidzi
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 4/6/2014, 14:09


Postprzez Nepri » 20/11/2014, 10:14

kolego radziłbym sprawdzić ile ogniw bo jeśli ktoś zmienił zębatki to może być klopsik =D
Riders on the strom :D
Avatar użytkownika
Nepri
Świeżak
 
Posty: 191
Dołączył(a): 9/3/2011, 18:30
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez Dbidzi » 20/11/2014, 10:29

Wymieniać będę komplet, stąd pytanie o seryjną długość łańcucha i zębatki bo takie chcę założyć ; )
Dbidzi
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 4/6/2014, 14:09

Postprzez Nepri » 20/11/2014, 10:35

Riders on the strom :D
Avatar użytkownika
Nepri
Świeżak
 
Posty: 191
Dołączył(a): 9/3/2011, 18:30
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez melvin » 20/11/2014, 12:21

Wsadź większą zębatkę o jakieś +2/+3 zęby z tyłu motocykla, na pewno nie pożałujesz. Ja kiedyś wstawiałem łożysko all balls i byłem zadowolony. Co do samego napędu to zależy jak długo chcesz używać tego moto, osobiście zawsze polecam łańcuchy DID zvmx czyli hiper wzmocnione. Opłaca się za nie więcej zapłacić, jak sam nie zjedziesz łańcucha to sprzedajesz moto z napędem w stanie bdb a ludzie na to patrzą przy zakupie.
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Dbidzi » 20/11/2014, 13:49

Hm, z tą większą zębatką rozumiem że poprawi się przyspieszenie. Z drugiej strony, powiedzmy przy 2 zębach więcej ile orientacyjnie spadnie v-max gdzie licznikowy w tym momencie to około 230.
Dbidzi
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 4/6/2014, 14:09

Postprzez melvin » 20/11/2014, 13:53

W k4 1000 nie zauważyłem spadku v-max, niektóre silniki po zmianie przełożeń na +z tyłu mają większy v-max bo mają więcej siły na dokręcenie się do wysokich obrotów na 6tym biegu. Jak często korzystasz z v-max? Ja mimo posiadania litra rzadko przekraczam 200km/h liczy się dla mnie mocny dół i elastyczność.
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na gr