Zobacz wątek - suzuki gs 500 vs kawasaki er5

suzuki gs 500 vs kawasaki er5

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

suzuki gs 500 vs kawasaki er5

Postprzez lew982 » 24/5/2014, 06:09

Mam zamiar kupić motocykl i zastanawiam się kutry jest lepszy pod względem mocy i osiągów .Miałem okazje jeździć Gs-em i kanałem że przy większych prętkościach (100-120) opornie wchodzi w ciaśniejsze zakręty , Czekam na odpowiedzi co jest lepsze Suzuki GS 500 czy Kawasaki er 5 .Pozdrawiam :lol:
lew982
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 19/5/2014, 13:10


Postprzez Rafixen » 24/5/2014, 08:45

I ten i ten mają swoje zalety :) W Er 5 podoba mi się to że oddaje moc przewidywalnie, ile odkręcisz tyle leci, co dla kogoś zaczynającego przygodę jest fajne. Jest też trochę lżejszy od GS'a i ma trochę inny wygląd który mi się bardziej podoba. Większość osób pewnie i tak poleci Ci GS'a ale myślę że powinieneś przejechać się obydwoma i który ci bardziej podpasuje lub będzie w lepszym stanie to weźmiesz :)
Serce bije w tempie obrotów maszyny :)
Rafixen
Świeżak
 
Posty: 73
Dołączył(a): 7/6/2013, 20:38
Lokalizacja: Okolice Krasnegostawu

Postprzez SkoQ » 24/5/2014, 20:57

A tak w praktyce, GS 500 zbiera się lepiej przy starcie moim zdaniem, wylatałem kilka tys z kumplem który jeździł ER-5 ponad to, amortyzator w ER-5 jest przedpotopowy, nie mówię już o tylnym spowalniaczu bo bębna w dzisiejszych czasach hamulcem nazwać nie można :)
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez Rafixen » 24/5/2014, 21:01

Co do hamulca tylnego się zgodzę strasznie słabo wyczuwalny i od razu koło blokuje a motocykl sunie po asfalcie :) Na amortyzator nie narzekam ale ja lekki jestem.
Serce bije w tempie obrotów maszyny :)
Rafixen
Świeżak
 
Posty: 73
Dołączył(a): 7/6/2013, 20:38
Lokalizacja: Okolice Krasnegostawu

Postprzez lagiboy » 25/5/2014, 10:43

kto hamuje tylnym hamulcem przy prędkościach większych niż korkowych? tylny hampel jest spowalniaczem, a nie hamulcem, jak dobrze wciśniesz przedni hebel to przecież tylne koło jest odciążone i raczej będzie się ślizgać, dlatego ja bym się aż tak nie czepiał tego tylnego hebla. fajnie mieć tarczę ale da się bez niej. mnie się bardziej ER-5 podoba. a CB500 jeszcze bardziej.
Avatar użytkownika
lagiboy
Moderator
 
Posty: 2688
Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35

Postprzez kravec » 25/5/2014, 10:57

Tył lekko stabilizuje. W testach drogi hamowania daje znikomą poprawę, ale jednak daje. W skrajnych warunkach (wyścigowych) często jest zupełnie niestosowany.
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5571
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez kuba210796 » 26/5/2014, 19:03

Jeżeli mówimy o osiągach, to i tak CB 500, te dwa motocykle nie bd mieć porównania. Więc jeżeli chodzi ci o lepszych winklach,większym zapasie mocy, i motocyklem ciut "Agresywniejszym" to bierz CB, róznice pomiędzy gs 500 a er5, to że gs 500 to trochę stara konstrukcja - chłodzony powietrzem. Ale za to cena jest na plus, każdy ma swoje w głowię, ale jeżeli chodzi o te motocykle to najpierw będzie CB, potem er5 a na końcu gs 500 - ze względu na najstarszą konstrukcję , i prostą do bólu budowę. Chociaż jest najpopularniejszy, i nie mogę powiedzieć jakiegoś złego slowa na ten motocykl, to jest dobrym pomysłem na tani dobry i prosty w budowie motocykl - na początek.
Avatar użytkownika
kuba210796
Świeżak
 
Posty: 155
Dołączył(a): 20/2/2013, 16:35

Postprzez jasnoksieznik » 26/5/2014, 23:59

Jesli nie zamiezasz obciazac moto 100kg+ (czyli np. ty plus pasazer, albo ty, Twoje dwa podbrodki, brzuch, kufry i tesciowa), to troche pytanie "maslo czy margaryna". Bierz to, co Ci sie bardziej podoba z jazdy/optyki, a jesli masz bardzo ograniczony budzet - to, co jest w lepszym stanie technicznym.
BMW -> KTM. Mogę mieć spaczenie zawodowe.
Avatar użytkownika
jasnoksieznik
Stały bywalec
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 15/2/2013, 12:36
Lokalizacja: Monachium

Postprzez miki1406 » 27/5/2014, 07:32

Mój typ CB500 - genialna maszynka
Ostatecznie GS500.
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez GawelMC » 4/6/2014, 18:33

Myślę że gs 500 będzie lepszym wyborem. Podobno są bardzo bezawaryjne
GawelMC
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 1/3/2014, 20:13

Postprzez Moto-Center » 11/6/2014, 15:52

Zależy na jaki model trafisz,jeżeli kupisz nówkę to każdy będzie bezawaryjny,co innego używki. Poza tym moim zdaniem warto skupić się na kawasaki er5 - mi bardzo podoba sie jego wygląd optyczny,bardzo dobre przyspieszenie i też nie można narzekać na awarie. Daj znać na jaki model się decydujesz w ostateczności.
Moto-Center
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 6/3/2014, 16:28



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na gr