Zobacz wątek - Ładny naked, classic lub chopper
NAS Analytics TAG

Ładny naked, classic lub chopper

Chcesz kupić swój pierwszy lub kolejny motocykl. Nie wiesz jak wybrać. Zadaj pytanie tutaj.
Pytania o enduro, cross-y, skutery, motorowery, motocykle o pojemności do 250 ccm odpowiednio w działach niżej.
_________
Moderują: Black-Ghost, Boshi, Rosiboj, Lagiboy

Postprzez Brekekeks » 28/6/2015, 21:06

Zephyr 750. Ostatnie roczniki, szprychowane koła.
Growing old is mandatory. Growing up is optional.
Brekekeks
Świeżak
 
Posty: 457
Dołączył(a): 14/10/2010, 17:10
Lokalizacja: Kielce


Postprzez derelict » 29/6/2015, 12:17

Hans01 napisał(a):"Tak w ogóle to ruszanie motocyklem pod górę jest 100 razy łatwiejsze niż samochodem." :D na lekkim moto na niewielkiej gorce wszyscy twierdza, ze jest latwo. Potem jeden z drugim siada na cos co wazy 300kg i muszac dynamicznie wyjechac w lewo na krajowke z wsiowej, gdzie moto naprawde stoi na pochyleniu, okazuje sie ze nie da sie oszukiwac i duma strasznie cierpi ;) - nie mowiac juz o tym ile w takim manewrze swiezynka naprawde ma nad moto kontroli i kto tu kim steruje.

Pozdrawiam.



Podpisuję się obiema ręcami i nogami pod tym. :)
Ostatnio miałem (nie)przyjemność przejechać się pierwszy raz w życiu "litrem",a dokładniej był to kloc zwany BMW R1150RT.Napiszę tak:przed przejażdżką byłem pewny siebie i mega pozytywnie nastawiony...niestety,takie nastawienie bardzo szybko uleciało podczas jazdy,a podczas ruszania na wzniesieniu wręcz wyparowało w trybie bardzo natychmiastowym.
Masę (ok.300kg-miał jeszcze radio,kufry boczne+centralny)czuć było baaardzo wyraźnie.
I ten stosunek panowania nad tym BMW wynosił nie więcej niż 50%-to bardziej przypominało walkę z motocyklem ,niż swobodną,niewymuszoną jazdę.
Kiedy chwilę później przesiadłem się na moją Hornetkę,to czułem się jakbym wsiadł na...dziecięcy rowerek.Takie to lekkie,zgrabne i manewrowe.
A niski specjalnie ,czy też szczupły nie jestem też,bo mam 181cm wzrostu,a ważę 95kg.
CB 600
derelict
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 25/11/2013, 11:05
Lokalizacja: Bielsko-Biała


Postprzez Szimin » 29/6/2015, 23:56

Dziś była moja 4-ta jazda i z 250 wskoczyłem od razu na Gladiusa :twisted: Instruktor bardzo mnie chwalił i powiedział, że mi ufa i że ogarnę ze spokojem. Banan pod kaskiem się zrobił. Czyli przeskoczyłem etap 500.

Gladius: poezja, biegi wchodzą gładko, przyjemnie i precyzyjnie, sprzęgło lekko chodzi. Silnik V2, kwintesencja frajdy :D no i ten dźwięk.

Aż kusiło, żeby odwinąć. Ale spokojnie było do 50/h (plac)

Nie moge się doczekać pojutrza :-)
:)
Szimin
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 4/5/2014, 11:01
Lokalizacja: Miechów/Kraków

Postprzez skidmarks » 30/6/2015, 11:25

To zobaczysz jak bedziesz się jarał jak bedzie dokument w kieszeni i swój motor. Czacha dymi i zamieniasz się w wystrzeeloną kulę armatnią jak cię poniesie... :P Każdy to przezywał.
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1402
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski

Postprzez Szimin » 30/6/2015, 14:11

A powiedzcie proszę, jakie EUROPEJSKIE motocykle byście polecali na początek?

Bo w sumie jak patrzę na tematy typu "co kupić jako pierwszy motocykl" to wszędzie Japonia...

Mogą być dowolnego typu.
:)
Szimin
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 4/5/2014, 11:01
Lokalizacja: Miechów/Kraków

Postprzez skidmarks » 30/6/2015, 15:11

Co ci po europejskim motocyklu? Dostępność części zapomnij. Do japońskich łatwiej.

A tak masz BMW F650 GS

BMW R 850R - tylko cycki wystające silnika typu boxer na początek przy glebie moze pociągnąć cię na koszty

Aprilia Pegaso 650 STRADA silnik Yamahy Tenere jak pamietam
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1402
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski

Postprzez Adam Wang » 30/6/2015, 15:25

Taki oto paradoks,że o części łatwiej do azjaty niż do europejczyka.
No ale tam też jest większa tradycja i zaawansowanie w jednośladach.
Adam Wang
Świeżak
 
Posty: 47
Dołączył(a): 20/4/2015, 13:57
Lokalizacja: Wielkopolskie

Postprzez skidmarks » 30/6/2015, 15:31

W ostatnim czasie zaawansownie i doswiadczenie księgowych bierze góre :) Troszku słabe robią te maszyny Honda duzo straciła w moich oczach to nie sa juz te pancerne maszyny z lat 80-90
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1402
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski

Postprzez Szimin » 30/6/2015, 15:36

A to mi po europejskim motocyklu, że to właśnie one są moim zdaniem najbardziej wyjątkowe :D

Może przesądziłem, żebyście wymieniali wszystkie, mogą być dowolnego rodzaju, ale żeby pojemność nie była zbyt duża, tak 600-700 max, bo nie chcę żeby mną pozamiatało :-)
:)
Szimin
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 4/5/2014, 11:01
Lokalizacja: Miechów/Kraków

Postprzez skidmarks » 30/6/2015, 15:51

Tak wyjątkowe ze nawet nie wiesz jakie są?

Do 10 tys z tego okresu to wyglad maja mały Monster, BMW i kilka jego modeli. Reszta ma mało wyszukany design zeby nie powiedzieć ze można usnąć jak sie na nie patrzy. Młodsze i drozsze produkty tu juz jest wygląd :)

Zobacz jeszcze Aprilia Mana 850 z automatem. Apka Shiver to chyba za dużo...
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1402
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski

Postprzez Szimin » 30/6/2015, 20:10

Widzisz wiem jakie są ;-) Nie miej mnie za kogoś kto się nie zna. Rzecz w tym że modele motocykli Ducati, MV Agusta, Moto Guzzi, BMW, KTM, Triumph i innych o których wiem, że są, jak wyglądają i tak dalej, to są raczej motocykle o pojemności 600 ccm wzwyż ;-) A nie słyszałem, żeby któryś z tych producentów produkował jakieś modele dla początkujących, w pojemności 125-500 ccm, więc dlatego pytam kogoś kto dłużej interesuje się motocyklami niż ja, może słyszał o takich modelach ;-)
:)
Szimin
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 4/5/2014, 11:01
Lokalizacja: Miechów/Kraków

Postprzez skidmarks » 30/6/2015, 20:21

Wybierz sobie producenta i lukaj po pojemnosciach i okresie produkcji moze sie dopatrzysz jakis rodzynków z mała pojemnoscią

http://www.motorcyclespecs.co.za/bikes/Aprilia.htm

bedziesz miał dane techniczne i materiały dziennikarskie ze znanych gazet
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1402
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski

Postprzez Szimin » 30/6/2015, 21:23

Dzięki ;-) Masz mnie dość? Bo jak tak to nie czytaj dalej :D


Co sądzisz o Hondzie VTR 250? :-) Bo teraz tak patrzę na motocykle na których mógłbym szlifować technikę jazdy i w oko wpadło mi kilka modeli:

Kawasaki Ninja 300R
Honda CBR 300R
Yamaha YZF-R3
KTM Duke 390
No i właśnie Ta Hondka VTR 250 ;-)

Myślę, że na pewno byłbym przeszczęśliwy jadąc na którymś z nich i w dodatku móglbym odwiedzać tor do momentu, aż potrafiłbym w 100% wykorzystać potencjał moto :-) Więc jak tam z tymi moto? :D
:)
Szimin
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 4/5/2014, 11:01
Lokalizacja: Miechów/Kraków

Postprzez skidmarks » 1/7/2015, 11:25

Nie mam cie dosć- w koncu zaglądam zeby komuś coś pomóc. Ta stronka co pusciłem miała ci pomóc a nie się wypchać :)

Co do tych co wymieniłes Kawa spoko KTM też i R3 - trzeba wylozyć siano ale jak masz to smiało
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1402
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski

Postprzez Szimin » 1/7/2015, 15:13

Dobra Panowie, dzięki za wszystkie odpowiedzi w tym temacie, myślę, że wiem już wszystko co chciałem wiedzieć ;-)

Już niedługo pochwalę się tutaj zdanym egzaminem :-) Także do usłyszenia :D
:)
Szimin
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 4/5/2014, 11:01
Lokalizacja: Miechów/Kraków

Postprzez madcap » 1/7/2015, 21:27

vtr 250 to mikrusek
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5894
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez Szimin » 1/7/2015, 23:16

Możesz rozwinąć swoją myśl? ;-)
:)
Szimin
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 4/5/2014, 11:01
Lokalizacja: Miechów/Kraków

Postprzez madcap » 5/7/2015, 21:48

najzwyczajniej w świecie.
po prostu to mały gabarytami motocykl.
gladius jest znacznie większy w stosunku do vtr-ki
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5894
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez Szimin » 5/7/2015, 23:46

A jeździłeś może na VTR-ce? ;-) Bo szukam kogoś kto mógłby opisać wrażenia z jazdy na niej ;-)
:)
Szimin
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 4/5/2014, 11:01
Lokalizacja: Miechów/Kraków

Postprzez sylwekte » 7/7/2015, 09:29

ładny czoper: Zipp raven 125, nie wydasz całje kasy i dobry na miato. ja jezdze glownie do pracy, dla mnie jest super
sylwekte
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 25/6/2014, 09:45

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na gr