Zobacz wątek - Zaipp pro 50 wys. oborty wolno jedzie

Zaipp pro 50 wys. oborty wolno jedzie

i inne małe pojemności
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, Boshi, rosa, MarSen

Zaipp pro 50 wys. oborty wolno jedzie

Postprzez sebastian1111 » 23/5/2014, 12:45

Witam. posiadam zipp pro 50 ost chcialem zalozyc 72 ccm ale glowica nie pasowala. (wiem moglem komplet kupic). A wiedz do rzeczy. Zalozyłem z powrotem na 50ccm no i wszystko ladnie ale tłukły sie zawory bijąc o tłok i nie wkrecal sie wgl na obroty ani nie utrzymywał ich. Problem rozwiązałem był źle ustawiony rozrząd, ustawiłem rozrząd idealnie nic nie stuka ladnie wchodzi na oboroty , wsiadłem na moto ale nie jedzie wiecej niz 35 ... pracuje na wysokich obrotach ale bardzo wolno jedzie... nie wiem dlaczego. Moze zawory zle ustawione ? A jeszcze jedno, chciałem podkręcić oborty srubka odpowiadająca za regulacje obrotów i nawet nie reagował zipp ... krecilemw te i te i ani troszke wiecej obortow nie bylo. Co to może być? z góry dzięki za pomoc ; )
sebastian1111
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 23/5/2014, 12:41


Postprzez fablitto » 23/5/2014, 13:18

Siema. spróbował bym wyregulować zawory. mam na sprzedarz zestaw cylinder+tłok+pierscienie+uszczelki i głowica 70ccm. z tym że pasuje do zip pro gt a niewiem jak podejdzie do twojego sprzętu
fablitto
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 29/1/2014, 23:44
Lokalizacja: Poland

Postprzez sebastian1111 » 23/5/2014, 13:22

narazie 50ccm zostanie. A jak by nie byly zawory to jakiś inny pomysł ? dzisiaj wyreguluje i zobacze.
sebastian1111
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 23/5/2014, 12:41

Postprzez sebastian1111 » 23/5/2014, 13:22

narazie 50ccm zostanie. A jak by nie byly zawory to jakiś inny pomysł ? dzisiaj wyreguluje i zobacze.

Sprawdzałem teraz zawory i góryn zawór chodzi mi lekko na boki i zrubka mocno trzyma. A na dole nie drgnie ani troszeczke. A ta srubka lata jak chce palcami mozna krecic.
Ostatnio edytowano 23/5/2014, 13:32 przez sebastian1111, łącznie edytowano 1 raz
sebastian1111
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 23/5/2014, 12:41

Postprzez fablitto » 23/5/2014, 13:31

No jeśli uderzały mocno o tłok te zawory to mogły się wykrzywić czyli nie domykają się do końca i nima wtedy odpowiednej kompresji. najpierw je wyreguluj i zobacz czy rozrząd jest dobrze ustawiony
fablitto
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 29/1/2014, 23:44
Lokalizacja: Poland

Postprzez sebastian1111 » 23/5/2014, 13:34

Rozrząd jest na 100% dobrze ustawiony. Up napisalem o zaworach edutujac posta. ;D. Mozliwe ze sie pokrzywiły bo oboroty wchodza ladnie i jade 35 a tu full obroty sa

EDIT@;

ja mam takie zawory i nie ma jak podejsc szczeloinomierzem
powie mi ktoś jak to ustawić ... ?


Obrazek
sebastian1111
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 23/5/2014, 12:41

Postprzez fablitto » 23/5/2014, 13:43

Jakiś sposub musi być na wyregulowanie ich. morzliwe rze potrzebny będzie jakiś nietypowy szczelinomierz
fablitto
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 29/1/2014, 23:44
Lokalizacja: Poland

Postprzez sebastian1111 » 23/5/2014, 13:47

A jeszcze jedno pytanie. ta śrubka co jest na niebieski kolor czy jakis tam, ją odkręcam i czym krecic zeby ustawić zawor ... ? Bo tam nie ma nic na śrubokręt. Jest tylko ta śrubka i na gorze tam to co fioletowe jest taki kwadracik i tyle.
sebastian1111
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 23/5/2014, 12:41

Postprzez sebastian1111 » 23/5/2014, 13:52

Czytałem teraz i piszą , że do tego jest specjalny klucz. A inni tez pisza ze mozna to zrobic za pomoca klucza i szczypce. I kręcic trzeba tym kwadracikiem.
sebastian1111
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 23/5/2014, 12:41

Postprzez fablitto » 23/5/2014, 13:55

Jeśli popuścisz nakrędke kontującą to do regulacji urzyj kombinerek lub palcami powinno lekko iść.
fablitto
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 29/1/2014, 23:44
Lokalizacja: Poland

Postprzez sebastian1111 » 23/5/2014, 13:59

Ok dzisiaj to zobacze i dam znać.
sebastian1111
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 23/5/2014, 12:41

Postprzez sebastian1111 » 24/5/2014, 15:40

Nie mialem szczelinomierza niestety, ale pomyślałem troche i wywniskowałem , że są pokrzywione zawory. Dlaczego ? Dlatego ze przed tym jak zacząłem się bawić zaworami, motocykl chodził normalnie. tzn praca silnika była równa. Ale nie trzymał wolnych obrotów. Przekręciłem troche zaworem dolnym. No i odpalilem i lekko pyrkał na niskich obrotach ale nie chciałem jechac. tzn ruszył ale tylko troszke bo mialm obroty z 3 tysiace moze 4 i odcięcie miał. Tak , że dla mnie to są zawory pokrzywione. Ale czekam na wasze odpowiedzi jeszcze.
sebastian1111
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 23/5/2014, 12:41

Postprzez fablitto » 25/5/2014, 09:34

RZeby to sprawdzić najłatwiej podjechać do mechanika i sprawdzić kompresje no i oczywiście dowiedz się gdzieś jaka w tym sprzecie powinna być ta kompresja. Jak będzie dobra to zawory terz są dobre, zostanie tylko regulacja ich.
fablitto
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 29/1/2014, 23:44
Lokalizacja: Poland

Postprzez sebastian1111 » 25/5/2014, 09:46

TO zaczeło się od tego , że jak chciałem zmienic na 72 potem cos tam bylo i zlozylem na 50. No i wszystko ladnie ok poskladalem chcialem odpalic i zawory mi bily o tłok. Dałem do mechanika powiedzial ze mam zawory zacisniete i troche tylko poluźnił je i powiedział , że nie ma kopmresji. Jak go od niego wziolem to go odpalilem i te zawory się tłukł o ten tlok i tak jechalem przez 1km na jedynce. Dlatego myślę , że mogą być pokrzywione.
sebastian1111
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 23/5/2014, 12:41

Postprzez fablitto » 25/5/2014, 10:01

Jak twierdzisz rze biły o tłok to się pewnie pogieły. nawet niewiem ile kosztują. jak by co to mam cały zestaw głowica z zaworami cylinder tłok i wszystkie uszczelki. zestaw nigdy nie montowany jeszcze we foli jest. ale decyzja nalerzy do ciebie. niewiadomo w jakim stanie jest cylinder. morze uda ci się kupić tanio te zawory i je wymienić lub oddać do serwisu bo ciężko się je wymienia bez odpowiedniego przyrządu.
fablitto
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 29/1/2014, 23:44
Lokalizacja: Poland

Postprzez sebastian1111 » 25/5/2014, 10:02

Tzn. Ja teraz kupuje glowice 72 ccm ponieważ cylinder mam nowy 72 i lezy. Tak ze na 50 zmienial znowu nie bd.
sebastian1111
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 23/5/2014, 12:41

Postprzez fablitto » 25/5/2014, 10:07

ok tylko pamientaj o regulacji zaworów. A tak z ciekawości to za ile wypatrzyłeś tą głowice?
fablitto
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 29/1/2014, 23:44
Lokalizacja: Poland

Postprzez sebastian1111 » 25/5/2014, 12:07

Glowice uszczelki itp za 80 coś zł
sebastian1111
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 23/5/2014, 12:41



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości




na gr