Pytanie odnośnie SV 650
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Pytanie odnośnie SV 650
Cześć.
Chciałbym się zapytać o SV 650, a dokładniej o to, czy wersja na wtrysku czy na gaźniku jest lepsza ? Zakładając, że kompletnie nie interesuje mnie rocznik, nie mam ograniczonego budżetu , ale po prostu chcę się dowiedzieć, która wersja jest lepsza/mniej awaryjna/bardziej ekonomiczna ?
Czy jednak warto poszukać wersji na wtrysku ? Mój budżet wynosi ogólnie 12 tyś na sam motor, tyle, że w tym muszę też zblokować, tzn. przygotować pod A2, ubezpieczyć itp. itd.
Chciałem ogólnie przeznaczyć na to do 10 tyś maks maks, tylko, że samochód jednak też by się przydał, dlatego też rozważałem opcję kupić sv na gaźniku, czyli poniżej 03r., można już dostać za 5500-6000 zł i wtedy na samochód coś by zostało.
Chciałbym się zapytać o SV 650, a dokładniej o to, czy wersja na wtrysku czy na gaźniku jest lepsza ? Zakładając, że kompletnie nie interesuje mnie rocznik, nie mam ograniczonego budżetu , ale po prostu chcę się dowiedzieć, która wersja jest lepsza/mniej awaryjna/bardziej ekonomiczna ?
Czy jednak warto poszukać wersji na wtrysku ? Mój budżet wynosi ogólnie 12 tyś na sam motor, tyle, że w tym muszę też zblokować, tzn. przygotować pod A2, ubezpieczyć itp. itd.
Chciałem ogólnie przeznaczyć na to do 10 tyś maks maks, tylko, że samochód jednak też by się przydał, dlatego też rozważałem opcję kupić sv na gaźniku, czyli poniżej 03r., można już dostać za 5500-6000 zł i wtedy na samochód coś by zostało.
- Misiek_y
- Świeżak
- Posty: 82
- Dołączył(a): 1/3/2014, 14:43
a co chcesz wiedzieć
+ wtrysku - nie ma potrzeby regulacji gaźnika
+ gaźnika - sv-ki nie lubią gumowania, zwłaszcza wtryskowe, więc łatwiej o mniej zmęczony egzemplarz na gaźnikach.
reszta to niewielkie zmiany
+ wtrysku - nie ma potrzeby regulacji gaźnika
+ gaźnika - sv-ki nie lubią gumowania, zwłaszcza wtryskowe, więc łatwiej o mniej zmęczony egzemplarz na gaźnikach.
reszta to niewielkie zmiany
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
-
madcap - Administrator
- Posty: 5894
- Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
- Lokalizacja: wieje wiatr?
Do 2002 miałeś gaźnik, a od 2003 wtrysk. Nie było 2 wersji puszczonych tego samego roku. Madcap napisał ci + i -
Za 6 tyś to szukaj gaźnikowej a i tak lekko zmęczonej wersji.
To jest takie gdybanie o tym co lepsze. Jestem na forum SV i polowa jest miłośnikami gaźnikowej wersji i poda ci całą listę zalet, a 2 połowa wtryskowej i też wymienią ci wszystkie jej zalety.
Za 6 tyś to szukaj gaźnikowej a i tak lekko zmęczonej wersji.
To jest takie gdybanie o tym co lepsze. Jestem na forum SV i polowa jest miłośnikami gaźnikowej wersji i poda ci całą listę zalet, a 2 połowa wtryskowej i też wymienią ci wszystkie jej zalety.
SV 650N...bo golasy som najfffajniejsze! | | https://www.youtube.com/channel/UCDq_gh ... aEDrqGNkDg
-
gumis - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2866
- Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
- Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów
czy zmieniona rama wpłynęła znacznie na właściwości jezdne?
Co jest istotniejsze?
zmiana ramy czy poprawa hamulców?
i ile wreszcie zmieniły się osiągi? 20 KM? 50 KM? 10 Nm?
i na dodatek wersja na gaźnikach jest kompletnie niepodobna do wersji na wtrysku?
dziękuję, nie oczekuję odpowiedzi
Co jest istotniejsze?
zmiana ramy czy poprawa hamulców?
i ile wreszcie zmieniły się osiągi? 20 KM? 50 KM? 10 Nm?
i na dodatek wersja na gaźnikach jest kompletnie niepodobna do wersji na wtrysku?
dziękuję, nie oczekuję odpowiedzi
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
-
madcap - Administrator
- Posty: 5894
- Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
- Lokalizacja: wieje wiatr?
Jako właściciel SVki, pozwolę sobie na wypowiedź.
Najpierw gumis wybacz mi, ale musze sprostować Twoją wypowiedź .
Błąd, gaźnik był produkowany do roku 2003 włącznie, owszem wszędzie oficjalnie pisze że produkowane do 2002, ale w rzeczywistości są egzemplarze złożone jeszcze w roku 2003, z jakichś pozostałości, także są takie rodzynki, ale to taki wyjąteczek, w zasadzie nie istotny, więc połowicznie miałeś rację .
Za 6k można kupić bardzo ładną i zadbaną SV, zresztą ja swoją za 5900 kupiłem i jest wręcz cukierasem
A teraz co do tematu, różnice między tymi motocyklami są znaczące. Gaźnik jest lżejszy, spalanie obu wersji jest podobne, gaźnik lepiej reaguje na gaz (mam porównanie). Wtrysk jest trochę bardziej bezobsługowy, brak ssania, brak regulacji gaźników...
A teraz mały cytat z tego artykułu:
http://www.scigacz.pl/Uzywane,Suzuki,SV ... 17917.html
"Jeśli szukasz SV do nieskrępowanej jazdy i czerpania z niej trywialnej radochy, a nie do lansowania się pod McDolandsem, olej wszystko i kup motocykl z pierwszych roczników na gaźniku. Ma lepszą reakcję na gaz, pali tyle samo co wtryskowiec, a cena zakupu jest średnio o 3-4 tysiące mniejsza. Za 6-7 tys. można bez większych problemów kupić zdrową sztukę, która zniesie jeszcze sporo. Ceny modeli po modernizacji (2004 w górę) zaczynają się od 9-10 tys."
Najpierw gumis wybacz mi, ale musze sprostować Twoją wypowiedź .
gumis napisał(a):Nie było 2 wersji puszczonych tego samego roku.
Błąd, gaźnik był produkowany do roku 2003 włącznie, owszem wszędzie oficjalnie pisze że produkowane do 2002, ale w rzeczywistości są egzemplarze złożone jeszcze w roku 2003, z jakichś pozostałości, także są takie rodzynki, ale to taki wyjąteczek, w zasadzie nie istotny, więc połowicznie miałeś rację .
gumis napisał(a):Za 6 tyś to szukaj gaźnikowej a i tak lekko zmęczonej wersji.
Za 6k można kupić bardzo ładną i zadbaną SV, zresztą ja swoją za 5900 kupiłem i jest wręcz cukierasem
A teraz co do tematu, różnice między tymi motocyklami są znaczące. Gaźnik jest lżejszy, spalanie obu wersji jest podobne, gaźnik lepiej reaguje na gaz (mam porównanie). Wtrysk jest trochę bardziej bezobsługowy, brak ssania, brak regulacji gaźników...
A teraz mały cytat z tego artykułu:
http://www.scigacz.pl/Uzywane,Suzuki,SV ... 17917.html
"Jeśli szukasz SV do nieskrępowanej jazdy i czerpania z niej trywialnej radochy, a nie do lansowania się pod McDolandsem, olej wszystko i kup motocykl z pierwszych roczników na gaźniku. Ma lepszą reakcję na gaz, pali tyle samo co wtryskowiec, a cena zakupu jest średnio o 3-4 tysiące mniejsza. Za 6-7 tys. można bez większych problemów kupić zdrową sztukę, która zniesie jeszcze sporo. Ceny modeli po modernizacji (2004 w górę) zaczynają się od 9-10 tys."
Suzuki Bandit 400 był
Suzuki SV650 S jest
Suzuki SV650 S jest
-
Sykopson - Stały bywalec
- Posty: 1097
- Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
- Lokalizacja: Kraków (Zielonki)
Jak szukałem dla siebie SV to wszystko poniżej 6k sprawiało, że przestawałem wierzyć w ludzi. Widocznie akurat Tobie się poszczęściło
SV 650N...bo golasy som najfffajniejsze! | | https://www.youtube.com/channel/UCDq_gh ... aEDrqGNkDg
-
gumis - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2866
- Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
- Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów
-
Sykopson - Stały bywalec
- Posty: 1097
- Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
- Lokalizacja: Kraków (Zielonki)
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość