Zobacz wątek - Husqvarna Nuda 900R ABS - gdzie kupic? gdzie serwisowac?

Husqvarna Nuda 900R ABS - gdzie kupic? gdzie serwisowac?

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

Husqvarna Nuda 900R ABS - gdzie kupic? gdzie serwisowac?

Postprzez crensch » 2/6/2014, 09:06

Bry,
strasznie najarałem sie na nude. Kryzys wieku sredniego zaawansowany wiec pora wywalic w koncu troche hajsu na nowa maszyne. Ale... dealerow huski z huda 900r znalalem tylko w holadii i belgii - w polsce tylko enduro maszyny.
Nawet jesli bym przykulal maszyne z belgii to jak pozniej z serwisem gwarancyjnym?
crensch
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 2/6/2014, 09:00


Postprzez stareRadio » 2/6/2014, 10:06

BMW kupiło Huśke , zadzwoń wiec do najbliższego salonu i zapytaj
stareRadio
Świeżak
 
Posty: 443
Dołączył(a): 25/8/2011, 11:57
Lokalizacja: Dębica

Postprzez Landryss25 » 2/6/2014, 10:51

BMW nie zajmuje się sprzedażą Huski. I nie mam pewności czy jeszcze posiada udziały.

http://www.husqvarna-motocykle.pl/ zadzwoń zapytaj.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez motomc » 2/6/2014, 13:38

Mieszkam w Belgii. Z ciekawosci zadzwonilem do dealera z pytankiem co w takim przypadku.
Odpowiedzial ze obowiazuje europejska gwarancja. Jesli chcesz to mozesz nawet serwisowac ja w ASO w Hiszpani.
Ostatnio tak moj znajomy( Belg) sciagal nowke KTM-a z Austrii. Z gwarancja zero problemow. Jest jednak jedno "ale"
Mianowice Polska to dziwny kraj I wszystko moze sie tu zdarzyc zatem lepiej dobrze dopytaj szanownych panow z aso czy czegos ciekawego nie wymysla....
Motocykle to nie styl zycia, to stan umyslu...
motomc
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 6/11/2009, 16:15

Postprzez lagiboy » 2/6/2014, 21:26

Ja wymyśle, olej Nudę kup KTM Duka 690 albo KTM SMC R 690.
Avatar użytkownika
lagiboy
Moderator
 
Posty: 2686
Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35

Postprzez leff » 2/6/2014, 22:09

to juz predzej F800R
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4442
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez jasnoksieznik » 2/6/2014, 23:07

BMW wycofalo sie z Husquarny w zeszlym roku. Najsensowniejszym (acz nietanim) odpowiednikiem bedzie KTM.

Najlepiej wysmaz posta w dziale "Chce kupic...", napisz co cie kreci, to sie znajdzie cos odpowiedniego.
BMW -> KTM. Mogę mieć spaczenie zawodowe.
Avatar użytkownika
jasnoksieznik
Stały bywalec
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 15/2/2013, 12:36
Lokalizacja: Monachium



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na gr