Kawasaki ER-5 (palenie na 1 cylinder)
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Kawasaki ER-5 (palenie na 1 cylinder)
Witam,
Jak w temacie...
Kupilem motocykl w sobote tydzień temu, motocykl wcześniej stał w szopie przez 2-3 miesiące.
Po zakupie pojechalem nim 120km do domu. W czwartek gdy chcialem pośmigać wieczorem przejechałem nie więcej niż kilometr i motocykl stracił swą moc...
Razem z tatą rozebralismy go i zauważyliśmy, że pali tylko na jeden cylinder ( drugi był zimny )
i co za tym idzie uszkodzoną świece. W cylindrze gdy zdjąłem świece i chcialem odpalić to ochlapało mnie paliwo, zalane oba cylindry. Wymieniłem obie świece i dziś chcialem się przejechać po tej samej odległości ponownie motocykl osłabł...
Co mam zrobić? Oddać motocykl do regulacji gaźników? czy spróbować czegoś jeszcze? W filtrze powietrza tez było sporo paliwa.
Z góry pozdrawiam i dzięki wielkie! Za rozwiązanie problemu moge rzucić doladowanie do jakiegos telefonu

Jak w temacie...
Kupilem motocykl w sobote tydzień temu, motocykl wcześniej stał w szopie przez 2-3 miesiące.
Po zakupie pojechalem nim 120km do domu. W czwartek gdy chcialem pośmigać wieczorem przejechałem nie więcej niż kilometr i motocykl stracił swą moc...
Razem z tatą rozebralismy go i zauważyliśmy, że pali tylko na jeden cylinder ( drugi był zimny )
i co za tym idzie uszkodzoną świece. W cylindrze gdy zdjąłem świece i chcialem odpalić to ochlapało mnie paliwo, zalane oba cylindry. Wymieniłem obie świece i dziś chcialem się przejechać po tej samej odległości ponownie motocykl osłabł...
Co mam zrobić? Oddać motocykl do regulacji gaźników? czy spróbować czegoś jeszcze? W filtrze powietrza tez było sporo paliwa.
Z góry pozdrawiam i dzięki wielkie! Za rozwiązanie problemu moge rzucić doladowanie do jakiegos telefonu


- Zdunek!
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 20/8/2012, 23:05
W erkach regularnie padają zaworki iglicowe w gaźnikach i potem go zalewa(tym bardziej jeżeli jeździłeś na pri czyli jedynej pozycji kranika gdzie paliwo zawsze dopływa do gaźników, chociaż warto też sprawdzić czy kranik jest szczelny i na ON i RES nie przecieka przy wyłączonym silniku bo to też się zdarza). Ja bym zaczął od naprawy gaźników i wymiany świec na niezalane.
Er 5 -> ZX6-R
- Corr
- Świeżak
- Posty: 154
- Dołączył(a): 29/3/2012, 16:46
Corr wyczerpał temat. Podobne problemy trapią GPZ i KLE 500, czyli kawy z tym samym silnikiem i gaźnikami (różnią się dyszami). Po wymianie zaworków skontroluj stan poziomu paliwa w komorach pływakowych, czasami jest potrzebna lekka korekta (dogięcie blaszki w pływaku). W pozycji ON i RES po odłączeniu przewodu z kranika nie powinno lecieć paliwo. Jeśli leci, to jeszcze kranik do regeneracji (uszkodzona uszczelka). W wężyku podciśnienia idącym z króćca do kranika również nie powinno być benzyny (uszkodzona membrana).
- Artur_
- Świeżak
- Posty: 358
- Dołączył(a): 30/5/2008, 06:23
- Lokalizacja: Zabrze
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości