Nie puszcza paliwa z baku.
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Nie puszcza paliwa z baku.
Witam.
Nie podaje mi paliwa z baku, wyciągłem obydwa przewody z podajnika paliwa który jest przy baku i nic z niego nie leci, zlałem więc paliwo i wyciągłem to co zamieszczam na zdjęciu (kranik), i teraz tak powiedzcie mi którym wylotem powinno wylatywać paliwo ? Tym bardziej wysunietym u góry czy tym pod spodem? Gdy chce ustami zassać powietrze tym dłuższym to nie mogę, mogę tylko wdmuchnąć powietrze, czyli tak jakbym wpuszczał powietrze do baku, a chyba powinno być odwrotnie, natomiast tym niżej ani nie moge wdmuchnąć powietrza ani zaciągnąć. Swoją drogą troche syfu było w baku...
Czyżby jakoś uszkodził sie kranik? Wytłumaczcie mi jak to powinno działać.
Druga sprawa nie wiem czy dobrze myśle ale właśnie chyba wpadłem na zasadę działania, Jeśli Będe ciągnoł powietrze poprzez górny kranik, i jednocześnie wpuszczał powietrze dolnym kranikiem to wtdey mam przepływ paliwa tak?
Ale teraz dlaczego nie dochodzi mi paliwo do święcy? gaźnik zapchany?
pozdrawiam
Nie podaje mi paliwa z baku, wyciągłem obydwa przewody z podajnika paliwa który jest przy baku i nic z niego nie leci, zlałem więc paliwo i wyciągłem to co zamieszczam na zdjęciu (kranik), i teraz tak powiedzcie mi którym wylotem powinno wylatywać paliwo ? Tym bardziej wysunietym u góry czy tym pod spodem? Gdy chce ustami zassać powietrze tym dłuższym to nie mogę, mogę tylko wdmuchnąć powietrze, czyli tak jakbym wpuszczał powietrze do baku, a chyba powinno być odwrotnie, natomiast tym niżej ani nie moge wdmuchnąć powietrza ani zaciągnąć. Swoją drogą troche syfu było w baku...

Czyżby jakoś uszkodził sie kranik? Wytłumaczcie mi jak to powinno działać.
Druga sprawa nie wiem czy dobrze myśle ale właśnie chyba wpadłem na zasadę działania, Jeśli Będe ciągnoł powietrze poprzez górny kranik, i jednocześnie wpuszczał powietrze dolnym kranikiem to wtdey mam przepływ paliwa tak?
Ale teraz dlaczego nie dochodzi mi paliwo do święcy? gaźnik zapchany?
pozdrawiam
- Załączniki
-
- DSC00124.JPG (10.22 KiB) PrzeglÄ…dane 7783 razy
- imtom
- Świeżak
- Posty: 67
- Dołączył(a): 5/2/2007, 08:48
tym u góry paliwo wlatuje, a tym u dołu uchodzi, kranik musisz mieć przekręcony na pozycje ON lub REZ czyli góra , dół. jeśli bedzie na poziomo to jest zamkniety
"żyj tak, że kiedy umrzesz twoim znajomym zrobi sie przykro" | www.201.photobucket.com/albums/aa296/lu ... sterko.jpg
- x_miki_x
- Świeżak
- Posty: 448
- Dołączył(a): 29/10/2006, 12:38
- Lokalizacja: z nienacka
Jak zobaczyć kiedy jest zamknięty a kiedy otwarty? to w Aprili sr 50 na gaźniku wogóle można zakręcić paliwo? Poza tym, moje objawy były takie że jechałem i nagle zgasł tak jakby brakło paliwa, dzisiaj zdjąłem bak przeczyściłem go zmontowałem z powrotem i odpalił na jakieś 2 sekundy ale strasznie dymił, zgasł, no to jeszcze raz odpaliłem na pełnym gazie i znowu dymu jak z syrenki tyle że z 2 razy więcej, nigdy tak nie było, po czym znowu zgasł i już nie moge odpalić, świeca sucha czyli nie dochodzi paliwko, wężyki które doprowadzają paliwo do gaźnika sprawne bo sprawdzałem, więc co to może być? brudny gaźnik?
Druga sprawa jak to jest w takim gażniku że płyn z chłodnicy jest doprowadzany bez pośrednio do gaźnika?? pierwszy raz takie rozwiązanie widze...
Druga sprawa jak to jest w takim gażniku że płyn z chłodnicy jest doprowadzany bez pośrednio do gaźnika?? pierwszy raz takie rozwiązanie widze...
- imtom
- Świeżak
- Posty: 67
- Dołączył(a): 5/2/2007, 08:48
Tam pewnie jest kranik elektroniczny. No ale trudno, bedzie sie trzeba jakoś uporać. Postaraj się go przedmuchać, jakoś przeczyścić. Zapewne jest zapchany. Jak to zrobisz, to kranik wsadz i zobacz czy dziala. Jeśli nie - będziemy dalej myśleć.
<a href="http://www.bezpieczny-motocyklista.info/">
</a>
<a href="http://www.emoto.com.pl/id91106.html">Na sprzedaż Aprilia RS 80/50 2001r.</a>

<a href="http://www.emoto.com.pl/id91106.html">Na sprzedaż Aprilia RS 80/50 2001r.</a>
-
cdsMarcin - Bywalec
- Posty: 526
- Dołączył(a): 17/3/2007, 12:25
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski
x_miki_x i cdsMarcin tam niema zadnego ustawienia na zamknięty lub otawry ani RES
to jest kranik podcisnieniowy ,który puszcza bęzyne dopiero gdy potrzeba bo ubyło jej w gazniku 


- pawlak200192
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
Wykręciłem dzisiaj, jutro będe czyścił i montował, mam nadziejej że to to, bo w sklepie patronackim larsona w moim mieście koles powiedział mi cene 150zł za czyszczenie plus regulacja i dopiero koło 8-go by sie zabrali za to
.
A wytłumaczcie mi jak to jest z tym że wężyki z płynem z chłodnicy wchodza do gaźnika, po co jest to tak rozwiązane? I kolejna sprawa czy samemu uda mi sie wyregulować?


A wytłumaczcie mi jak to jest z tym że wężyki z płynem z chłodnicy wchodza do gaźnika, po co jest to tak rozwiązane? I kolejna sprawa czy samemu uda mi sie wyregulować?
- imtom
- Świeżak
- Posty: 67
- Dołączył(a): 5/2/2007, 08:48
imtom napisał(a):Wykręciłem dzisiaj, jutro będe czyścił i montował, mam nadziejej że to to, bo w sklepie patronackim larsona w moim mieście koles powiedział mi cene 150zł za czyszczenie plus regulacja i dopiero koło 8-go by sie zabrali za to![]()
.
A wytłumaczcie mi jak to jest z tym że wężyki z płynem z chłodnicy wchodza do gaźnika, po co jest to tak rozwiązane? I kolejna sprawa czy samemu uda mi sie wyregulować?


<najlepiej robic to specjalnym preparatem do razpuszczania osadów w gaznikach jest duzo lepszy niz rozpuszczalnik itp>
co do tego węzyka to nie wiem
- pawlak200192
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
co najlepsze gdy kupiłem to oddałem do tego kolesia i miał przeczyścić i all posprawdzać, a było to raptem jakieś 3 miesiące temu, przycioł sobie w #$%^ że tak brzydko powiem i już nie chce do niego oddawać, więc sam wole sie pobawić, a takie środki są ogólnie dostępne, czy ciężko dostać? Z braku laku bede musiał czyścić rozpuszczalnikiem.
A jak regulujesz? na wyczucie czy masz jakoś pokoleji "schemat" działania podczas ustawiania?
A jak regulujesz? na wyczucie czy masz jakoś pokoleji "schemat" działania podczas ustawiania?
- imtom
- Świeżak
- Posty: 67
- Dołączył(a): 5/2/2007, 08:48
ja ustawiam az moto najlepiej bedzie chodził
ale jak moto zalewa swiece co 10km to minimalnie przykręcam

ale jak moto zalewa swiece co 10km to minimalnie przykręcam
- pawlak200192
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
- pawlak200192
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości