[biblioteka] Odmień swoje hamulce w trzech...
Posty: 28
• Strona 1 z 2 • 1, 2
[biblioteka] Odmień swoje hamulce w trzech...
Dyskusja na temat: Odmień swoje hamulce w trzech prostych krokach
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Odmień swoje hamulce w trzech prostych krokach
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Odmień swoje hamulce w trzech prostych krokach
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
"można niewielkim dodatkowym kosztem sporo je poprawić" Wtopić 3-4 tyś zł w hamulce to bym nie powiedział niewielkim kosztem bo to trochę kasy jest chodź wiem że na bezpieczeństwie się nie oszczędza. Artykuł bardzo fajny, ciekawy i oby więcej takich.<br><hr>FZS 1000
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
1. W tym momencie diagnosta ma prawo nie podbić przeglądu technicznego
2. Zmniejszona jest liczba zwojów gwintu mocujących zacisk do jarzma.
3. Pogorszenie odprowadzenia ciepła z zacisku do jarzma (mamy przejście ciepła przez materiał niezdefiniowany przez konstruktora
i po dwa łączenia a nie jedno)<br><hr>Inżynier
2. Zmniejszona jest liczba zwojów gwintu mocujących zacisk do jarzma.
3. Pogorszenie odprowadzenia ciepła z zacisku do jarzma (mamy przejście ciepła przez materiał niezdefiniowany przez konstruktora
i po dwa łączenia a nie jedno)<br><hr>Inżynier
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
1. Nie bardzo wiem na jakiej podstawie. 2. Można spokojnie kupić odpowiednio dłuższą śrubę w każdym sklepie ze śrubami. 3. Jarzmo nie ma zadania przejmowania ciepła. Ciepło akumulują tarcze i klocki hamulcowe. 3A. Na prawdę założyłeś że dystans jest z kartonu, albo plastiku (zamiast z metalu)?<br><hr>Inżynier magisterKomentatorzy napisał(a):1. W tym momencie diagnosta ma prawo nie podbić przeglądu technicznego
2. Zmniejszona jest liczba zwojów gwintu mocujących zacisk do jarzma.
3. Pogorszenie odprowadzenia ciepła z zacisku do jarzma (mamy przejście ciepła przez materiał niezdefiniowany przez konstruktora
i po dwa łączenia a nie jedno)<br><hr>Inżynier<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Komplet tarcz można kupić już za 1200 zł (EBC) o chińskich nie wspomnę. Zaciski od młodszych GSXRów możńa kupić za 250 zł zestaw, a dobrą pompę dostać za 500 zł. To nie wychodzi nawet 2k, wiec nie ma co panikować. A tarcze czasem trzeba zmienić tak czy siak. <br><hr>IgoRRKomentatorzy napisał(a):"można niewielkim dodatkowym kosztem sporo je poprawić" Wtopić 3-4 tyś zł w hamulce to bym nie powiedział niewielkim kosztem bo to trochę kasy jest chodź wiem że na bezpieczeństwie się nie oszczędza. Artykuł bardzo fajny, ciekawy i oby więcej takich.<br><hr>FZS 1000<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
1. Na takiej podstawie,że nie jest to wyposażenie oryginalne. Motocykl opuścił bramę fabryki z tarczami o takiej średnicy jak przewidział konstruktor. 2. Jakie dłuższe śruby śruby? w jakiej klasie? Może 4,8 w powłoce Fe/Zn? To nie są standardowe śruby z jakiegoś "gównolitu" 3. Z klocków dalej ciepło tez jest odprowadzane, bo gdyby "akumulowały" ciepło nie zachodziłoby zjawisko wrzenia płynu hamulcowego. I tarcze też ciepła nie akumulują a odprowadzają je do otoczenia. <br><hr>InżynierKomentatorzy napisał(a):1. W tym momencie diagnosta ma prawo nie podbić przeglądu technicznego
2. Zmniejszona jest liczba zwojów gwintu mocujących zacisk do jarzma.
3. Pogorszenie odprowadzenia ciepła z zacisku do jarzma (mamy przejście ciepła przez materiał niezdefiniowany przez konstruktora
i po dwa łączenia a nie jedno)<br><hr>Inżynier<br>Komentatorzy napisał(a):1. Nie bardzo wiem na jakiej podstawie. 2. Można spokojnie kupić odpowiednio dłuższą śrubę w każdym sklepie ze śrubami. 3. Jarzmo nie ma zadania przejmowania ciepła. Ciepło akumulują tarcze i klocki hamulcowe. 3A. Na prawdę założyłeś że dystans jest z kartonu, albo plastiku (zamiast z metalu)?<br><hr>Inżynier magister<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
1. Na tej podstawie można odmówić przegladu w miażdżącej wiekszości samochodów i motocykli w tym kraju, bo większość znich ma wyposażnie, które nie jest oryginalne (czyli takie jak przewidzial konstruktor). To oczywicie argument wyssany z brudnego palca. 2. Nie wiem po co ta złośliwość, takie śruby o jakich piszesz możesz stosować w swoim Deawoo Tico, a ja bym znalazl śruby o twardosci powyżej 10, właściwej długości i typie zwoju. Może dla ciebie to jest problem, ale dla innych niekoniecznie. 3. Oczywiscie ze chodzi o jak najszybsze odprowadzenie ciepla do otoczenia, ale na pewno odprowadzaniem ciepla do otoczenia nie zamuja sie jarzma, a jesli już to robią, to wyłącznie przy okazji. Ponadto dystans jest metalowy i nie sądze aby był problem z przewodzeniem ciepla. 4. Mysle ze szukasz dziury w calym, szczegolnie ze tego typu przeróbki to standard i wiele firm oferuje nawet specjalne dystanse. <br><hr>Inżynier magisterKomentatorzy napisał(a):1. W tym momencie diagnosta ma prawo nie podbić przeglądu technicznego
2. Zmniejszona jest liczba zwojów gwintu mocujących zacisk do jarzma.
3. Pogorszenie odprowadzenia ciepła z zacisku do jarzma (mamy przejście ciepła przez materiał niezdefiniowany przez konstruktora
i po dwa łączenia a nie jedno)<br><hr>Inżynier<br>Komentatorzy napisał(a):1. Nie bardzo wiem na jakiej podstawie. 2. Można spokojnie kupić odpowiednio dłuższą śrubę w każdym sklepie ze śrubami. 3. Jarzmo nie ma zadania przejmowania ciepła. Ciepło akumulują tarcze i klocki hamulcowe. 3A. Na prawdę założyłeś że dystans jest z kartonu, albo plastiku (zamiast z metalu)?<br><hr>Inżynier magister<br>Komentatorzy napisał(a):1. Na takiej podstawie,że nie jest to wyposażenie oryginalne. Motocykl opuścił bramę fabryki z tarczami o takiej średnicy jak przewidział konstruktor. 2. Jakie dłuższe śruby śruby? w jakiej klasie? Może 4,8 w powłoce Fe/Zn? To nie są standardowe śruby z jakiegoś "gównolitu" 3. Z klocków dalej ciepło tez jest odprowadzane, bo gdyby "akumulowały" ciepło nie zachodziłoby zjawisko wrzenia płynu hamulcowego. I tarcze też ciepła nie akumulują a odprowadzają je do otoczenia. <br><hr>Inżynier<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie więżę żeby ktoś o zdrowych zmysłach wkręcał śruby 4,8 do zacisków hamulcowych choć i takie na upartego powinny wytrzymać. Nawet kiepskie śruby będą twardsze od aluminium w które są wkręcone. Nie wierze że przez te dystanse wzrośnie cokolwiek temperatura zacisków bo temperatura przechodzi również przez śruby. Całą energie cieplna przejmują nie zaciski a tarcze i klocki które często są częściowo odizolowane blaszkami, wkładkami itp od tłoczków. Uważam że taka przeróbka znacznie podnosi bezpieczeństwo gdyż rośnie współczynnik hamowania i żaden diagnosta nie powinien mieć zastrzeżeń.<br><hr>MGR INŻ MECHANIKKomentatorzy napisał(a):1. W tym momencie diagnosta ma prawo nie podbić przeglądu technicznego
2. Zmniejszona jest liczba zwojów gwintu mocujących zacisk do jarzma.
3. Pogorszenie odprowadzenia ciepła z zacisku do jarzma (mamy przejście ciepła przez materiał niezdefiniowany przez konstruktora
i po dwa łączenia a nie jedno)<br><hr>Inżynier<br>Komentatorzy napisał(a):1. Nie bardzo wiem na jakiej podstawie. 2. Można spokojnie kupić odpowiednio dłuższą śrubę w każdym sklepie ze śrubami. 3. Jarzmo nie ma zadania przejmowania ciepła. Ciepło akumulują tarcze i klocki hamulcowe. 3A. Na prawdę założyłeś że dystans jest z kartonu, albo plastiku (zamiast z metalu)?<br><hr>Inżynier magister<br>Komentatorzy napisał(a):1. Na takiej podstawie,że nie jest to wyposażenie oryginalne. Motocykl opuścił bramę fabryki z tarczami o takiej średnicy jak przewidział konstruktor. 2. Jakie dłuższe śruby śruby? w jakiej klasie? Może 4,8 w powłoce Fe/Zn? To nie są standardowe śruby z jakiegoś "gównolitu" 3. Z klocków dalej ciepło tez jest odprowadzane, bo gdyby "akumulowały" ciepło nie zachodziłoby zjawisko wrzenia płynu hamulcowego. I tarcze też ciepła nie akumulują a odprowadzają je do otoczenia. <br><hr>Inżynier<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
O! Mądrego to i przyjemnie posłuchać (poczytać)! <br><hr>Inżynier magisterKomentatorzy napisał(a):1. W tym momencie diagnosta ma prawo nie podbić przeglądu technicznego
2. Zmniejszona jest liczba zwojów gwintu mocujących zacisk do jarzma.
3. Pogorszenie odprowadzenia ciepła z zacisku do jarzma (mamy przejście ciepła przez materiał niezdefiniowany przez konstruktora
i po dwa łączenia a nie jedno)<br><hr>Inżynier<br>Komentatorzy napisał(a):1. Nie bardzo wiem na jakiej podstawie. 2. Można spokojnie kupić odpowiednio dłuższą śrubę w każdym sklepie ze śrubami. 3. Jarzmo nie ma zadania przejmowania ciepła. Ciepło akumulują tarcze i klocki hamulcowe. 3A. Na prawdę założyłeś że dystans jest z kartonu, albo plastiku (zamiast z metalu)?<br><hr>Inżynier magister<br>Komentatorzy napisał(a):1. Na takiej podstawie,że nie jest to wyposażenie oryginalne. Motocykl opuścił bramę fabryki z tarczami o takiej średnicy jak przewidział konstruktor. 2. Jakie dłuższe śruby śruby? w jakiej klasie? Może 4,8 w powłoce Fe/Zn? To nie są standardowe śruby z jakiegoś "gównolitu" 3. Z klocków dalej ciepło tez jest odprowadzane, bo gdyby "akumulowały" ciepło nie zachodziłoby zjawisko wrzenia płynu hamulcowego. I tarcze też ciepła nie akumulują a odprowadzają je do otoczenia. <br><hr>Inżynier<br>Komentatorzy napisał(a):Nie więżę żeby ktoś o zdrowych zmysłach wkręcał śruby 4,8 do zacisków hamulcowych choć i takie na upartego powinny wytrzymać. Nawet kiepskie śruby będą twardsze od aluminium w które są wkręcone. Nie wierze że przez te dystanse wzrośnie cokolwiek temperatura zacisków bo temperatura przechodzi również przez śruby. Całą energie cieplna przejmują nie zaciski a tarcze i klocki które często są częściowo odizolowane blaszkami, wkładkami itp od tłoczków. Uważam że taka przeróbka znacznie podnosi bezpieczeństwo gdyż rośnie współczynnik hamowania i żaden diagnosta nie powinien mieć zastrzeżeń.<br><hr>MGR INŻ MECHANIK<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mam bardzo podobny zestaw w SV650S - zaciski sumitomo, tarcze 310 mm i pompa nissin 19 mm z gsx-r 600 k8. Jedyne zastrzeżenia mam do pompy nissin bo ma złe przełożenie dźwigni na tłoczek pompy - traci na tym moc hamulców, ale punkt zadziałania jest natychmiastowy.<br><hr>s.
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Do jakiej stacji diagnostycznej jeździ ten inżynier ? U mnie sprawdza tylko nr. na moto i czasami światła, a nowe opony uważa za zjechane bo bieżnika mało. No i w jaki sposób zmierzy średnice tarczy skoro ma tylko miarę zwijaną.Komentatorzy napisał(a):1. W tym momencie diagnosta ma prawo nie podbić przeglądu technicznego
2. Zmniejszona jest liczba zwojów gwintu mocujących zacisk do jarzma.
3. Pogorszenie odprowadzenia ciepła z zacisku do jarzma (mamy przejście ciepła przez materiał niezdefiniowany przez konstruktora
i po dwa łączenia a nie jedno)<br><hr>Inżynier<br>Komentatorzy napisał(a):1. Nie bardzo wiem na jakiej podstawie. 2. Można spokojnie kupić odpowiednio dłuższą śrubę w każdym sklepie ze śrubami. 3. Jarzmo nie ma zadania przejmowania ciepła. Ciepło akumulują tarcze i klocki hamulcowe. 3A. Na prawdę założyłeś że dystans jest z kartonu, albo plastiku (zamiast z metalu)?<br><hr>Inżynier magister<br>Komentatorzy napisał(a):1. Na takiej podstawie,że nie jest to wyposażenie oryginalne. Motocykl opuścił bramę fabryki z tarczami o takiej średnicy jak przewidział konstruktor. 2. Jakie dłuższe śruby śruby? w jakiej klasie? Może 4,8 w powłoce Fe/Zn? To nie są standardowe śruby z jakiegoś "gównolitu" 3. Z klocków dalej ciepło tez jest odprowadzane, bo gdyby "akumulowały" ciepło nie zachodziłoby zjawisko wrzenia płynu hamulcowego. I tarcze też ciepła nie akumulują a odprowadzają je do otoczenia. <br><hr>Inżynier<br>Komentatorzy napisał(a):1. Na tej podstawie można odmówić przegladu w miażdżącej wiekszości samochodów i motocykli w tym kraju, bo większość znich ma wyposażnie, które nie jest oryginalne (czyli takie jak przewidzial konstruktor). To oczywicie argument wyssany z brudnego palca. 2. Nie wiem po co ta złośliwość, takie śruby o jakich piszesz możesz stosować w swoim Deawoo Tico, a ja bym znalazl śruby o twardosci powyżej 10, właściwej długości i typie zwoju. Może dla ciebie to jest problem, ale dla innych niekoniecznie. 3. Oczywiscie ze chodzi o jak najszybsze odprowadzenie ciepla do otoczenia, ale na pewno odprowadzaniem ciepla do otoczenia nie zamuja sie jarzma, a jesli już to robią, to wyłącznie przy okazji. Ponadto dystans jest metalowy i nie sądze aby był problem z przewodzeniem ciepla. 4. Mysle ze szukasz dziury w calym, szczegolnie ze tego typu przeróbki to standard i wiele firm oferuje nawet specjalne dystanse. <br><hr>Inżynier magister<br>
Artykuł OK, czekamy na podobne.<br><hr>hhogas
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Jeżeli zestaw nie ma homologacji do tego modelu motocykla, to może się przyczepić, upierdliwcy się zdarzają (praktyka). Ważne żeby na rolkach była odpowiednia siła.Komentatorzy napisał(a):1. W tym momencie diagnosta ma prawo nie podbić przeglądu technicznego
2. Zmniejszona jest liczba zwojów gwintu mocujących zacisk do jarzma.
3. Pogorszenie odprowadzenia ciepła z zacisku do jarzma (mamy przejście ciepła przez materiał niezdefiniowany przez konstruktora
i po dwa łączenia a nie jedno)<br><hr>Inżynier<br>Komentatorzy napisał(a):1. Nie bardzo wiem na jakiej podstawie. 2. Można spokojnie kupić odpowiednio dłuższą śrubę w każdym sklepie ze śrubami. 3. Jarzmo nie ma zadania przejmowania ciepła. Ciepło akumulują tarcze i klocki hamulcowe. 3A. Na prawdę założyłeś że dystans jest z kartonu, albo plastiku (zamiast z metalu)?<br><hr>Inżynier magister<br>Komentatorzy napisał(a):1. Na takiej podstawie,że nie jest to wyposażenie oryginalne. Motocykl opuścił bramę fabryki z tarczami o takiej średnicy jak przewidział konstruktor. 2. Jakie dłuższe śruby śruby? w jakiej klasie? Może 4,8 w powłoce Fe/Zn? To nie są standardowe śruby z jakiegoś "gównolitu" 3. Z klocków dalej ciepło tez jest odprowadzane, bo gdyby "akumulowały" ciepło nie zachodziłoby zjawisko wrzenia płynu hamulcowego. I tarcze też ciepła nie akumulują a odprowadzają je do otoczenia. <br><hr>Inżynier<br>Komentatorzy napisał(a):Nie więżę żeby ktoś o zdrowych zmysłach wkręcał śruby 4,8 do zacisków hamulcowych choć i takie na upartego powinny wytrzymać. Nawet kiepskie śruby będą twardsze od aluminium w które są wkręcone. Nie wierze że przez te dystanse wzrośnie cokolwiek temperatura zacisków bo temperatura przechodzi również przez śruby. Całą energie cieplna przejmują nie zaciski a tarcze i klocki które często są częściowo odizolowane blaszkami, wkładkami itp od tłoczków. Uważam że taka przeróbka znacznie podnosi bezpieczeństwo gdyż rośnie współczynnik hamowania i żaden diagnosta nie powinien mieć zastrzeżeń.<br><hr>MGR INŻ MECHANIK<br>
- Śruba w tym połączeniu pracuje Panowie Inżynierowie na ścinanie, więc wytrzyma, cynkowana może się jedynie zapiec, ale smar grafitowy rozwiązuje ten problem. W dobrym sklepie ze śrubami dostanę dowolnej długości, dowolnie utwardzaną śrubę, zarówno Fe/Zn jak i 316L
- Ciepło sobie przejdzie, i o tym wie każdy Inżynier, bo metale mają taką głupią właściwość, że troszkę rosną pod wpływem ciepła. Zasadniczo głównie będzie grzać się tarcza i klocki, ale reszta będzie miała w stresie koło 100-150stopni, standard.<br><hr>technik
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zależy, jak Diagnosta jest na cenzurowanym to sprawdza wszystko podręcznikowo, łącznie ze spalinami w dwusuwie<br><hr>Aga39Komentatorzy napisał(a):1. W tym momencie diagnosta ma prawo nie podbić przeglądu technicznego
2. Zmniejszona jest liczba zwojów gwintu mocujących zacisk do jarzma.
3. Pogorszenie odprowadzenia ciepła z zacisku do jarzma (mamy przejście ciepła przez materiał niezdefiniowany przez konstruktora
i po dwa łączenia a nie jedno)<br><hr>Inżynier<br>Komentatorzy napisał(a):1. Nie bardzo wiem na jakiej podstawie. 2. Można spokojnie kupić odpowiednio dłuższą śrubę w każdym sklepie ze śrubami. 3. Jarzmo nie ma zadania przejmowania ciepła. Ciepło akumulują tarcze i klocki hamulcowe. 3A. Na prawdę założyłeś że dystans jest z kartonu, albo plastiku (zamiast z metalu)?<br><hr>Inżynier magister<br>Komentatorzy napisał(a):1. Na takiej podstawie,że nie jest to wyposażenie oryginalne. Motocykl opuścił bramę fabryki z tarczami o takiej średnicy jak przewidział konstruktor. 2. Jakie dłuższe śruby śruby? w jakiej klasie? Może 4,8 w powłoce Fe/Zn? To nie są standardowe śruby z jakiegoś "gównolitu" 3. Z klocków dalej ciepło tez jest odprowadzane, bo gdyby "akumulowały" ciepło nie zachodziłoby zjawisko wrzenia płynu hamulcowego. I tarcze też ciepła nie akumulują a odprowadzają je do otoczenia. <br><hr>Inżynier<br>Komentatorzy napisał(a):1. Na tej podstawie można odmówić przegladu w miażdżącej wiekszości samochodów i motocykli w tym kraju, bo większość znich ma wyposażnie, które nie jest oryginalne (czyli takie jak przewidzial konstruktor). To oczywicie argument wyssany z brudnego palca. 2. Nie wiem po co ta złośliwość, takie śruby o jakich piszesz możesz stosować w swoim Deawoo Tico, a ja bym znalazl śruby o twardosci powyżej 10, właściwej długości i typie zwoju. Może dla ciebie to jest problem, ale dla innych niekoniecznie. 3. Oczywiscie ze chodzi o jak najszybsze odprowadzenie ciepla do otoczenia, ale na pewno odprowadzaniem ciepla do otoczenia nie zamuja sie jarzma, a jesli już to robią, to wyłącznie przy okazji. Ponadto dystans jest metalowy i nie sądze aby był problem z przewodzeniem ciepla. 4. Mysle ze szukasz dziury w calym, szczegolnie ze tego typu przeróbki to standard i wiele firm oferuje nawet specjalne dystanse. <br><hr>Inżynier magister<br>Komentatorzy napisał(a):Do jakiej stacji diagnostycznej jeździ ten inżynier ? U mnie sprawdza tylko nr. na moto i czasami światła, a nowe opony uważa za zjechane bo bieżnika mało. No i w jaki sposób zmierzy średnice tarczy skoro ma tylko miarę zwijaną.
Artykuł OK, czekamy na podobne.<br><hr>hhogas<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Przeglądu nigdy nie odmawiają, raczej zaliczą to do usterek z dopuszczeniem na 7 dni. Najnormalniej w świecie na stacji diagnostycznej "A" Pan Stasio puszcza wszystko jak leci, o ile tylko jedzie, a na stacji "B" Pan Rysio sprawdza wszystko i skreśla wszystkie samoróbki. Ale jak Ci nie pasuje diagnoza Pana Rysia, jedziesz do Pana Stasia, wolny rynek. Od Daewoo spadaj, znalazł sobie kozła ofiarnego motonita od siedmiu boleści<br><hr>technikKomentatorzy napisał(a):1. W tym momencie diagnosta ma prawo nie podbić przeglądu technicznego
2. Zmniejszona jest liczba zwojów gwintu mocujących zacisk do jarzma.
3. Pogorszenie odprowadzenia ciepła z zacisku do jarzma (mamy przejście ciepła przez materiał niezdefiniowany przez konstruktora
i po dwa łączenia a nie jedno)<br><hr>Inżynier<br>Komentatorzy napisał(a):1. Nie bardzo wiem na jakiej podstawie. 2. Można spokojnie kupić odpowiednio dłuższą śrubę w każdym sklepie ze śrubami. 3. Jarzmo nie ma zadania przejmowania ciepła. Ciepło akumulują tarcze i klocki hamulcowe. 3A. Na prawdę założyłeś że dystans jest z kartonu, albo plastiku (zamiast z metalu)?<br><hr>Inżynier magister<br>Komentatorzy napisał(a):1. Na takiej podstawie,że nie jest to wyposażenie oryginalne. Motocykl opuścił bramę fabryki z tarczami o takiej średnicy jak przewidział konstruktor. 2. Jakie dłuższe śruby śruby? w jakiej klasie? Może 4,8 w powłoce Fe/Zn? To nie są standardowe śruby z jakiegoś "gównolitu" 3. Z klocków dalej ciepło tez jest odprowadzane, bo gdyby "akumulowały" ciepło nie zachodziłoby zjawisko wrzenia płynu hamulcowego. I tarcze też ciepła nie akumulują a odprowadzają je do otoczenia. <br><hr>Inżynier<br>Komentatorzy napisał(a):1. Na tej podstawie można odmówić przegladu w miażdżącej wiekszości samochodów i motocykli w tym kraju, bo większość znich ma wyposażnie, które nie jest oryginalne (czyli takie jak przewidzial konstruktor). To oczywicie argument wyssany z brudnego palca. 2. Nie wiem po co ta złośliwość, takie śruby o jakich piszesz możesz stosować w swoim Deawoo Tico, a ja bym znalazl śruby o twardosci powyżej 10, właściwej długości i typie zwoju. Może dla ciebie to jest problem, ale dla innych niekoniecznie. 3. Oczywiscie ze chodzi o jak najszybsze odprowadzenie ciepla do otoczenia, ale na pewno odprowadzaniem ciepla do otoczenia nie zamuja sie jarzma, a jesli już to robią, to wyłącznie przy okazji. Ponadto dystans jest metalowy i nie sądze aby był problem z przewodzeniem ciepla. 4. Mysle ze szukasz dziury w calym, szczegolnie ze tego typu przeróbki to standard i wiele firm oferuje nawet specjalne dystanse. <br><hr>Inżynier magister<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie wiem jaką szkołę kończył Pan Redaktor, ale mnie uczyli że w układzie hamulcowym i zawieszeniach unikamy stosowania części z demobilu.<br><hr>technik
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Czyli jakich?<br><hr>LovtzaKomentatorzy napisał(a):Nie wiem jaką szkołę kończył Pan Redaktor, ale mnie uczyli że w układzie hamulcowym i zawieszeniach unikamy stosowania części z demobilu.<br><hr>technik<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
czyli uzywanych zaciskow<br><hr>kKomentatorzy napisał(a):Nie wiem jaką szkołę kończył Pan Redaktor, ale mnie uczyli że w układzie hamulcowym i zawieszeniach unikamy stosowania części z demobilu.<br><hr>technik<br>Komentatorzy napisał(a):Czyli jakich?<br><hr>Lovtza<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 28
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości