Pytanie Chiński cross 250.
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Pytanie Chiński cross 250.
Siema, tak jak w temacie mam pytanie odnośnie Chińskiego Crossa 250 loncin. Mianowicie chodzi mi o ramę w tym motocyklu. Na innych forach czytałem że ta rama po paru jazdach się sypie, Prawda to. ?
Jeżeli nie jeździłeś tą crossówką nie wypowiadaj się.
Z góry dziękuje.
Jeżeli nie jeździłeś tą crossówką nie wypowiadaj się.
Z góry dziękuje.

-
matikupiec - Świeżak
- Posty: 139
- Dołączył(a): 1/4/2014, 19:08
- Lokalizacja: Busko Zdrój ;)
są rózne sprzety i rózne ramy, te tanie chinskie to padliny straszne, i zalezą od szczęscia, niektóre wytrzymują sporo, inne potrafia nie wytrzymać metrowego skoku pod cięzszym kierowca
p.s nie jeździłem

p.s nie jeździłem

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Dzięki za wypowiedź. Ja nie będe skakał może na max 20cm, a waże 60kg. ;d. Mam chińskiego crossa 125 już 4 lata i sie trzyma dobrze. Jedynie wymieniany olej,zębatki,łańcuch. ;d Chodzi mi o takie coś dokładnie http://otomoto.pl/loncin-tracker-cross- ... 89059.html
Motorynka Pony 50 > Bemi 110 > Mrf 140 > Exc 200> Yz 125
-
matikupiec - Świeżak
- Posty: 139
- Dołączył(a): 1/4/2014, 19:08
- Lokalizacja: Busko Zdrój ;)
125tki są zwykle duzo lepsze od 250tek, maja najlepsze silniki ogólnie są lepsze i wytrzymalsze. miałem 150tke ito była porazka. główka ramy trzymała się na 4 krótkich spawach, żeby na tym sensownie jeździc musiałbym rame powzmacniać bo bym sie bał wyjechac za podówko!
jak dla mnie to temat jest prosty - bezsens troche, bo za tÄ… cene masz juz dobry sprzet markowy
jak dla mnie to temat jest prosty - bezsens troche, bo za tÄ… cene masz juz dobry sprzet markowy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
za 2500 można już kupić jakąś dt 125, która jest w 100% lepsza od tego co podałeś 

Honda Cr 125 | https://www.facebook.com/Polskietorymot ... 8453028154
- sylwek199888
- Świeżak
- Posty: 300
- Dołączył(a): 13/8/2012, 20:43
- Lokalizacja: Poddębice
@UP
Kolego ja nie pytam który motor jest lepszy od którego. Pytam tylko czy ta rama się tak łamie jak inni mówią.
Ps. Yamaha DT 125 za 2,5k ? Chyba z 89r.
Kolego ja nie pytam który motor jest lepszy od którego. Pytam tylko czy ta rama się tak łamie jak inni mówią.
Ps. Yamaha DT 125 za 2,5k ? Chyba z 89r.

Motorynka Pony 50 > Bemi 110 > Mrf 140 > Exc 200> Yz 125
-
matikupiec - Świeżak
- Posty: 139
- Dołączył(a): 1/4/2014, 19:08
- Lokalizacja: Busko Zdrój ;)
I uwierz, że ta z 89r. byłaby lepsza niż ten chiński złomek, a gdybyś dobrze poszukał to znalazłbyś spokojnie DT'kę sporo nowszą, po dołożeniu 500zł, tak żebyś miał 3000zł możesz już naprawdę przebierać w DT, Kawasaki KMX albo KTM LC2. I tak, rama w chińczykach to jest tragedia, strach jechać na niej gdzieś dalej, bez pospawania jej na własną rękę każdy wyjazd to strach, że coś w niej pęknie.
Jeżdżę na KTM exc 450, a obok niego stoi Honda Transalp 650
- Effendi
- Świeżak
- Posty: 248
- Dołączył(a): 20/5/2013, 17:36
- Lokalizacja: Białystok
Jeździłeś / widzałeś że rama pęka ? w 250cc ?
Motorynka Pony 50 > Bemi 110 > Mrf 140 > Exc 200> Yz 125
-
matikupiec - Świeżak
- Posty: 139
- Dołączył(a): 1/4/2014, 19:08
- Lokalizacja: Busko Zdrój ;)
Mój kumpel ma loncina 250 i bardzo ładnie mu to chodzi, sam się dziwiłem.
Silnik jest praktycznie bezawaryjny, tylko leje paliwo i jeździ.
Z ramą też sie mu nic nie dzieje ale nie jeździmy jakoś ekstremalnie, jedynie lagę skrzywił.
Silnik jest praktycznie bezawaryjny, tylko leje paliwo i jeździ.
Z ramą też sie mu nic nie dzieje ale nie jeździmy jakoś ekstremalnie, jedynie lagę skrzywił.
Kawasaki KMX 125
-
0lzon - Świeżak
- Posty: 60
- Dołączył(a): 23/3/2014, 13:36
Mi pękła w diabolini xb-31, w tego modelu sprzętach (to jest to samo co 200) z czasem rama się wygina po dodaniu gazu (otwory 9mm a śruby 8mm), amorek tył pada po pierwszym szybszym ruchu ( w środku jest taki jakby dmuchany plastik który się wygniata i pęka o ciśnienie płynu, w chińskiej 200 wyrwało mi wszystkie szprychy w tylnym kole przy skoku może z 30 cm, plastiki (szczególnie z tyłu) źle wyprofilowane (przy glebie wbijają ci się w nogę) odstają nie wiadomo po co i po pierwszej glebie pękają. W xb-31(chińska 250) nie wytrzymywały śruby w tylej zębatce co jeśli nie zostało szybko naprawione kończyło się rozerwaniem piasty jeśli chcesz to się w to pakuj aczkolwiek jeśli miałbym wybierać między dt 125 a chińską 250 wybrał bym dt
Jeszcze wracając do 200 to brakuje tam prowadnicy łańcucha (o co łańcuch co chwilę spada) i przy delikatnym hamowaniu rozerwało mi zacisk hamulcowy (a co jeśli musiał bym wtedy wyhamować?)
Edit:
ten z aukcji takowÄ… prowadnicÄ™ posiada
Jeszcze wracając do 200 to brakuje tam prowadnicy łańcucha (o co łańcuch co chwilę spada) i przy delikatnym hamowaniu rozerwało mi zacisk hamulcowy (a co jeśli musiał bym wtedy wyhamować?)
Edit:
ten z aukcji takowÄ… prowadnicÄ™ posiada
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości