Zobacz wątek - Pytanie dotyczące gaźnika Keihin
NAS Analytics TAG

Pytanie dotyczące gaźnika Keihin

Enduro, Cross
_________

Pytanie dotyczące gaźnika Keihin

Postprzez mateuszcr » 4/6/2014, 22:39

Jak sprawdzić czy mój gaźnik (keihin) jest dobrze wyregulowany
Podejrzenie stąd iż Masakrycznie pochłania paliwo, motocykl co prawda 2T i wiem że spalanie większe, a obrączka na dyszy jest na samej górze, z tego co się orientuje na góra to mniejsze spalanie dól to większe,
Posiadam honda cr 85,
i na całym baku 4.8l przejadę 1/2 tego co honda cr 125 na 5 litrach,

Czekam na Jakieś porady dot. gaźnika
mateuszcr
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 15/5/2014, 18:52


Postprzez henio12323 » 5/6/2014, 08:37

po1 nie ten dział :D na przyszłosc pisz w dziale offroad

po 2 wrzuc zdjęcie swiecy

po 3) sciągnij sobie serwisówke, i porównaj wielkosci dysz w gaźniku z tymi seryjnymi jakie powinny byc

i gdzie smigasz ? po torze czy katujesz po lesie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez Invi » 5/6/2014, 08:38

Na iglicy, nie na dyszy :P Nie większe spalanie/mniejsze, tylko służy do ustawienia proporcji mieszanki.

Ustaw gaźnik po prostu ;)

Wykręć świecę i zobacz jak wygląda.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez sylwek199888 » 5/6/2014, 09:21

85 są bardzo wyżyłowane, bardziej niż 125 i dodając że 85mocno się katuje, to może Ci tyle spalać. Jak nie wiesz, czy masz dobrze wyregulowany gaźnik, to ściągnij serwisówke i wyreguluj tak, jak być powinno :P
sylwek199888
Świeżak
 
Posty: 300
Dołączył(a): 13/8/2012, 20:43
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez mateuszcr » 6/6/2014, 11:35

Świeca nie jest mokra, zarnik suchy, tam taki osad jedynie wokół żarnika był a gwint sie swiecił, to tyle co do świecy, iglica jest na max w dól więc ma najmniejsze spalanko , a co do serwisówek, to prosiłbym o link, iż jestem kiełkujący amator i nie wiem co wpisać aby dobre sciągnąć trza potłumaczyć trochę :)

dodam iż pływak jest dobry , bo też może paść pytanie iż czy pływak nie dziurawy,

Czekam na dalsze posty z waszej strony,
mateuszcr
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 15/5/2014, 18:52

Postprzez Effendi » 6/6/2014, 17:58

Wolniej jeźdź to będzie mniej Ci palił, to jest 2T, na dodatek ma mocno wysilony silnik, on będzie palił od groma, dużo czynników ma wpływ na spalanie, nawet grubość tylnej opony, pogoda, no i oczywiście regulacja gaźnika, która musi być poprawnie ustawiona.
Jeżdżę na KTM exc 450, a obok niego stoi Honda Transalp 650
Effendi
Świeżak
 
Posty: 248
Dołączył(a): 20/5/2013, 17:36
Lokalizacja: Białystok

Postprzez mateuszcr » 6/6/2014, 21:07

dziś sprawdzałem obroty, na rozgrzanym silniku wkrecalem sróbke i wykrecałem zadnej reakcji praktycznie
mateuszcr
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 15/5/2014, 18:52

Postprzez kris514 » 6/6/2014, 21:27

Masz ustawione wolne obroty na lince? Zazwyczaj brak różnicy podczas kręcenia tą śrubka oznacza że przepustnica jest za bardzo otwarta i dlatego nie widzisz różnicy, do puki nie wyczyścisz i nie będziesz pewny że dysze są odpowiednie to nic się nie dowiesz czy masz poprawnie ustawiony gaźnik (ta śrubka jest od składu mieszanki na obrotach neutralnych)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez mateuszcr » 6/6/2014, 21:47

wolne obroty ustawione na lince? to sie odkreca przy manetce czy przy gaźniku jak przy gaźniku to na maks wkrecona nakretka
mateuszcr
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 15/5/2014, 18:52



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê