Simson S51
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Simson S51
Witam mam na oku pewnego simsona i mam pare pytań, otóż na co mam patrzeć przy zakupie simsona? O tym wiem tylko tyle, że przeszedł remont silnika i od tamtej pory stoi i się kurzy.
Chciałbym go też troche podrasować wizualnie, np widziałem simsony z owiewkami na lampe, za ile można takową kupić?
Chciałbym go też troche podrasować wizualnie, np widziałem simsony z owiewkami na lampe, za ile można takową kupić?
- Kerlix
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 1/5/2014, 23:35
Siema. Zwruć uwage na stan zawieszenia czy są jakieś wycieki, w jakim są stanie łańcuch i opony no i wiadomo jazda prubna czy go nie ściąga na kturąś strone i czy koła nie biją. A tak po za tym to części są tanie do tego sprzętu.
- fablitto
- Świeżak
- Posty: 64
- Dołączył(a): 29/1/2014, 23:44
- Lokalizacja: Poland
Ok, dzięki mam jeszcze pytanie, jeżeli włorze cylinder 60 ccm to o ile wzrośnie mi moc silnika? jeździłem na simsonie kolegi, jego simson miał chyba około 3-4 KM i jeszcze jeżeli chodzi o olej to ile się leje na litr paliwa? i czy jeżeli zmieniłbym cylinder na 60 to czy musiałbym kręcić znowu w gaźniku?
- Kerlix
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 1/5/2014, 23:35
Mieszanke masz 1:50 czyli na 50l paliwa lejesz litr oleju. Samym cylkiem to dużo nie wzmocnisz go, wał z wypełniaczem i gaźnik nowy. Jak już chcesz fajnie "tuningować" to na jackmotors są fajne zestawy. Przy zakupie sprawdź jak się prowadzi i czy sprzęgło się nie ślizga
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
-
cioracz - Mieszkaniec forum
- Posty: 2129
- Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
- Lokalizacja: Opatów/Kielce
Miałem simka więc się wypowiem.
Jak ja zmieniłem na 60ccm to jakoś bardzo moc nie wzrosła było lepiej tylko pod gurkę a na prostej nie bardzo poczyjesz różnicy. Przy 60ccm nie musisz dawać większego gaźnika przy 70ccm i więcej można się zastanowić oraz przy 70> trzeba rozwiercać kartele.
Sprawdź od razu czy rama jest prosta - jadąc powiedzmy 30km/h puść kierownicę i jeżeli moto będzie ci samo skręcać to wiedz, że rama jest krzywa.
Jak ja zmieniłem na 60ccm to jakoś bardzo moc nie wzrosła było lepiej tylko pod gurkę a na prostej nie bardzo poczyjesz różnicy. Przy 60ccm nie musisz dawać większego gaźnika przy 70ccm i więcej można się zastanowić oraz przy 70> trzeba rozwiercać kartele.
Sprawdź od razu czy rama jest prosta - jadąc powiedzmy 30km/h puść kierownicę i jeżeli moto będzie ci samo skręcać to wiedz, że rama jest krzywa.
- Wierccik
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 12/5/2014, 12:13
- Lokalizacja: Starachowice
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości