Zobacz wątek - GSXR k1 -k2

GSXR k1 -k2

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

GSXR k1 -k2

Postprzez toschiba198903 » 9/5/2014, 17:59

Witam nie wiem czy dobry dział jak coś prosze o przeniesienie ...
mam małe pytanie co do tych motocykli suzuki gsxr z roku 2001-2002 sa to udane modele czy nie bardzo ?? na co zwrócic uwage sypały się tam skrzynie czy sa mocne ??jak tam w nich z silnikiem z pierścieniami tulejami itp ?? warte są uwagi ??
toschiba198903
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 11/1/2014, 15:38
Lokalizacja: bialystok


Postprzez melvin » 9/5/2014, 19:04

Są bardzo warte uwagi :D o jaką pojemność ci chodzi?
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez toschiba198903 » 9/5/2014, 19:40

600 max 750 ale wole kontynuować na 600 do miasta wystacza..
toschiba198903
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 11/1/2014, 15:38
Lokalizacja: bialystok

Postprzez Invi » 10/5/2014, 14:22

Są bez wad i biją konkurencję ze swoich lat, aczkolwiek raczej moto do "profesjonalnych" zastosowań, niż miejska popierdułka, na miasto kup sobie chądę :P

Ale jak ty pytasz o pierścienie i tuleje... :lol: Pierścienie nie robią problemów, a tulei nie ma bo to nie stara chąda żeby miała kawał żeliwa w cylindrze :twisted:
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6273
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez toschiba198903 » 11/5/2014, 09:46

jeszcze jedno pytanie które mnie zastanawia jak oglądam własnie aukcje k1-k2-k3 to do 9 tys można już coś ładnego wyrwać (ze zdj) hondy f4i w sporcie raczej za to nie kupie.... skąd te ceny?
toschiba198903
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 11/1/2014, 15:38
Lokalizacja: bialystok

Postprzez gumis » 11/5/2014, 10:36

Jak szukałem dla siebie motocykla to 600 k3 w dobrym stanie poniżej 10 tyś nie znalazłem. I z tego co zjeździłem to 4/5 maszyn to trupy ładnie odpicowane.
SV 650N...bo golasy som najfffajniejsze! | | https://www.youtube.com/channel/UCDq_gh ... aEDrqGNkDg
Avatar użytkownika
gumis
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2866
Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów

Postprzez melvin » 11/5/2014, 14:29

ja jak teraz przeglądam k3/k4 1000 na allegro to może ze wszystkich pojechałbym po jeden, a ceny są tak wysokie ze nie wiem czy swojej nie sprzedam :P
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Invi » 11/5/2014, 14:49

toschiba198903 napisał(a):jeszcze jedno pytanie które mnie zastanawia jak oglądam własnie aukcje k1-k2-k3 to do 9 tys można już coś ładnego wyrwać (ze zdj) hondy f4i w sporcie raczej za to nie kupie.... skąd te ceny?


Bo chąda to chąda :D Zawieszenie, hamulce, silnik, waga i amor skrętu w standardzie, wszędzie F4i dostaje lanie od K1-K3. Do tego F4sport jest dość mało.

Za 9k, wątpię. Ogólnie to o dobrego K1-K3 bardzo ciężko. Ja dałem 10k, ale szukałem kilka miesięcy.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6273
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez melvin » 11/5/2014, 14:57

Nie wiem jak w klasie 600ccm ale mając bezpośrednie porównanie 929 do k4 to właśnie honda robi z suzuki co chce pod względem dołu, jakości wykonania, zawieszenia (mimo iż w k4 mam sprężyny progresywne a lagi w 929 miałem wyje*ane jak dziwka przed emeryturą) waga to to samo, kultura pracy w hondzie robi robotę, a hamulce są wręcz kosmiczne w porównaniu do spowalniaczy z k4. Seryjny amortyzator skrętu, daje coś tylko na papierze, bo do jazdy się praktycznie nie nadaje i nawet mimo wymiany oleju na gęstszy jest po prostu średnio...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Invi » 11/5/2014, 18:49

Mi tam po zmianie uszczelniaczy i zalaniu gęstszym olejem jest cacy. W najgorszym wypadku raz solidnie szarpnie kierownicą i z shimmą jest spokój. Czyli swoją funkcję spełnia, wiadomo że nie jest to jakieś cudo.

929 miała "trochę" lepszy zawias od (EDIT:D)F4i ;) F4i to małe tarcze i drogowe zawieszenie. Hamulce ciężko porównać w starym sprzęcie, bo to zależy od stanu i klocków, na czymś innym niż najtańsze działają lepiej niż w f4/f4i którymi jeździłem.

W sumie tu i tu teleskopy, ja czułem że przód w K3 dużo lepiej się zachowywał, a w f4i prawie pływał, ale może to kwestia przyzwyczajenia.

7KM w 600 to sporo, charakterystyka K1-K3 na pewno jest lepsza niż w pierwsze RR, bo tam to dopiero była depresja na dole :D Jeśli chodzi o odczucia to silnikowo F4i jak na sportowe 600 moim zdaniem zamula zwyczajnie.

Chociaż F4i na pewno jest bardziej kompromisowe, moim zdaniem GSXR do napier*alania, F4i na szybkie wycieczki.
Ostatnio edytowano 12/5/2014, 16:13 przez Invi, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6273
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez toschiba198903 » 11/5/2014, 21:39

niby nie da sie kupić ale ze zdj http://olx.pl/oferta/suzuki-gsxr-600-k2 ... d2f199c143 co Wy od tego gixa chcecie ??
toschiba198903
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 11/1/2014, 15:38
Lokalizacja: bialystok

Postprzez RUTRA.RD » 12/5/2014, 01:10

raz jechałem 600 rr i to dla mnie kibel i 1000 metrów mulu :) za to gsxr 600 k4 to jezus maria tylko nie wygodny jak dla mnie chyba ze ktos jest niski i chudy, ale jedzie jak wsciekly v max 286 km/h
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez malomi » 12/5/2014, 09:00

RUTRA.RD napisał(a):jedzie jak wsciekly v max 286 km/h


Chyba z przepaści...
CBR f4i sport
Avatar użytkownika
malomi
Bywalec
 
Posty: 829
Dołączył(a): 5/7/2013, 11:47

Postprzez miki1406 » 12/5/2014, 13:51

Ja patrze na przeszłość i ilości serwisowe... Srad, na poważną awarie to święto i fenomen, a F3, czy 929 na panewkę non stop, yamahy na 2ki i panewki, kawasaki na wszystko....

Suzuki to świetny motocykl... Znajomy ma K3 w 1000, przekracza granice... Ląduje z dymem przedniej opony, dopina 6ke w powietrzu, zjada oponę za oponą i co?? Na cały sezon?? Padła mu świeca...

Pewnie, że czasem trafi się padaka, ale przy suzuki padaka to rarytas...
Miałem różne motocykle, różne widywałem na serwisie... Wiem jedno - TYLKO SUZUKI!!!

malomi napisał(a):
RUTRA.RD napisał(a):jedzie jak wsciekly v max 286 km/h


Chyba z przepaści...


Nie doceniasz tematu... Ja śmigam miękko 230km/h gsx750f z 1993roku, żonie po sól do sklepu... :lol:
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez malomi » 12/5/2014, 14:04

Obiektywnie 286km/h jest to prędkość, której żadna seryjna maszyna klasy 600 nie osiągnie litry może i to nie wszystkie a to, że licznik pokazał to można między bajki wsadzić moja f4 też jedzie 273km/h bo tyle licznik pokazuję ?
CBR f4i sport
Avatar użytkownika
malomi
Bywalec
 
Posty: 829
Dołączył(a): 5/7/2013, 11:47

Postprzez melvin » 12/5/2014, 15:06

miki1406 napisał(a): 929 na panewkę non stop,


no weź proszę cie, mieliśmy w ekipie już 7sztuk 929, jedna to był pies a dwie seryjne katowane na gumie non stop, tylko w mojej poleciała skrzynia (ale z mojej winy) poza tym żadna nie miała poważnej awarii poza alternatorami. W przypadku mojej temperatura 123st.C nie była jej obca, gumy po 2-3km w balansie, swego czasu miałem na nią wyje**** więc odciny na zimnym też widziała i jak ją sprzedawałem gość przyjechał z pewnym znamienitym mechanikiem który osłuchał moto i stwierdził że piec na 100%zdrowy (rozpoławiałem go przy wymianie skrzyni i panewy zdrowe) co najważniejsze lałem 4loleju, czyli 400 albo 600ml więcej niż przewiduje producent (nie pamietam ile tam wchodziło dokładnie) Więc sypiące się panewki w tych motocyklach to bajki wymyślone przez kretynów którzy gumują bez oleju, ewentualnie kupili zajechane/poskładane na sztukę moto i panewka po prostu się odezwała...
moje byłe moto lata do tej pory, widziałem je przed majówką na mieście.
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Invi » 12/5/2014, 16:15

