Zobacz wątek - Problem z Olejem

Problem z Olejem

i inne małe pojemności
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, Boshi, rosa, MarSen

Problem z Olejem

Postprzez koxik1990 » 4/5/2014, 12:00

Jestem Nowy na forum nie wiem czy dobrze zaloze temat ale problem jest nastepujacy iz mam DERBI GPR 125cc Racing Rok produkcji 2005 2T Silnik Yamaha
I problem tkwi w tym ze mam dwa wlewy oleju od strony hamulca tylnego i od strony sprzegla z tego co Wujek Google znalazl to ogolnie malo informacji na temat tego modelu wole was zapytac bo jestescie pewnie bardziej zorientowani niz ja po co 2 wlewy skoro smarowanie slinika pochodzi z mieszanki zbiorniczek mam pod siedzeniem oleju do 2T leje Castrola a wychodzi na to ze skrzynie i sprzeglo co smaruje??Dziwnie moze to brzmi.Mam od strony hamulca tylnego taka szybke i nad szybka jest napisane OIL 750cm3,noi pytanie brzmi po co te 2 wlewy i jaki olej gdzie lac czy potrzebuje przekladniowy i silnikowy<<<<skoro silnik smaruje ten z mieszanki?? z Gory Dziekuje PRosze o pomoc bo nie chce niechcacy zatrzec Mojej GPR-ki Pozdro
Serce bije w tempie obrotow maszyny ;)
koxik1990
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 4/5/2014, 11:31
Lokalizacja: Londyn


Postprzez SpeedyGonzales » 4/5/2014, 18:49

Sam silnik 2T jest smarowany z mieszanki i ulega on spaleniu, natomiast olej skrzyni nie dostaje się do skrzyni korbowej. Zwykle do przekładni wchodzi ok litra, u mnie w RS też wchodzi 750 do przekładni, a do mieszanki też stosuję Castrol. Do skrzyni lejesz przekładniowy, zwykle 15w40 lub 75w80, z uwagą iż powinien to być olej do sprzęgieł mokrych, na samochodowym też pojedzie i będzie smarowanie ale mogą się pojawić kłopoty ze sklejaniem tarcz.
Avatar użytkownika
SpeedyGonzales
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1730
Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
Lokalizacja: Sandomierz/TBG

Postprzez koxik1990 » 5/5/2014, 06:24

A powiedz mi z ktorej strony go lac skoro mam dwa wlewy z prawej i z lewej tzn przy hamulcu tylnym jest szybka w pokrywie z mininum i maximum i w szybce widac ile jest oleju a z lewej czyli od strony sprzegła znowu korek na plaski srubokret bo juz zgupialem
Serce bije w tempie obrotow maszyny ;)
koxik1990
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 4/5/2014, 11:31
Lokalizacja: Londyn

Postprzez koxik1990 » 5/5/2014, 06:31

Moze byc Motul Transoil Expert 10W40 Gearbox oil Transmission fluid ?? Z gory Dzieki za odp ;)) Zakupilbym na Ebayu
Serce bije w tempie obrotow maszyny ;)
koxik1990
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 4/5/2014, 11:31
Lokalizacja: Londyn

Postprzez koxik1990 » 5/5/2014, 06:40

Na Ebayu znalazłem olej do mokrego sprzegła Motul 10W30 moze byc ktory lepszy??
Serce bije w tempie obrotow maszyny ;)
koxik1990
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 4/5/2014, 11:31
Lokalizacja: Londyn

Postprzez koxik1990 » 7/5/2014, 00:05

Milo by było jakby ktoś cos doradził ;))
Serce bije w tempie obrotow maszyny ;)
koxik1990
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 4/5/2014, 11:31
Lokalizacja: Londyn

Postprzez miki1406 » 7/5/2014, 11:50

koxik1990 napisał(a):Moze byc Motul Transoil Expert 10W40 Gearbox oil Transmission fluid ?? Z gory Dzieki za odp ;)) Zakupilbym na Ebayu


Bardzo dobry wybór :!:
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez koxik1990 » 8/5/2014, 21:36

A powiedz mi z ktorej strony go lac skoro mam dwa wlewy z prawej tzn przy hamulcu tylnym jest szybka w pokrywie z mininum i maximum i w szybce widac ile jest oleju a z lewej czyli od strony skrzyni znowu korek na plaski srubokret bo juz zgupialem Dziekuje za odp
Serce bije w tempie obrotow maszyny ;)
koxik1990
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 4/5/2014, 11:31
Lokalizacja: Londyn



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości




na gr