Zobacz wątek - jaki motorek wybrać pomocy!
NAS Analytics TAG

jaki motorek wybrać pomocy!

Chcesz kupić swój pierwszy lub kolejny motocykl. Nie wiesz jak wybrać. Zadaj pytanie tutaj.
Pytania o enduro, cross-y, skutery, motorowery, motocykle o pojemności do 250 ccm odpowiednio w działach niżej.
_________
Moderują: Black-Ghost, Boshi, Rosiboj, Lagiboy

jaki motorek wybrać pomocy!

Postprzez mikii1414 » 21/4/2014, 15:55

witam jestem tu nowy.
problem jak w temacie.
pierwszym moim motorem była r1 rn01 byłem bardzo zadowolony pomimo dość negatywnych opinii
następnie zmieniłem na kawasaki z1000 2005r super sprzęt w pięknym pomarańczowym malowaniu.
no i przyszła teraz kolej na kolejny motor a zastanawiam się nad:
-r6 rj11
-kawasaki 636
-r1 rn12
-cbr 1000rr
proszę o plusy i minusy tych motorków
zastanawiam się czy 600ccm nie będą za słabe jak do tej pory jezdziłem 1000ccm
ale z drugiej strony w z1000 było 130km a r6 ma tyle samo...
czy takie r6 pojedzie porównywalnie z z1000?
mikii1414
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 21/4/2014, 11:10


Postprzez mikii1414 » 21/4/2014, 17:20

nikt nie pomoże?
mikii1414
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 21/4/2014, 11:10

Postprzez r_shop_d » 21/4/2014, 20:57

Ja bym polecił Ci cbr 1000rr od niedawna takiej właśnie dosiadam :) Sam przesiadłem się z nakedów (b6,z750 i b1250) na sporta. r1 ma słabszy dół ale za to więcej mocy.
na 600 bym nie patrzył bo po jeździe litrowym zetem od razu brakować Ci będzie momentu w dolnym zakresie obrotów ;)
Avatar użytkownika
r_shop_d
Świeżak
 
Posty: 278
Dołączył(a): 6/11/2012, 10:32
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez mikii1414 » 21/4/2014, 21:38

no własnie...
tylko że ja akurat lubę jazdę w wysokim zakresie obrotów więc z tym by akurat w 600 nie było problemów.
a jak wyglądają osiągi np takiej r6 porównując ją z z1000.
nawiasem mówiąc chętnie dosiadłbym raz jeszcze z1000 ale dwa razy do tej samej rzeki się nie wchodzi.
polecam wszystkim posiadaczom zetki żeby sobie skrócili 4 oryginalne wydechy na długość ok 20cm. wtedy dźwięk jest nie do opisania. warczy jak rasowy dragstery:)
a co mówicie ogólnie na r6 rj11?
bo ona najbardziej przypadła mi do gustu...
słyszałem że jak na 600 pojemności to osiągi są super?
i wrazie czego jak można o ile w jakiej cenie podnieść moc r6?
proszę wypowiedzieć się szczegółowo na temat tych motocykli
z góry dziękuje
mikii1414
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 21/4/2014, 11:10

Postprzez sebasbox » 22/4/2014, 06:09

Ale o jakie osiagi pytasz?
I o co chodzi z ta moca?
Na Twoim miejscu skupilbym sie przede wszystkim na wlasciwosciach jezdnych, na tym jak moto skreca a wczesniej jak sie sklada do tego skretu, jak dziala wtrysk tj. czy podaje precyzyjnie paliwo i czy nie bedzie problemow na wyjsciu z zakretu.
Mialem i z1000 2004 i 636 2006 i precyzja prowadzenia zdecydowanie na korzysc 636. Przy 636 z1000 nadaje sie jak to okresliles do pierdzenia wydechami.
Mam teraz zx10r i powiem szczerze ze w pewnych aspektach 600tka jest przyjemniejsza w jezdzie niz litr...
ZX-10R
sebasbox
Świeżak
 
Posty: 382
Dołączył(a): 21/1/2010, 15:07

Postprzez mikii1414 » 22/4/2014, 06:53

no chodzi mi o to czy np. na prostej taka r6 czy 636 dorówna z1000?
bo w pewnym sensie jak każdy z nas jestem tzw mistrzem prostej:)
oczywiście szybkie winkle kocham bardzo. i jazdy na jednym kole też nie odmawiam.
wszystkiego po trochę.
bardzo ważne też są dla mnie właściwości jezdne i bezawaryjność...
lubię kiedy moto jest agresywne.
rozpiszcie się proszę o każdym z tych motocykli,
jego plusy i minusy.
a np. rn12 co o niej sądzicie?
w niej chyba mocy nie brakuje?
ale słyszałem że dosyć awaryjny sprzęt?
i czy r6 jest także awaryjna?
mikii1414
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 21/4/2014, 11:10

Postprzez skidmarks » 22/4/2014, 08:37

Jesteś naprawde jakiś dziwny. Mi nikt nie jest w stanie pomóc jeżeli ja szukam motocykla i mam 3 rózne brane pod uwagę to pierwsze co to organizuje sobie nimi przejażdzkę. Wtedy wiem czy moc czy charater mi pasuje. Ty czego oczekujesz że pryszczaty 19 latek na GS 500 napisze ci że R6 jest słaba i źle skręca?
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1401
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski

Postprzez suhy-19 » 22/4/2014, 09:54

ale z drugiej strony w z1000 było 130km a r6 ma tyle samo

r6 130KM ma tylko na papierze
rn12 co o niej sądzicie?w niej chyba mocy nie brakuje?ale słyszałem że dosyć awaryjny sprzęt?

jest tak samo awaryjny jak każdy inny motocykl
bo w pewnym sensie jak każdy z nas jestem tzw mistrzem prostej:)

mów za siebie
aprilia RSV4
Avatar użytkownika
suhy-19
Moderator
 
Posty: 2660
Dołączył(a): 18/12/2012, 13:35
Lokalizacja: DLW

Postprzez jasnoksieznik » 22/4/2014, 10:30

O ile pamietam, Tow. mikii1414 juz tu byl kilka razy pod roznymi nickami i zablysnal juz bardziej rezolutnymi pytaniami, niz "moje pierwsze moto to sportowy litr, teraz szukam szescsetki", wiec sugeruje ignorowac ten temat. Ode mnie polecam Yamahe:
http://www.shalinjain.com/wp-content/up ... iano-1.jpg
BMW -> KTM. Mogę mieć spaczenie zawodowe.
Avatar użytkownika
jasnoksieznik
Stały bywalec
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 15/2/2013, 12:36
Lokalizacja: Monachium

Postprzez mikii1414 » 22/4/2014, 16:06

czyli widzę że nić konkretnego na temat motocykli się nie dowiem.
mikii1414
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 21/4/2014, 11:10

Postprzez jasnoksieznik » 22/4/2014, 16:13

Sorry, konkretni ludzie jezdza na moto a nie pisza na forum.
BMW -> KTM. Mogę mieć spaczenie zawodowe.
Avatar użytkownika
jasnoksieznik
Stały bywalec
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 15/2/2013, 12:36
Lokalizacja: Monachium

Postprzez mikii1414 » 22/4/2014, 17:13

to po co piszesz na forum?
mikii1414
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 21/4/2014, 11:10

Postprzez lagiboy » 22/4/2014, 23:04

bierz MTT Y2K z turbiną gazową, mocny dół, potworna moc i moment jak w helikopterze. nikt Cie nie ani nie dogoni na prostej. minus to spalanie i wygląd moto.

Dane Techniczne MTT Y2K :

Silnik: Gazowa turbina Rolls-Royce Allison 250, nie posiada ukł. chłodzenia, uruchamiana hydraulicznie.
Sprzęgło jednotarczowe, suche. Jeden/dwa biegi (zależnie od modelu).
Przeniesienie napędu łańcuchem.
Moc: 320 KM (233,6 kW) przy 52 000 obr/min
Maks. moment obr. :576 Nm przy 2000 obr/min
Podwozie: Rama ze stopów lekkich, wahacz wleczony.
Ogumienie: p./t.:120/60 ZR17/ 200/50 ZR17
Hamulce: przód: 2x tarcza 320 mm z czterotłoczkowymi zaciskami Brembo, tył: 2x/1x (zależnie od modelu) tarcza 320 mm z czterotłoczkowymi zaciskami Brembo,
Wymiary: Rozstaw osi 1803 mm, wys. siodła 800mm
Masa własna : 208,7 kg (z płynami ponad 230 kg)
Poj. zbiornika paliwa : 34 litry

Osiągi

Pr. maks.: 402,3 km/h
Przyspieszenie na 1/4 mili: 9.8 sec (pr. ok. 268 km/h)
0 - 363 km/h : 15 sekund
w/g http://moto-fanatyk.pl/forum/viewthread.php?thread_id=885 (otwórz link)[/url]
Avatar użytkownika
lagiboy
Moderator
 
Posty: 2688
Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35

Postprzez gilnata82 » 26/4/2014, 14:04

Ja również czekam na podpowiedź :)
Gilnata
Avatar użytkownika
gilnata82
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 30/3/2014, 01:15



Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr