Enduro/supermoto do 6000zł
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Enduro/supermoto do 6000zł
Jakie masz doświadczenie: ~5 000km na Hondzie NSR
Wiek, waga, wzrost: 18 lat, 90kg, 190cm
Do jakich celów chcesz używać motocykla: Jeżeli enduro to wiadomo, że teren lekki i ciężki, motocykl głównie do zabawy po terenie, lasach. Jeżeli supermoto, w co wątpię z moim budżetem to asfalt i lekki szuter, dojazdy do szkoły.
Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie? ciężko przeliczać teren na kilometry.
Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach? Posiadam ciuchy, na motocykl mam do wydania 6 000zł.
Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie? jak najmniejszy.
Jakie motocykle Ci się podobają - sportowe, nakedy, turystyki, enduro itp. enduro, supermoto, ścigacze mi się przejadły ;d
Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę? KTM LC4 640 supermoto, ale na razie jest w sferze marzeń.
Dobrze, żeby było tyle mocy, aby się motocykl zbyt szybko nie znudził. Wątpię, że znajdzie się jakieś supermoto, kiedyś już szukałem i takie rozsądne propozycje rozpoczynają się dopiero od 8tys. Mam nadzieję, że pomożecie
Wiek, waga, wzrost: 18 lat, 90kg, 190cm
Do jakich celów chcesz używać motocykla: Jeżeli enduro to wiadomo, że teren lekki i ciężki, motocykl głównie do zabawy po terenie, lasach. Jeżeli supermoto, w co wątpię z moim budżetem to asfalt i lekki szuter, dojazdy do szkoły.
Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie? ciężko przeliczać teren na kilometry.
Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach? Posiadam ciuchy, na motocykl mam do wydania 6 000zł.
Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie? jak najmniejszy.
Jakie motocykle Ci się podobają - sportowe, nakedy, turystyki, enduro itp. enduro, supermoto, ścigacze mi się przejadły ;d
Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę? KTM LC4 640 supermoto, ale na razie jest w sferze marzeń.
Dobrze, żeby było tyle mocy, aby się motocykl zbyt szybko nie znudził. Wątpię, że znajdzie się jakieś supermoto, kiedyś już szukałem i takie rozsądne propozycje rozpoczynają się dopiero od 8tys. Mam nadzieję, że pomożecie
- fajaon
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 7/7/2013, 21:41
Ja na Twoim miejscu szukał bym Yamahy TT, TTr 600 albo Suzuki DRZ 400 w wersji Y (najmocniejsza i najlżejsza, bez rozruchajnika) w wersjach enduro i w między czasie doskrobał kasy na jakieś koła.
LC4 to średnie marzenie bo nie jest to rewelacyjny sprzęt
LC4 to średnie marzenie bo nie jest to rewelacyjny sprzęt
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
jak dla mnie duzo lepiej kupic lc4 niz TT 600 ;P
te 410 to huska, a stare huski bywały mocno kaprysne na serwis, częsci drogie, sypią się dziwne rzeczy - takie które nie powinny się sypać. ogólnie ludzie nie za bardzo są zadowolenie z tych sprzetów, tak jak np z husabergów starych stąd śmieszna cena. 5 tysi to 2/3 ceny średniego ktma z tych lat.
te 410 to huska, a stare huski bywały mocno kaprysne na serwis, częsci drogie, sypią się dziwne rzeczy - takie które nie powinny się sypać. ogólnie ludzie nie za bardzo są zadowolenie z tych sprzetów, tak jak np z husabergów starych stąd śmieszna cena. 5 tysi to 2/3 ceny średniego ktma z tych lat.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
WR ma fabrycznie homologacje wiec bezproblemowo o ile ma dokumenty. jest sporo kradzionych lub z pogbionymiu papierami ( nie wnikam juz w to ) i sa bez mozliwosci rejestracji, ale fabrycznie mozna było
tylko WR 400 i 426 to najmniej udane yamahy i radze z daleka omijać ;D chyba że masz tyle samo kasy na moto co rocznie na remonty ;D
tylko WR 400 i 426 to najmniej udane yamahy i radze z daleka omijać ;D chyba że masz tyle samo kasy na moto co rocznie na remonty ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
5 bieg, 5 tytanowych zaworów, pękające głowice, padające łozyska balansera rózne dziwne rzecyz, póki jeździ jeździ fajnie, ale w supermoto wszystko dostaje ostro w tyłek, zwłaszcza skrzynia na asfalcie gdzie ma wiekszy opór niz w terenie, potem naprawy są kosmicznie drogie, wiec jak juz to lepiej dołóż te kilka tysi i szukaj ktma EXC 400 / 450. duzo pancerniejsze sprzęty
TTr jeździ jak jeździ, jak kazdy sprzet tego typu.
EXC i WR to wyczynówki, wiec są mega lekkie, bardzo mocne i bezkompromisowe, nikt sie nie pyta czy wydasz 500 czy 5000 zł na remonty, mają byc i tyle
TTr to sprzet budżetowy, jak sie w miare dba i nie katuje to jest wieczny. to samo jakies suzuki DR, xt xr itp itd. no i TT nie ma sportowego zawieszenia jak EXC, nie ma swietnych hamulców, wiec porównujac WR do TTr to przepaśc wielka, no ale coś za coś
TTr jeździ jak jeździ, jak kazdy sprzet tego typu.
EXC i WR to wyczynówki, wiec są mega lekkie, bardzo mocne i bezkompromisowe, nikt sie nie pyta czy wydasz 500 czy 5000 zł na remonty, mają byc i tyle
TTr to sprzet budżetowy, jak sie w miare dba i nie katuje to jest wieczny. to samo jakies suzuki DR, xt xr itp itd. no i TT nie ma sportowego zawieszenia jak EXC, nie ma swietnych hamulców, wiec porównujac WR do TTr to przepaśc wielka, no ale coś za coś
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
no to suzuki DRZ 400, fajna na miasto jako SM, i nieźle radzi sobie w lekkim i średnio cięzkim terenie. chyba że dołozysz prawie drugie tyle to EXC polecam
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
KTM LC4 ja też bym polecał. Może trzeba sypnąć na serwis ale masa/moc/zawieszenie - wszystko uszyte i zgrane a nie z przypadku. Brał bym z el. rozrusznikiem. Jak wspomne procedure z DR 650 - dekompresor-kopka- strzał to lipa na maksa.
Yamaha YZF 1000
-
skidmarks - Stały bywalec
- Posty: 1402
- Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
- Lokalizacja: zachód Polski
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości