suzuki gs 500 vs kawasaki er5
Posty: 11
• Strona 1 z 1
suzuki gs 500 vs kawasaki er5
Mam zamiar kupić motocykl i zastanawiam się kutry jest lepszy pod względem mocy i osiągów .Miałem okazje jeździć Gs-em i kanałem że przy większych prętkościach (100-120) opornie wchodzi w ciaśniejsze zakręty , Czekam na odpowiedzi co jest lepsze Suzuki GS 500 czy Kawasaki er 5 .Pozdrawiam 

- lew982
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 19/5/2014, 13:10
I ten i ten majÄ… swoje zalety
W Er 5 podoba mi się to że oddaje moc przewidywalnie, ile odkręcisz tyle leci, co dla kogoś zaczynającego przygodę jest fajne. Jest też trochę lżejszy od GS'a i ma trochę inny wygląd który mi się bardziej podoba. Większość osób pewnie i tak poleci Ci GS'a ale myślę że powinieneś przejechać się obydwoma i który ci bardziej podpasuje lub będzie w lepszym stanie to weźmiesz 


Serce bije w tempie obrotów maszyny 

- Rafixen
- Świeżak
- Posty: 73
- Dołączył(a): 7/6/2013, 20:38
- Lokalizacja: Okolice Krasnegostawu
A tak w praktyce, GS 500 zbiera się lepiej przy starcie moim zdaniem, wylatałem kilka tys z kumplem który jeździł ER-5 ponad to, amortyzator w ER-5 jest przedpotopowy, nie mówię już o tylnym spowalniaczu bo bębna w dzisiejszych czasach hamulcem nazwać nie można 

Motocykle sportowe sÄ… do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
Co do hamulca tylnego się zgodzę strasznie słabo wyczuwalny i od razu koło blokuje a motocykl sunie po asfalcie
Na amortyzator nie narzekam ale ja lekki jestem.

Serce bije w tempie obrotów maszyny 

- Rafixen
- Świeżak
- Posty: 73
- Dołączył(a): 7/6/2013, 20:38
- Lokalizacja: Okolice Krasnegostawu
kto hamuje tylnym hamulcem przy prędkościach większych niż korkowych? tylny hampel jest spowalniaczem, a nie hamulcem, jak dobrze wciśniesz przedni hebel to przecież tylne koło jest odciążone i raczej będzie się ślizgać, dlatego ja bym się aż tak nie czepiał tego tylnego hebla. fajnie mieć tarczę ale da się bez niej. mnie się bardziej ER-5 podoba. a CB500 jeszcze bardziej.
-
lagiboy - Moderator
- Posty: 2690
- Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35
Jeżeli mówimy o osiągach, to i tak CB 500, te dwa motocykle nie bd mieć porównania. Więc jeżeli chodzi ci o lepszych winklach,większym zapasie mocy, i motocyklem ciut "Agresywniejszym" to bierz CB, róznice pomiędzy gs 500 a er5, to że gs 500 to trochę stara konstrukcja - chłodzony powietrzem. Ale za to cena jest na plus, każdy ma swoje w głowię, ale jeżeli chodzi o te motocykle to najpierw będzie CB, potem er5 a na końcu gs 500 - ze względu na najstarszą konstrukcję , i prostą do bólu budowę. Chociaż jest najpopularniejszy, i nie mogę powiedzieć jakiegoś złego slowa na ten motocykl, to jest dobrym pomysłem na tani dobry i prosty w budowie motocykl - na początek.
-
kuba210796 - Świeżak
- Posty: 155
- Dołączył(a): 20/2/2013, 16:35
Jesli nie zamiezasz obciazac moto 100kg+ (czyli np. ty plus pasazer, albo ty, Twoje dwa podbrodki, brzuch, kufry i tesciowa), to troche pytanie "maslo czy margaryna". Bierz to, co Ci sie bardziej podoba z jazdy/optyki, a jesli masz bardzo ograniczony budzet - to, co jest w lepszym stanie technicznym.
BMW -> KTM. Mogę mieć spaczenie zawodowe.
-
jasnoksieznik - Stały bywalec
- Posty: 1461
- Dołączył(a): 15/2/2013, 12:36
- Lokalizacja: Monachium
Zależy na jaki model trafisz,jeżeli kupisz nówkę to każdy będzie bezawaryjny,co innego używki. Poza tym moim zdaniem warto skupić się na kawasaki er5 - mi bardzo podoba sie jego wygląd optyczny,bardzo dobre przyspieszenie i też nie można narzekać na awarie. Daj znać na jaki model się decydujesz w ostateczności.
- Moto-Center
- Świeżak
- Posty: 49
- Dołączył(a): 6/3/2014, 16:28
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości