jaki motorek wybrać pomocy!
Posty: 14
• Strona 1 z 1
jaki motorek wybrać pomocy!
witam jestem tu nowy.
problem jak w temacie.
pierwszym moim motorem była r1 rn01 byłem bardzo zadowolony pomimo dość negatywnych opinii
następnie zmieniłem na kawasaki z1000 2005r super sprzęt w pięknym pomarańczowym malowaniu.
no i przyszła teraz kolej na kolejny motor a zastanawiam się nad:
-r6 rj11
-kawasaki 636
-r1 rn12
-cbr 1000rr
proszę o plusy i minusy tych motorków
zastanawiam się czy 600ccm nie będą za słabe jak do tej pory jezdziłem 1000ccm
ale z drugiej strony w z1000 było 130km a r6 ma tyle samo...
czy takie r6 pojedzie porównywalnie z z1000?
problem jak w temacie.
pierwszym moim motorem była r1 rn01 byłem bardzo zadowolony pomimo dość negatywnych opinii
następnie zmieniłem na kawasaki z1000 2005r super sprzęt w pięknym pomarańczowym malowaniu.
no i przyszła teraz kolej na kolejny motor a zastanawiam się nad:
-r6 rj11
-kawasaki 636
-r1 rn12
-cbr 1000rr
proszę o plusy i minusy tych motorków
zastanawiam się czy 600ccm nie będą za słabe jak do tej pory jezdziłem 1000ccm
ale z drugiej strony w z1000 było 130km a r6 ma tyle samo...
czy takie r6 pojedzie porównywalnie z z1000?
- mikii1414
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 21/4/2014, 11:10
Ja bym polecił Ci cbr 1000rr od niedawna takiej właśnie dosiadam
Sam przesiadłem się z nakedów (b6,z750 i b1250) na sporta. r1 ma słabszy dół ale za to więcej mocy.
na 600 bym nie patrzył bo po jeździe litrowym zetem od razu brakować Ci będzie momentu w dolnym zakresie obrotów

na 600 bym nie patrzył bo po jeździe litrowym zetem od razu brakować Ci będzie momentu w dolnym zakresie obrotów

-
r_shop_d - Świeżak
- Posty: 278
- Dołączył(a): 6/11/2012, 10:32
- Lokalizacja: Wrocław
no własnie...
tylko że ja akurat lubę jazdę w wysokim zakresie obrotów więc z tym by akurat w 600 nie było problemów.
a jak wyglądają osiągi np takiej r6 porównując ją z z1000.
nawiasem mówiąc chętnie dosiadłbym raz jeszcze z1000 ale dwa razy do tej samej rzeki się nie wchodzi.
polecam wszystkim posiadaczom zetki żeby sobie skrócili 4 oryginalne wydechy na długość ok 20cm. wtedy dźwięk jest nie do opisania. warczy jak rasowy dragstery:)
a co mówicie ogólnie na r6 rj11?
bo ona najbardziej przypadła mi do gustu...
słyszałem że jak na 600 pojemności to osiągi są super?
i wrazie czego jak można o ile w jakiej cenie podnieść moc r6?
proszę wypowiedzieć się szczegółowo na temat tych motocykli
z góry dziękuje
tylko że ja akurat lubę jazdę w wysokim zakresie obrotów więc z tym by akurat w 600 nie było problemów.
a jak wyglądają osiągi np takiej r6 porównując ją z z1000.
nawiasem mówiąc chętnie dosiadłbym raz jeszcze z1000 ale dwa razy do tej samej rzeki się nie wchodzi.
polecam wszystkim posiadaczom zetki żeby sobie skrócili 4 oryginalne wydechy na długość ok 20cm. wtedy dźwięk jest nie do opisania. warczy jak rasowy dragstery:)
a co mówicie ogólnie na r6 rj11?
bo ona najbardziej przypadła mi do gustu...
słyszałem że jak na 600 pojemności to osiągi są super?
i wrazie czego jak można o ile w jakiej cenie podnieść moc r6?
proszę wypowiedzieć się szczegółowo na temat tych motocykli
z góry dziękuje
- mikii1414
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 21/4/2014, 11:10
Ale o jakie osiagi pytasz?
I o co chodzi z ta moca?
Na Twoim miejscu skupilbym sie przede wszystkim na wlasciwosciach jezdnych, na tym jak moto skreca a wczesniej jak sie sklada do tego skretu, jak dziala wtrysk tj. czy podaje precyzyjnie paliwo i czy nie bedzie problemow na wyjsciu z zakretu.
Mialem i z1000 2004 i 636 2006 i precyzja prowadzenia zdecydowanie na korzysc 636. Przy 636 z1000 nadaje sie jak to okresliles do pierdzenia wydechami.
Mam teraz zx10r i powiem szczerze ze w pewnych aspektach 600tka jest przyjemniejsza w jezdzie niz litr...
I o co chodzi z ta moca?
Na Twoim miejscu skupilbym sie przede wszystkim na wlasciwosciach jezdnych, na tym jak moto skreca a wczesniej jak sie sklada do tego skretu, jak dziala wtrysk tj. czy podaje precyzyjnie paliwo i czy nie bedzie problemow na wyjsciu z zakretu.
Mialem i z1000 2004 i 636 2006 i precyzja prowadzenia zdecydowanie na korzysc 636. Przy 636 z1000 nadaje sie jak to okresliles do pierdzenia wydechami.
Mam teraz zx10r i powiem szczerze ze w pewnych aspektach 600tka jest przyjemniejsza w jezdzie niz litr...
ZX-10R
- sebasbox
- Świeżak
- Posty: 382
- Dołączył(a): 21/1/2010, 15:07
no chodzi mi o to czy np. na prostej taka r6 czy 636 dorówna z1000?
bo w pewnym sensie jak każdy z nas jestem tzw mistrzem prostej:)
oczywiście szybkie winkle kocham bardzo. i jazdy na jednym kole też nie odmawiam.
wszystkiego po trochÄ™.
bardzo ważne też są dla mnie właściwości jezdne i bezawaryjność...
lubiÄ™ kiedy moto jest agresywne.
rozpiszcie się proszę o każdym z tych motocykli,
jego plusy i minusy.
a np. rn12 co o niej sÄ…dzicie?
w niej chyba mocy nie brakuje?
ale słyszałem że dosyć awaryjny sprzęt?
i czy r6 jest także awaryjna?
bo w pewnym sensie jak każdy z nas jestem tzw mistrzem prostej:)
oczywiście szybkie winkle kocham bardzo. i jazdy na jednym kole też nie odmawiam.
wszystkiego po trochÄ™.
bardzo ważne też są dla mnie właściwości jezdne i bezawaryjność...
lubiÄ™ kiedy moto jest agresywne.
rozpiszcie się proszę o każdym z tych motocykli,
jego plusy i minusy.
a np. rn12 co o niej sÄ…dzicie?
w niej chyba mocy nie brakuje?
ale słyszałem że dosyć awaryjny sprzęt?
i czy r6 jest także awaryjna?
- mikii1414
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 21/4/2014, 11:10
Jesteś naprawde jakiś dziwny. Mi nikt nie jest w stanie pomóc jeżeli ja szukam motocykla i mam 3 rózne brane pod uwagę to pierwsze co to organizuje sobie nimi przejażdzkę. Wtedy wiem czy moc czy charater mi pasuje. Ty czego oczekujesz że pryszczaty 19 latek na GS 500 napisze ci że R6 jest słaba i źle skręca?
Yamaha YZF 1000
-
skidmarks - Stały bywalec
- Posty: 1402
- Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
- Lokalizacja: zachód Polski
ale z drugiej strony w z1000 było 130km a r6 ma tyle samo
r6 130KM ma tylko na papierze
rn12 co o niej sądzicie?w niej chyba mocy nie brakuje?ale słyszałem że dosyć awaryjny sprzęt?
jest tak samo awaryjny jak każdy inny motocykl
bo w pewnym sensie jak każdy z nas jestem tzw mistrzem prostej:)
mów za siebie
aprilia RSV4
-
suhy-19 - Moderator
- Posty: 2660
- Dołączył(a): 18/12/2012, 13:35
- Lokalizacja: DLW
O ile pamietam, Tow. mikii1414 juz tu byl kilka razy pod roznymi nickami i zablysnal juz bardziej rezolutnymi pytaniami, niz "moje pierwsze moto to sportowy litr, teraz szukam szescsetki", wiec sugeruje ignorowac ten temat. Ode mnie polecam Yamahe:
http://www.shalinjain.com/wp-content/up ... iano-1.jpg
http://www.shalinjain.com/wp-content/up ... iano-1.jpg
BMW -> KTM. Mogę mieć spaczenie zawodowe.
-
jasnoksieznik - Stały bywalec
- Posty: 1461
- Dołączył(a): 15/2/2013, 12:36
- Lokalizacja: Monachium
Sorry, konkretni ludzie jezdza na moto a nie pisza na forum.
BMW -> KTM. Mogę mieć spaczenie zawodowe.
-
jasnoksieznik - Stały bywalec
- Posty: 1461
- Dołączył(a): 15/2/2013, 12:36
- Lokalizacja: Monachium
bierz MTT Y2K z turbiną gazową, mocny dół, potworna moc i moment jak w helikopterze. nikt Cie nie ani nie dogoni na prostej. minus to spalanie i wygląd moto.
Dane Techniczne MTT Y2K :
Silnik: Gazowa turbina Rolls-Royce Allison 250, nie posiada ukł. chłodzenia, uruchamiana hydraulicznie.
Sprzęgło jednotarczowe, suche. Jeden/dwa biegi (zależnie od modelu).
Przeniesienie napędu łańcuchem.
Moc: 320 KM (233,6 kW) przy 52 000 obr/min
Maks. moment obr. :576 Nm przy 2000 obr/min
Podwozie: Rama ze stopów lekkich, wahacz wleczony.
Ogumienie: p./t.:120/60 ZR17/ 200/50 ZR17
Hamulce: przód: 2x tarcza 320 mm z czterotłoczkowymi zaciskami Brembo, tył: 2x/1x (zależnie od modelu) tarcza 320 mm z czterotłoczkowymi zaciskami Brembo,
Wymiary: Rozstaw osi 1803 mm, wys. siodła 800mm
Masa własna : 208,7 kg (z płynami ponad 230 kg)
Poj. zbiornika paliwa : 34 litry
OsiÄ…gi
Pr. maks.: 402,3 km/h
Przyspieszenie na 1/4 mili: 9.8 sec (pr. ok. 268 km/h)
0 - 363 km/h : 15 sekund
w/g http://moto-fanatyk.pl/forum/viewthread.php?thread_id=885 (otwórz link)[/url]
Dane Techniczne MTT Y2K :
Silnik: Gazowa turbina Rolls-Royce Allison 250, nie posiada ukł. chłodzenia, uruchamiana hydraulicznie.
Sprzęgło jednotarczowe, suche. Jeden/dwa biegi (zależnie od modelu).
Przeniesienie napędu łańcuchem.
Moc: 320 KM (233,6 kW) przy 52 000 obr/min
Maks. moment obr. :576 Nm przy 2000 obr/min
Podwozie: Rama ze stopów lekkich, wahacz wleczony.
Ogumienie: p./t.:120/60 ZR17/ 200/50 ZR17
Hamulce: przód: 2x tarcza 320 mm z czterotłoczkowymi zaciskami Brembo, tył: 2x/1x (zależnie od modelu) tarcza 320 mm z czterotłoczkowymi zaciskami Brembo,
Wymiary: Rozstaw osi 1803 mm, wys. siodła 800mm
Masa własna : 208,7 kg (z płynami ponad 230 kg)
Poj. zbiornika paliwa : 34 litry
OsiÄ…gi
Pr. maks.: 402,3 km/h
Przyspieszenie na 1/4 mili: 9.8 sec (pr. ok. 268 km/h)
0 - 363 km/h : 15 sekund
w/g http://moto-fanatyk.pl/forum/viewthread.php?thread_id=885 (otwórz link)[/url]
-
lagiboy - Moderator
- Posty: 2690
- Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość