Triumph Daytona 600 - WyjÄ…tkowo niskie obroty
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Triumph Daytona 600 - WyjÄ…tkowo niskie obroty
Witam,
mam pewien problem z bardzo niskimi obrotami motocykla. Po odpaleniu go na zimno, pracuje w mniej więcej 1000 rpm, natomiast gdy się nagrzeje, schodzi do 100-150 rpm. Co prawda, wystarczy lekko dodać gazu i bardzo płynnie wchodzi na obroty. Irytuje mnie to z tego faktu, że gdy dojeżdżam do sygnalizacji świetlnej lub zatrzymuję się przed przejściem dla pieszych, hamuję silnikiem, a przed wrzuceniem 2 biegu wciskam sprzęgło - brzmi jakby mi silnik zgasł... O ile dobrze się orientuję, za niskie obroty są niekorzystne dla silnika oraz zwiększają spalanie. W czym może być problem? Przepływomierz wymieniony. Wgrywać nową mapę wtrysków?
Przy okazji zapytam o wydech, który wydaje mi się zdecydowanie za głośny - jakaś opcja jego wytłumienia (Akropovic)? Po dłuższej przejażdżce, idzie prawie ogłuchnąć w kasku na moto, a co dopiero inni biedni ludzie... Na biegu jałowym jest przyjemnie, basowo, ale pozwólcie wrzucić 4 tys. obrotów na jedynce/dwójce i słychać go wg mnie za bardzo.
pozdrawiam
mam pewien problem z bardzo niskimi obrotami motocykla. Po odpaleniu go na zimno, pracuje w mniej więcej 1000 rpm, natomiast gdy się nagrzeje, schodzi do 100-150 rpm. Co prawda, wystarczy lekko dodać gazu i bardzo płynnie wchodzi na obroty. Irytuje mnie to z tego faktu, że gdy dojeżdżam do sygnalizacji świetlnej lub zatrzymuję się przed przejściem dla pieszych, hamuję silnikiem, a przed wrzuceniem 2 biegu wciskam sprzęgło - brzmi jakby mi silnik zgasł... O ile dobrze się orientuję, za niskie obroty są niekorzystne dla silnika oraz zwiększają spalanie. W czym może być problem? Przepływomierz wymieniony. Wgrywać nową mapę wtrysków?
Przy okazji zapytam o wydech, który wydaje mi się zdecydowanie za głośny - jakaś opcja jego wytłumienia (Akropovic)? Po dłuższej przejażdżce, idzie prawie ogłuchnąć w kasku na moto, a co dopiero inni biedni ludzie... Na biegu jałowym jest przyjemnie, basowo, ale pozwólcie wrzucić 4 tys. obrotów na jedynce/dwójce i słychać go wg mnie za bardzo.
pozdrawiam
- Nothus
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 3/5/2014, 10:22
na 100-150 obrotach to smarowanie masz bardzo slabe wiec lepiej zeby tak nie robil
zrob serwis chociaz gaznikow a najlepiej zawory gazniki siece filtry itd
zrob serwis chociaz gaznikow a najlepiej zawory gazniki siece filtry itd
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości