Zobacz wątek - Uszczelka pod głowicą YZ125

Uszczelka pod głowicą YZ125

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

Uszczelka pod głowicą YZ125

Postprzez Budda22 » 3/5/2014, 09:29

Zamierzam zdjąć głowice w yz125 i mam pytanie czy będe musiał kupować nową uszczelke czy moge założyć starą z powrotem?
Budda22
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 24/3/2014, 19:50


Postprzez Bartek_SIDI » 3/5/2014, 13:30

Zależy w jakim stanie jest stara i kiedy głowica była ściągana ostatni raz. Zaleca się dać nową uszczelkę i ja zalecam Ci to samo.
KX250F 2007r. :D
Bartek_SIDI
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 20/3/2014, 12:50
Lokalizacja: Barlinek

Postprzez kris514 » 3/5/2014, 13:33

Po co ściągać głowicę, by ocenić stan tłoka i cylindra lepiej zdjąć cylinder (głowica zostaje z cylindrem) a tą dolną uszczelkę prędzej bym się odważył założyć 2 raz
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Bartek_SIDI » 3/5/2014, 14:05

No tak w 2T nie trzeba ściągać głowicy żeby zdjąć cylinder. Ale kolega nie napisał że chce sprawdzić stan tłoka, mimo to nie ma chyba innego powodu żeby ściągać głowicę, zresztą po zdjęciu jej nie oceni tak tłoka jak po zdjęciu cylindra. :) A co do uszczelki to ta dolna pod cylindrem na pewno nie ma takiego odpowiedzialnego zadania jak ta pod głowicą, tamta nie trzyma praktycznie żadnego ciśnienia.
KX250F 2007r. :D
Bartek_SIDI
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 20/3/2014, 12:50
Lokalizacja: Barlinek

Postprzez henio12323 » 5/5/2014, 22:23

i tutaj sie mylisz i to dwa razy w tym temacie - uszczelki pod głowicą bezwarunkowo sie wymienia, owszem czasami tak sie uda że bedzie jeździło jak trzeba, ale uszczelki są zawsze albo czasem lekko przygięte, albo tez jakby nadmuchane zalezy z jakiego materiału są, i po pierwszym scisnięciu sie dociskają układaja, i potem ponowne docisniecie ich mocniej nie docisnie i przez to częsciej cos przepuszcza


a pod cylindrem masz kanały wodne które zwykle są cienkie, i wystarczy że przez kanał wodny bedzie sie woda pomału sączyła nie wyczujesz nic podczas jazdy ale kilka wycieczek i mozesz wrócic z korbą w plecaku, prowadząc moto :)

wiec jak juz pod cylkiem to na jakas paste składac uszczelniajacą. ale w przypadku 2T od razu kupił bym worek uszczelek na zapas
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26014
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr