Problem - HONDA CB 500 - gaśnie, gotuje się
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Problem - HONDA CB 500 - gaśnie, gotuje się
Witajcie
Jestem od niedawna posiadaczem Hondy CB 500, niestety długo się nią nie nacieszyłem , ponieważ nadeszły problemy z silnikiem
Przez kilka pierwszych dni wszystko było ok. , silnik wkręcał się na obroty i dawał dużo frajdy. Następnie przez tydzień stał i nie był odpalany, w weekend chciałem go uruchomić niestety kręcił kręcił ale zapalić nie mógł , a co najdziwniejsze z przewodu odpowietrzającego zaczęło tryskać paliwo. Po odkręceniu wlewu oleju, paliwo wylało się z silnika o.O nie muszę mówić jakie to było dla mnie zaskoczenie.
Opróżniłem miskę oleju, wymieniłem olej założyłem nowy filtr paliwa, silnik odpalił niestety nie wkręcał się na obroty tak jak wcześniej był bardziej zamulony. Trochę pojeździłem ok. 40 min po czym zauważyłem , że woda się zagotowała mimo tego , że wiatrak od chłodnicy się włączył.
Kolejnym problemem jest to , że jeździ ok. 15 min i staje dusi się bez paliwa, w filtrze paliwa pusto dopiero jak przedmucham przewód odpowietrzający zaczyna lecieć paliwo do filtra paliwa. Zapełni się odpali pojeżdżę 15 min i dalej to samo.
Z czym mam problem :
- silnik chodzi trochę i gaśnie ponieważ nie leci paliwo ze zbiornika , nie ma reguły na to kiedy leci a kiedy nie.
- układ chłodzenia się gotuję ( gdzieś czytałem , że może być przyczyną wadliwa pompa wody i nie ma obiegu płynu chłodzącego)
- jak dłużej stoi bez jazdy paliwo dostaje się do oleju
Myślałem o wymianie gaźnika i pompy wody pytanie tylko czy faktycznie to będzie przyczyną moich problemów ?
Jestem od niedawna posiadaczem Hondy CB 500, niestety długo się nią nie nacieszyłem , ponieważ nadeszły problemy z silnikiem
Przez kilka pierwszych dni wszystko było ok. , silnik wkręcał się na obroty i dawał dużo frajdy. Następnie przez tydzień stał i nie był odpalany, w weekend chciałem go uruchomić niestety kręcił kręcił ale zapalić nie mógł , a co najdziwniejsze z przewodu odpowietrzającego zaczęło tryskać paliwo. Po odkręceniu wlewu oleju, paliwo wylało się z silnika o.O nie muszę mówić jakie to było dla mnie zaskoczenie.
Opróżniłem miskę oleju, wymieniłem olej założyłem nowy filtr paliwa, silnik odpalił niestety nie wkręcał się na obroty tak jak wcześniej był bardziej zamulony. Trochę pojeździłem ok. 40 min po czym zauważyłem , że woda się zagotowała mimo tego , że wiatrak od chłodnicy się włączył.
Kolejnym problemem jest to , że jeździ ok. 15 min i staje dusi się bez paliwa, w filtrze paliwa pusto dopiero jak przedmucham przewód odpowietrzający zaczyna lecieć paliwo do filtra paliwa. Zapełni się odpali pojeżdżę 15 min i dalej to samo.
Z czym mam problem :
- silnik chodzi trochę i gaśnie ponieważ nie leci paliwo ze zbiornika , nie ma reguły na to kiedy leci a kiedy nie.
- układ chłodzenia się gotuję ( gdzieś czytałem , że może być przyczyną wadliwa pompa wody i nie ma obiegu płynu chłodzącego)
- jak dłużej stoi bez jazdy paliwo dostaje się do oleju
Myślałem o wymianie gaźnika i pompy wody pytanie tylko czy faktycznie to będzie przyczyną moich problemów ?
- mario1990
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 22/4/2014, 16:44
umiesz czytac? znalazles dzial mechanika? poprzedni Twoj post przenioslem tam gdzie powinien byc to nawet sobie nie zadales trudu zeby sprawdzic gdzie jest tylko walisz drugi znow w zlym miejscu. W nagrode dostajesz warna.
Twoj podpis jest za dlugi
-
leff - ZlyCzlowiek
- Posty: 4443
- Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
- Lokalizacja: sercem WX
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości