[KTM EXC 250] Używany KTM 250 EXC - tytan upalania!
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Jestem totalnym amatorem. Zamierzam w najbliższym czasie kupić pierwsze moto. Dużo jeżdżę w DH dlatego wybór padł na cross'a. Teraz nasuwa się pytanie jaki motor. Czy 125 2T czy 250 4T ? Jaki motor będzie odpowiedni przy wadze +/- 65kg i wzroście 173cm ?<br><hr>django
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
[KTM EXC 250] Używany KTM 250 EXC - tytan upalania!
Dyskusja na temat: Używany KTM 250 EXC - tytan upalania!
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Używany KTM 250 EXC - tytan upalania!
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Używany KTM 250 EXC - tytan upalania!
- Ścigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Jestem totalnym amatorem. Zamierzam w najbliższym czasie kupić pierwsze moto. Dużo jeżdżę w DH dlatego wybór padł na cross'a. Teraz nasuwa się pytanie jaki motor. Czy 125 2T czy 205 4T ? Jaki motor będzie odpowiedni przy wadze +/- 65kg i wzroście 173<br><hr>django
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
DT 125 RE ewentualnie XR 250 (ciężko dostać ale wspaniały motocykl). Nie kupuj : YZ 125, EXC 125, CR 125 bo kupisz używkę , nie masz doświadczenia w obsłudze i serwisie motocykla i będziesz płakał ... <br><hr>EXC 200Komentatorzy napisał(a):Jestem totalnym amatorem. Zamierzam w najbliższym czasie kupić pierwsze moto. Dużo jeżdżę w DH dlatego wybór padł na cross'a. Teraz nasuwa się pytanie jaki motor. Czy 125 2T czy 250 4T ? Jaki motor będzie odpowiedni przy wadze +/- 65kg i wzroście 173cm ?<br><hr>django<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
django bierz 125 2t jak chcesz śmigać na torach, jak enduro to exc 125 będzie dobre, sam w wieku 16 lat zaczynałem od crf 250 i początki były ciężkie później żałowałem że nie kupiłem ''setki'' jest to mocny motorek mocy na prawie tyle co 250 4t ale 2 pak jest lżejszy, nauczysz się przy tym dobrze operować skrzynią biegów a przedewszystkim trzymać gaz ! ;D pozdro i powodzenia <br><hr>LukaszKXF250
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zróbcie test nowego SHERCO 300se 2t lub BETA RR300 albo GAS GASa ec 300.Bo nigdzie niema info o tych motocyklach,testów itp. a na pewno nie tylko mnie ciekawi jak się prezentują,np w odniesieniu do EXC.
Pozdro<br><hr>Czop9541
Pozdro<br><hr>Czop9541
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
To zalezy od twojej prawej reki. Jak swedzi to potrafi pociagnacKomentatorzy napisał(a):Jak wygląda spalanie tej ćwiartki ?<br><hr>Daniel<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Łowca
choćbyś nie wiem jak bardzo reklamował te śmierdziele to postępu nie zatrzymasz:) czterosuwy rządzą.. Nawet z Waszego testu nowych Husek to wynika<br><hr>luca_brasi
choćbyś nie wiem jak bardzo reklamował te śmierdziele to postępu nie zatrzymasz:) czterosuwy rządzą.. Nawet z Waszego testu nowych Husek to wynika<br><hr>luca_brasi
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Panowie. Jestem zielony w hard enduro.
Są jakieś objawy kończenia się tłoka czy tylko patrzeć na mth ? Co jeśli bd jeździł powiedzmy 100 mth lub więcej <br><hr>Musicman1997
Są jakieś objawy kończenia się tłoka czy tylko patrzeć na mth ? Co jeśli bd jeździł powiedzmy 100 mth lub więcej <br><hr>Musicman1997
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Generalnie kolego to na tłoku za bardzo nie na oszczędzasz gdyż tłok się zużywa,pojawiają się luzy i powoduje to szybsze zużycie NiCaSilu:).To tylko jeden z przykładów.Komentatorzy napisał(a):Panowie. Jestem zielony w hard enduro.
Są jakieś objawy kończenia się tłoka czy tylko patrzeć na mth ? Co jeśli bd jeździł powiedzmy 100 mth lub więcej <br><hr>Musicman1997<br>
Pozdro<br><hr>Czop9541
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Po czym można poznać, że trzyma zmienić tłok ?<br><hr>Musicman1997Komentatorzy napisał(a):Panowie. Jestem zielony w hard enduro.
Są jakieś objawy kończenia się tłoka czy tylko patrzeć na mth ? Co jeśli bd jeździł powiedzmy 100 mth lub więcej <br><hr>Musicman1997<br>Komentatorzy napisał(a):Generalnie kolego to na tłoku za bardzo nie na oszczędzasz gdyż tłok się zużywa,pojawiają się luzy i powoduje to szybsze zużycie NiCaSilu:).To tylko jeden z przykładów.
Pozdro<br><hr>Czop9541<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Trzeba* zmienić tłok <br><hr>Musicman1997Komentatorzy napisał(a):Panowie. Jestem zielony w hard enduro.
Są jakieś objawy kończenia się tłoka czy tylko patrzeć na mth ? Co jeśli bd jeździł powiedzmy 100 mth lub więcej <br><hr>Musicman1997<br>Komentatorzy napisał(a):Generalnie kolego to na tłoku za bardzo nie na oszczędzasz gdyż tłok się zużywa,pojawiają się luzy i powoduje to szybsze zużycie NiCaSilu:).To tylko jeden z przykładów.
Pozdro<br><hr>Czop9541<br>Komentatorzy napisał(a):Po czym można poznać, że trzyma zmienić tłok ?<br><hr>Musicman1997<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
zdecydowanie jakiś test Sherco i Ga Gasa albo Bety by się przydał!:) Sherco 300 w 2t jeżdzi w Polsce dopiero trzy sztuki... w tym jedną z przyjemnością sam dosiadam po przejścu z KTMa 350tki, i zwłaszcza w ciężkim terenie jest bardzo dużo plusów. Niech ścigacz uruchomi swoje kontakty i zaciągnie do testu mniej znane u nas marki co nie znaczy że gorsze!<br><hr>Pablo_Sherco
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Min. po dokładnym pomiarze:)Komentatorzy napisał(a):Panowie. Jestem zielony w hard enduro.
Są jakieś objawy kończenia się tłoka czy tylko patrzeć na mth ? Co jeśli bd jeździł powiedzmy 100 mth lub więcej <br><hr>Musicman1997<br>Komentatorzy napisał(a):Generalnie kolego to na tłoku za bardzo nie na oszczędzasz gdyż tłok się zużywa,pojawiają się luzy i powoduje to szybsze zużycie NiCaSilu:).To tylko jeden z przykładów.
Pozdro<br><hr>Czop9541<br>Komentatorzy napisał(a):Po czym można poznać, że trzyma zmienić tłok ?<br><hr>Musicman1997<br>Komentatorzy napisał(a):Trzeba* zmienić tłok <br><hr>Musicman1997<br>
Ci bardziej wtajemniczeni już po wyglądzie mogą ocenić stan tłoka albo od strony kanału wydechowego.Ale generalnie nie sam tłok jest aż tak ważny, wg. mnie dużą rolę odgrywają też pierścienie które ściśle współpracują z cylindrem i przez długotrwałą ich pracę wyrabiają się luzy w rowku w którym osadzone są pierścienie na tłokach Zaoszczędzisz na tłoku to się odpokutuje pewien sposób w dalszym czasie.Warto też dodać ze sprzęty typu exc 125200 mają krótszą żywotność układu korbowego niż 250 i nawet 300.
Pozdro:)<br><hr>Czop9541
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
10 litrow moze spalic<br><hr>jacusplacus92Komentatorzy napisał(a):Jak wygląda spalanie tej ćwiartki ?<br><hr>Daniel<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
" Raz lub dwa razy w sezonie wymieniam uszczelniacze i wymieniam olej. Po 3 latach zregenerowałem tylny zawias wraz z PDSem."
No właśnie dlatego ludzie narzekają na zawias w KTM . A nie łaska wymienić olej co max 30mth ? i nagle okazuje się ze zawias jest super.<br><hr>dziad
No właśnie dlatego ludzie narzekają na zawias w KTM . A nie łaska wymienić olej co max 30mth ? i nagle okazuje się ze zawias jest super.<br><hr>dziad
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
dobrzeKomentatorzy napisał(a):Jak wygląda spalanie tej ćwiartki ?<br><hr>Daniel<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 5 gości