Bo moto łojone się nie psuje! :twisted:

malomi napisał(a):Obiektywnie 286km/h jest to prędkość, której żadna seryjna maszyna klasy 600 nie osiągnie litry może i to nie wszystkie a to, że licznik pokazał to można między bajki wsadzić moja f4 też jedzie 273km/h bo tyle licznik pokazuję ?


Bez czepiania się, skoro wszyscy gadamy o wskazaniach licznika to jest to jakiś punkt odniesienia, przecież nikt nie jeździ non stop z GPS.


toschiba198903 napisał(a):niby nie da sie kupić ale ze zdj http://olx.pl/oferta/suzuki-gsxr-600-k2 ... d2f199c143 co Wy od tego gixa chcecie ??


Na zdjęciach to połowa moto z allegro wygląda dobrze.

Ale że co? Świeci się bo jest świeżo umyty to warto kupić? :P

Półka wytarta jak w moim starym SRADzie, a nie wygląda jakby była obijana jakimś twardym breloczkiem, ale mój miał ze 200 000 nakręcone :P

Po cholerę ktoś mu malował lusterka :P

Z opony kawał gumy wyrwało :P

Sprowadzony i pewnie nie opłacony, dolicz rejestrację i cena nie będzie już tak piękna :P

Badziewne "karbony" na wlotach do airboxu :P

Czasza malowana :P

Trochę zadrapań to on też ma :P

Ale warto obejrzeć, całkiem możliwe że jest wart swojej ceny.



Napisałem że ciężko znaleźć, nie że nie ma :P
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6273
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez toschiba198903 » 12/5/2014, 17:00

mi tam zadrapania nie przeszkadzają możę i mieć cały bok przetarty to akurat idzie zrobic i to nie problem ma być prosty nie jakiś wyjeb i mieć zdrowy silnik a że coś jest wytarte to musi miec bo to nie nowe moto ... bo za 8 to dobra cena jak za taki statek chyba
toschiba198903
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 11/1/2014, 15:38
Lokalizacja: bialystok

Postprzez RUTRA.RD » 12/5/2014, 18:35

malomi
gsxr 600 k5 z góry " baranowskiej " w skarzysku kamiennej 286 km/h odcinka 6 biegu w 2013, na prostych lapalem licznikowe okolo 276 pamietam ze do 282 doszedłem, wyniku z zeszytego roku nie powtórzyłem

załóż rurki i na moto kolego :)

obraz się :)

notabene gsxr 600 z lat 2001 w gore to super sprzety
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez miki1406 » 13/5/2014, 11:42

melvin napisał(a):
miki1406 napisał(a): 929 na panewkę non stop,


(...) Więc sypiące się panewki w tych motocyklach to bajki wymyślone przez kretynów którzy gumują bez oleju, ewentualnie kupili zajechane/poskładane na sztukę moto i panewka po prostu się odezwała...
moje byłe moto lata do tej pory, widziałem je przed majówką na mieście.


Sporo w tym co piszesz jest prawdy, ale kupić sprawny silnik do SC28/33, 929 czy 954, to jak los na loterii...

Może mam takie podejście bo sporo się ich u brata trafia na awarie pieca, a to kompy, a to wtryski, a to 2ka, to panewka, to ładowanie...

Może być jeszcze inna przyczyna - ilość sztuk. VW Passat w sumie też jest awaryjny bo codziennie ktoś tam coś do niego kupuje, ale nikt nie patrzy, że co drugi samochód w kraju to passat... :lol:

Może moja opinia, częściowo podparta jest faktem, że w SC28 3 razy skończył mi się piec... :twisted: Nie wiem... Na Honde mam chwilowego focha... Może kiedyś wskoczę, ale już nie na rząd... VTR/VFR raczej...
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na gr