Drgające lusterka GSX750F
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Drgające lusterka GSX750F
Witam posiadam GSX 750F z roku 1996. Piszę ponieważ mam problem z drgającymi lusterkami przez co obraz w lusterkach jest rozmazany i widzę zarys auta motocykla światła. Jest to uciążliwe no i zmniejsza się widoczność w lusterkach a co za tym idzie bezpieczeństwo.
Może ktoś ma podobny problem.
Co mogę zrobić żeby wyeliminować te drgania?
Może ktoś ma podobny problem.
Co mogę zrobić żeby wyeliminować te drgania?
- marcinv12
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 20/5/2012, 20:40
- Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Tak są to zamienniki lewe lusterko kupowałem niedawno (poprzednie strasznie powiększało obraz) to mogę powiedzieć że jest firmy JMT
drugie nie wiem jakiej firmy wygląda tak jak na zdjęciu niżej i również drga.
Wciskanie sprzęgła dla poprawienia widoczności hymm... ciekawa propozycja
Jednak chyba będę musiał się męczyć z tymi lusterkami chyba że ktoś ma jakiś pomysł na to ale ciężko chyba będzie coś poprawić bo lusterka ścisło przylegają do owiewek, a wiadomo silnik powoduje, że wszystko jest wprowadzane w drgania mniejsze, większe jeszcze zależy to od obrotów silnika i co do tego sprzęgła na wolnych obrotach faktycznie najmniej drgają

drugie nie wiem jakiej firmy wygląda tak jak na zdjęciu niżej i również drga.

Wciskanie sprzęgła dla poprawienia widoczności hymm... ciekawa propozycja

Jednak chyba będę musiał się męczyć z tymi lusterkami chyba że ktoś ma jakiś pomysł na to ale ciężko chyba będzie coś poprawić bo lusterka ścisło przylegają do owiewek, a wiadomo silnik powoduje, że wszystko jest wprowadzane w drgania mniejsze, większe jeszcze zależy to od obrotów silnika i co do tego sprzęgła na wolnych obrotach faktycznie najmniej drgają

- marcinv12
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 20/5/2012, 20:40
- Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Wszystkie lusterka mają częstotliwość rezonansową, w której wpadają w drgania.
Zależy ona od sztywności połączenia lusterko-miejsce montażu, długości ramienia i masy zestawu lusterko-ramię i na koniec od prędkości.
Dołóż obciążenie wewnątrz lusterka (dobierając eksperymentalnie) oraz sprawdź czy owiewka w miejscu montażu jest wystarczająco sztywna (może trzeba jakiś płaskownik dołożyć od środka owiewki).
Zależy ona od sztywności połączenia lusterko-miejsce montażu, długości ramienia i masy zestawu lusterko-ramię i na koniec od prędkości.
Dołóż obciążenie wewnątrz lusterka (dobierając eksperymentalnie) oraz sprawdź czy owiewka w miejscu montażu jest wystarczająco sztywna (może trzeba jakiś płaskownik dołożyć od środka owiewki).
Suzuki GSX 1200 Inazuma
http://inazuma.m4i.pl (otwórz link)
http://inazuma.m4i.pl (otwórz link)
- therminator
- Świeżak
- Posty: 43
- Dołączył(a): 8/2/2013, 17:42
- Lokalizacja: Trójmiasto
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości