Zobacz wÄ…tek - Motorower dla nastolatka
NAS Analytics TAG

Motorower dla nastolatka

i inne małe pojemności
_________

Motorower dla nastolatka

Postprzez HoTred » 25/4/2014, 13:20

Cześć. Lato idzie, mi co raz bardziej doskwiera jazda autobusami i postanowiłem nieco ze swoich oszczędności, nieco z pieniędzy rodziców zainwestować w jakiś sprzęt. Za "górną" granicę budżetu przyjmijmy 3000 zł. Mam 15 lat, 185 cm wzrostu i ważę około 70 kg. W sezonie robiłbym nie więcej niż 2000 km, głównie po ulicach - jednak dobre zawieszenie byłoby miłym dodatkiem. Skuter jest ostatnią rzeczą za którą się rozglądam, interesuję mnie konstrukcje które wyglądają jak typowy motocykl. Wiadomo, że przy większym budżecie najlepszym wyjściem byłoby kupienie czegoś z górnej półki (Aprilla, Honda, Rieju, Yamaha) ale tak jak pisałem - do dyspozycji mam tylko 3000 zł. Choć dość szybko się uczę to nie znam się zbytnio na mechanice więc chciałbym uniknąć sytuacji, gdzie co kilka dni musiałbym siedzieć po kilka godzin w garażu naprawiając swój sprzęt. Co mi doradzicie? :)
HoTred
Świeżak

Postprzez jasnoksieznik » 25/4/2014, 13:40

Masz jakiekolwiek uprawnienia do poruszania sie pojazdem mechanicznym?
W tym wieku wolno Ci zrobic tylko motorower - piecdziesiatka i tego sie trzymaj.
Ew. cross i w teren (nie wolno Ci nim jezdzic po zadnych drocgach publicznych),

Jesli nie masz jeszcze prawa jazdy kategorii AM, to poczekaj do 16stki i rob od razu A1.

Nie polecam kupna moto przed zrobieniem odpowiedniego prawka.
BMW -> KTM. Mogę mieć spaczenie zawodowe.
jasnoksieznik
Stały bywalec

Postprzez Fugu » 25/4/2014, 14:49

jasnoksieznik napisał(a):Jesli nie masz jeszcze prawa jazdy kategorii AM, to poczekaj do 16stki i rob od razu A1.

Dlaczego?

W ciagu roku jazdy na AM mozna "obeznac" sie ze sprzetem - zdawanie A1 bedzie duzo latwiejsze.
Fugu
Mieszkaniec forum

Postprzez jasnoksieznik » 25/4/2014, 15:04