to zalezy co masz na mysli są 4 rodzaje wydechów
1) wydech oryginalny - najlepsze osiągi z doły bo zazwyczaj jest mocno wygłuszony, jest cichy, i masz dograne ustawienia gaxnika dolotu itp itd
2) wydech sportowy - sam w sobie da troche kopa na wyzszych obrotach ( czasami juz od srednich jest róznica ) nieco wzrosnie spalanie, jak wieksza moc to nieco szybsze zuzycie silnika ale kilka % mocy za kilka % dodatkowego obciązenia wiec nie jest źle, zazwyczaj są lżejsze i głosniejsze. motocykl dostaje mocy, ale po dograniu dolotu, dostrojeniu jeszcze mozna kolejnych kilka % wycisnąc
3) wydechy sportowe lub oryginalne poprawione przez osoby które mają pojęcie co robią, i nie wiercą bezsensownei dziur aby było głośniej, tylko uwydatniają dzwiek, zwykle bez większych modyfikacji
4) wydechy oryginalne / sportowe ale z wywalonymi wstawkami, watami, przegrodami - czyli jednym słowem wieś tańczy i spiewa. to jest własnie gnojenie motocykla, wtedy moze spalanie wzrosnąc, moze sie osiągi poprawią, moze pogorszą
zazwyczaj cięzko potem wyregulowac gaźnik, cięzko zrobic synchro zwłaszcza jak są jakies niezalezne wydechy, a całkiem puste mogą prowadzic do szybszego zuzycia silnika, bez poprawienia osiągów tylko bedą ryczeć bezsensownie