ktm sx 85 zablokowany kopnik
Posty: 9
• Strona 1 z 1
ktm sx 85 zablokowany kopnik
mam problem z sx'em 85 2004...
zablokował sie wał/kopnik i nie moge ruszyc motorem na biegu.
po chwili wszystko sie odblokowało i po kilku metrach jazdy znowu to samo.
co moze byc przyczyna?
zablokował sie wał/kopnik i nie moge ruszyc motorem na biegu.
po chwili wszystko sie odblokowało i po kilku metrach jazdy znowu to samo.
co moze byc przyczyna?
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
-
dawidsx - Świeżak
- Posty: 416
- Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23
pewnie zatarłes cos, korbowód, moze jakies łozysko - nic konkretnego nie powiemy bo to wróżenie z fusów. rozbieraj po kolei i diagnozuj
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
No właśnie brałem się za rozbieranie ale nagle ruszyłem kopka i zobaczyłem ze motor można odpalić to odpalił wkręcil się ładnie a po chwili zdechł
Możliwe ze coś innego blokuje silnik czy raczej pewny wał/korba?
Możliwe ze coś innego blokuje silnik czy raczej pewny wał/korba?
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
-
dawidsx - Świeżak
- Posty: 416
- Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23
Może, np. urwany ząb koła zębatego skrzyni
Niczego się nie dowiesz bez pełnej weryfikacji.
Niczego się nie dowiesz bez pełnej weryfikacji.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
dokładnie, cos sie blokuje, ostatnio ktos o to samo pytał okazało sie że sruba spinająca kartery sie poluzowała i blokowała sie o magneto, w innym przypadku moze sie rozkręcic cos w samym silniku, moze cos sie posypało jakies tryby, kosz sprzęgłowi itp, moze zatarła sie korba - nie wiadomo, póki nei rozbierzesz to sie nie dowiesz
korba jak sie blokuje to bardzo często da się ją potem rozblokować i nawet odpalic ale juz zawsze bedzie sie blokowała i bedzie coraz gorzej
korba jak sie blokuje to bardzo często da się ją potem rozblokować i nawet odpalic ale juz zawsze bedzie sie blokowała i bedzie coraz gorzej
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
w moich przypadkach było tak że jeżeli zblokowało kopniak, padło łożysko na dole korbowodu, dodatkowo jak będziesz odblokowywał to i dalej jechał i po raz kolejny się zblokuje to poniszczysz tłok i w najgorszym wypadku cylinder, jeżeli takie są objawy ze coś się zblokowało, nigdy ale to nigdy nie próbuj jechać z tym dalej. Tylko silnik na stół i sprawdzasz co i jak.
W najlepszym wypadku będziesz musiał wymienić tylko korbe z łożyskami w najgorszym tłok z korbą i łożyskami i o ile nicasil ok to tylko go przehonować
W najlepszym wypadku będziesz musiał wymienić tylko korbe z łożyskami w najgorszym tłok z korbą i łożyskami i o ile nicasil ok to tylko go przehonować
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Bostorn, to samo okazało się tutaj wraz z rysami na nicasilu i zniszczonym tlokiem.
Ogólnie mogło to polecieć z siebie (niby 3o mth korba...) czy że starości a przebieg korba nieprawdziwy?
Ogólnie mogło to polecieć z siebie (niby 3o mth korba...) czy że starości a przebieg korba nieprawdziwy?
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
-
dawidsx - Świeżak
- Posty: 416
- Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23
rózne mogły byc przyczyny, mogło byc :
1) stara korba, nigdy nic nie wiadomo
2) źle traktowany silnik, i tutaj od odpalania i katowania na zimnym, po katowanie na prostych po lasach koncząc
3) źle wyregulowany gaźnik
4) słabej jakosci albo za mało oleju
5) słabej jakosci zamiennik korby
6) zły montaż korby/ złe wywazenie wału, itp )
nie chce zeby teraz rozpisywał jak dbałes jak jeździłes, po prostu takie przyczyny są możliwe i na pewno któras z nich wpłynęła na wynik koncowy czyli wybuch
1) stara korba, nigdy nic nie wiadomo
2) źle traktowany silnik, i tutaj od odpalania i katowania na zimnym, po katowanie na prostych po lasach koncząc
3) źle wyregulowany gaźnik
4) słabej jakosci albo za mało oleju
5) słabej jakosci zamiennik korby
6) zły montaż korby/ złe wywazenie wału, itp )
nie chce zeby teraz rozpisywał jak dbałes jak jeździłes, po prostu takie przyczyny są możliwe i na pewno któras z nich wpłynęła na wynik koncowy czyli wybuch

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 44 gości