[biblioteka] Top 5 motocykli, których powinieneś...
Posty: 30
• Strona 1 z 2 • 1, 2
[biblioteka] Top 5 motocykli, których powinieneś...
Dyskusja na temat: Top 5 motocykli, których powinieneś się bać
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Top 5 motocykli, których powinieneś się bać
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Top 5 motocykli, których powinieneś się bać
- Ścigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Nie sposób się nie zgodzić z autorem co do wyboru sprzętów. Ja osobiście mam coś z garem ale cholernie boje się Hondy VTR SP2. Kocham ją i jednocześnie nienawidzę. Miałem nawet okazje się przejechać ale odmówiłem. Nie wiem co jest na rzeczy.. jak na nią patrzę to mam gęsią skórkę a jak słyszę to łapie mnie erekcja
Ale mimo wszystko nie podchodzę bliżej niż na metr... Może kiedyś mi przejdzie he he Pozdro<br><hr>Wydygany 88

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Przerażające są wszystkie z krzywymi lagami lub zepsutymi zaciskami - na reszcie sprawnych da się spokojnie jezdzic<br><hr>txa
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
nie jeździłem żadnym z opisywanych sprzętów ale mam ,,dwunastkę,, i to podkręconą ale chyba to nie ta liga chodź rozpędza się jak odrzutowiec i z początku mialem ogromny respekt do niej to moc mimo wszystko oddaje dosyć przewidywalnie . Zawiecha dobrze pracuje więc prowadzenie jest przyjemne i nie odczuwa się gabarytów moto.<br><hr>miroKomentatorzy napisał(a):zapomnieli chyba, że kawasaki miało jeszcze coś takiego jak ZX-12R<br><hr>mar111cin<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dlaczego nikt nie pisze prawdy o BMW s1000rr w tym motocyklu po 6tyś padają rozrządy po około 8-10tyś puszczają panewki wywala wał i korbowody rozwalają silnik. Widziałem osobiście takie 2 silniki z przebiegiem 7800km, następny rozerwało przy 10300km a 3-mu koledze ostatnio padły przekaźniki. BMW pozbyłem się przy przebiegu 10800 bo znów rozrząd hałasował i wróciłem do Suzuki. Kończąc nie kupie już nigdy niemieckiego szajsu . !!!<br><hr>Łukasz
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Pisałem wcześniej o BmW że to złom, ale Oczywiście Kawasaki z 2004 było super a i obecne model od 2011roku jest piękne i mocne oczywiście bez kata+ wydech.<br><hr>Łukasz
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Pisałem wcześniej o BmW że to złom, ale Oczywiście Kawasaki z 2004 było super a i obecne model od 2011roku jest piękne i mocne oczywiście bez kata+ wydech.<br><hr>Łukasz
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
tak to prawda jest mocene ale silniki padają jak muchy użwka kosztuje 12tyś w salonie podobno 30tyś<br><hr>MatiKomentatorzy napisał(a):Dlaczego nikt nie pisze prawdy o BMW s1000rr w tym motocyklu po 6tyś padają rozrządy po około 8-10tyś puszczają panewki wywala wał i korbowody rozwalają silnik. Widziałem osobiście takie 2 silniki z przebiegiem 7800km, następny rozerwało przy 10300km a 3-mu koledze ostatnio padły przekaźniki. BMW pozbyłem się przy przebiegu 10800 bo znów rozrząd hałasował i wróciłem do Suzuki. Kończąc nie kupie już nigdy niemieckiego szajsu . !!!<br><hr>Łukasz<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Moim BMW S1000rr Jeżdżę czasem po torze Poznań i Biała Podlaska i to prawda Silniki nie wytrzymują więcej niż 10tyś km Ci wspaniali niemieccy inżynierowie zrobili mocny ale bardzo kiepski silnik. Te silniki padają wszystkim ! jedyne rozwiązanie to rozebrać co sezon i naprawić zanim wybuchnie !!!<br><hr>Jacek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Co więcej, po za bankructwem, można też zaliczyć ostrą glebę. A taki jest zachwalany a tu masz. Nazistowska propaganda wiecznie żywa... <br><hr>GośćKomentatorzy napisał(a):Dlaczego nikt nie pisze prawdy o BMW s1000rr w tym motocyklu po 6tyś padają rozrządy po około 8-10tyś puszczają panewki wywala wał i korbowody rozwalają silnik. Widziałem osobiście takie 2 silniki z przebiegiem 7800km, następny rozerwało przy 10300km a 3-mu koledze ostatnio padły przekaźniki. BMW pozbyłem się przy przebiegu 10800 bo znów rozrząd hałasował i wróciłem do Suzuki. Kończąc nie kupie już nigdy niemieckiego szajsu . !!!<br><hr>Łukasz<br>Komentatorzy napisał(a):tak to prawda jest mocene ale silniki padają jak muchy użwka kosztuje 12tyś w salonie podobno 30tyś<br><hr>Mati<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mam inne doświadczenia. Najpierw kupiłem S1000RR z rocznika 2010, przejechałem w sezonach 2011 i 2012 ok.28000 bez problemów. Zroworozsądkowo zrobiłem mu rozrząd tuź przed upływem gwarancji i odsprzedażą. Moto lata do dziś bez problemów u kolegi. Na drugiej RR z rocznika 2012 zrobiłem w 2013 i 2014 ponad 24000km też bez kłopotòw - zostanie sprzedana pod koniec 2014. O ten 200-konny silnik trzeba dbać, a nie dorzynać go, oszczędzając na obsłudze serwisowej i eksploatacji. Niestety to BMW - Będziesz Miał Wydatki lub zarżniesz silnik.<br><hr>ramiKomentatorzy napisał(a):Moim BMW S1000rr Jeżdżę czasem po torze Poznań i Biała Podlaska i to prawda Silniki nie wytrzymują więcej niż 10tyś km Ci wspaniali niemieccy inżynierowie zrobili mocny ale bardzo kiepski silnik. Te silniki padają wszystkim ! jedyne rozwiązanie to rozebrać co sezon i naprawić zanim wybuchnie !!!<br><hr>Jacek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Świetnie napisany artykuł
Podzielam zdanie kolegów piszących o BMW... często słyszane i widziane przypadki zarżnięcia silnika przy ostrym gonieniu po torze. przy prebiegach 8-10kkm. Niemcy zrobili mocne silniki,ale mało zżywotne. Jeszcze daleko im do przyszłościowego myślenia Japończyków. Dla niemiaszka kupić nowe 1000RR, polansowac się 2 lata i zamienić na nowe to żaden problem, a sprzedaż sie kręci i Bmw szczęśliwe<br><hr>Luc

Podzielam zdanie kolegów piszących o BMW... często słyszane i widziane przypadki zarżnięcia silnika przy ostrym gonieniu po torze. przy prebiegach 8-10kkm. Niemcy zrobili mocne silniki,ale mało zżywotne. Jeszcze daleko im do przyszłościowego myślenia Japończyków. Dla niemiaszka kupić nowe 1000RR, polansowac się 2 lata i zamienić na nowe to żaden problem, a sprzedaż sie kręci i Bmw szczęśliwe<br><hr>Luc
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
O ile pomnę, w 2013r BMW sprzedało ok. 8500 litrów - z Twojego wywodu wynika, że chyba kupili je lanserzy i moto-masochiści .Komentatorzy napisał(a):Świetnie napisany artykuł
Podzielam zdanie kolegów piszących o BMW... często słyszane i widziane przypadki zarżnięcia silnika przy ostrym gonieniu po torze. przy prebiegach 8-10kkm. Niemcy zrobili mocne silniki,ale mało zżywotne. Jeszcze daleko im do przyszłościowego myślenia Japończyków. Dla niemiaszka kupić nowe 1000RR, polansowac się 2 lata i zamienić na nowe to żaden problem, a sprzedaż sie kręci i Bmw szczęśliwe<br><hr>Luc<br>
Każdy , kto chce często ganiać po torze MUSI bardzo dbać o 200-konny silnik, a jeżeli naprawdę OSTRO chce ganiać, powinien silnik do tego profesjonalnie przystosować. Nie można tylko zmienić plastiki za zap...lać ! Młody latał zawodniczo ZANIM S100RR pojawił się na rynku , przez ładnych kilka lat co roku były dwa moto (startowy i treningowy - czyli skromnie) , co roku silniki i zawieszenia robione " u Niemca" . Silniki i tak ciągle się sypały - przyjmowano to za "normalne zużycie" przy jeździe wyczynowej. Nauczyłem się wtedy , że nie istnieje wysilone "cywilne" moto "ready to race" i S1000RR takie NIE JEST.
W serwisie niemieckim maiłem okazje posłuchać "cywilnych" silników S1000RR, na których ludzie doginają , a nawet durną zmianę oleju robią za rzadko . Takie silniki brzmią jak "żywe trupy" , choć oczywiście jeszcze polatają przed swoja śmiercią.
<br><hr>rami
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Daj jakiś link do tych informacji. Nie bronie beemki, tylko w necie znalazlem tyle samo informacji o awariach R1, ZX10R, Fireblade i Gixxera ze nie wiem ile jest prawdy w tym co piszesz.<br><hr>ValhallaKomentatorzy napisał(a):Dlaczego nikt nie pisze prawdy o BMW s1000rr w tym motocyklu po 6tyś padają rozrządy po około 8-10tyś puszczają panewki wywala wał i korbowody rozwalają silnik. Widziałem osobiście takie 2 silniki z przebiegiem 7800km, następny rozerwało przy 10300km a 3-mu koledze ostatnio padły przekaźniki. BMW pozbyłem się przy przebiegu 10800 bo znów rozrząd hałasował i wróciłem do Suzuki. Kończąc nie kupie już nigdy niemieckiego szajsu . !!!<br><hr>Łukasz<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Kolego nie ma szans żebyś usłyszał cokolwiek złego o niemieckiej motoryzacji u nas w kraju. Czy to auta czy motocykle , propaganda i marketing nie dadzą Ci szans. Testy, porównania itp zawsze wygrywają niemieckie sprzęty. Po prostu nie sugeruj się zajebistością tych maszyn. Miej swoje zdanie. Germański oprawca nie śpi... Pzdr<br><hr>ZidorKomentatorzy napisał(a):Dlaczego nikt nie pisze prawdy o BMW s1000rr w tym motocyklu po 6tyś padają rozrządy po około 8-10tyś puszczają panewki wywala wał i korbowody rozwalają silnik. Widziałem osobiście takie 2 silniki z przebiegiem 7800km, następny rozerwało przy 10300km a 3-mu koledze ostatnio padły przekaźniki. BMW pozbyłem się przy przebiegu 10800 bo znów rozrząd hałasował i wróciłem do Suzuki. Kończąc nie kupie już nigdy niemieckiego szajsu . !!!<br><hr>Łukasz<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Kupili je ludzie bardziej podatni na marketing.<br><hr>xKomentatorzy napisał(a):Świetnie napisany artykuł
Podzielam zdanie kolegów piszących o BMW... często słyszane i widziane przypadki zarżnięcia silnika przy ostrym gonieniu po torze. przy prebiegach 8-10kkm. Niemcy zrobili mocne silniki,ale mało zżywotne. Jeszcze daleko im do przyszłościowego myślenia Japończyków. Dla niemiaszka kupić nowe 1000RR, polansowac się 2 lata i zamienić na nowe to żaden problem, a sprzedaż sie kręci i Bmw szczęśliwe<br><hr>Luc<br>Komentatorzy napisał(a):O ile pomnę, w 2013r BMW sprzedało ok. 8500 litrów - z Twojego wywodu wynika, że chyba kupili je lanserzy i moto-masochiści .
Każdy , kto chce często ganiać po torze MUSI bardzo dbać o 200-konny silnik, a jeżeli naprawdę OSTRO chce ganiać, powinien silnik do tego profesjonalnie przystosować. Nie można tylko zmienić plastiki za zap...lać ! Młody latał zawodniczo ZANIM S100RR pojawił się na rynku , przez ładnych kilka lat co roku były dwa moto (startowy i treningowy - czyli skromnie) , co roku silniki i zawieszenia robione " u Niemca" . Silniki i tak ciągle się sypały - przyjmowano to za "normalne zużycie" przy jeździe wyczynowej. Nauczyłem się wtedy , że nie istnieje wysilone "cywilne" moto "ready to race" i S1000RR takie NIE JEST.
W serwisie niemieckim maiłem okazje posłuchać "cywilnych" silników S1000RR, na których ludzie doginają , a nawet durną zmianę oleju robią za rzadko . Takie silniki brzmią jak "żywe trupy" , choć oczywiście jeszcze polatają przed swoja śmiercią.
<br><hr>rami<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Z całym szacunkiem dla autora, ale co robi w tym zestawieniu mastodont do jazdy na wprost i BMW? Dla mnie szaloną maszyną może być taka na której jazda owocuje opalonymi slipami a do tego schematu nie pasują w żaden sposób nowe wynalazki takie jak BMW S1000R z elektroniką uzupełniającą braki w umiejętnościach ew brak mózgu u ridera. Boczo wstydź się bo reklamujesz sprzęt który nawet na załączonym filmiku nie bardzo dorównuje Japonii a pod względem trwałości jej ustępuje, natomiast będąc zabawką wyposażoną w nadmiar elektroniki po to aby nowobogacki nie zrobił sobie krzywdy nigdy nie dorówna szalonym maszynom w rodzaju ZX10, TL czy pierwszych generacji R1. Niestety czasy tych maszyn mamy już za sobą a dla większości motocyklistów ważniejsze od motocykli stały się ich chroniące d..pę wyposażenie (bo po co się uczyć jeździć) marka i cena bo wszak NIEMA JAK SZPAN...<br><hr>marian65
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 30
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości