Zobacz wÄ…tek - Jaki motorower najlepszy na poczÄ…tek?
NAS Analytics TAG

Jaki motorower najlepszy na poczÄ…tek?

i inne małe pojemności
_________

Jaki motorower najlepszy na poczÄ…tek?

Postprzez Cirilla » 9/6/2014, 10:31

Witam.

Chciałabym zacząć swoją przygodę z motocyklami i chcę kupić jakiś motorower, by nauczyć się jeździć, jednak w sprawach motocykli jestem zielona. Mógłby mi ktoś pomóc/doradzić jaki motorower wybrać? Mam 14 lat i 170cm W internecie znalazłam wiele tematów, ale jakoś do mnie nie przemawiają. Zależy mi na wykonaniu, niezawodności, bezpieczeństwie (najbardziej!) oraz na taniej cenie. Najlepiej do 2 tys. Zależy mi również na wyglądzie, żeby nie wyglądał beznadziejnie jak zwykły skuter (okropny wygląd) tylko coś prezentował. Najchętniej żeby przypominał Rometa Routera 50. Co jeszcze mogę powiedzieć? Czekam na Wasze propozycje. Mam nadzieję, że coś doradzicie. Jeszcze nie jestem pewna, czy dostanę zielone światło, ale miejmy nadzieję, że tak. Jakie są jeszcze opinie na temat takiej jazdy? Nie mam zamiaru zginąć :)

Pozdrawiam.
Cirilla
Świeżak

Postprzez MarSen » 9/6/2014, 12:38

Jeżeli zależy Ci na wykonaniu, niezawodności i bezpieczeństwie to musisz zwiększyć budżet. Chcesz kupić coś nowego czy używanego? Prawo Jazdy masz?
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
MarSen
Moderator

Postprzez Cirilla » 9/6/2014, 13:24

Zważywszy na to, że mam ograniczony budżet, używany jak najbardziej. Na prawko AM niedługo zdaję
Cirilla
Świeżak

Postprzez MarSen » 9/6/2014, 18:10

No mimo wszystko do 2 tysięcy nie kupisz niczego "lać i jeździć", chyba, że chinola a z tym też bywa różnie. Z używanych to najlepiej jakieś moto na AM6 (silnik dwusuwowy, biegowy montowany w większości markowych 50cc w 2T). Ewentualnie nowego chinola. Który? Taki na którego Cię będzie stać i będzie Ci się podobał, bo to wszystko jedno kopyto.
MarSen
Moderator

Postprzez Cirilla » 9/6/2014, 18:39