Zobacz wątek - dt 125r ustawienie gaznika

dt 125r ustawienie gaznika

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

dt 125r ustawienie gaznika

Postprzez YAMAHADTBARRY » 19/4/2014, 12:05

Witam w mojej dt bardzo słabo wkreca la się z niskich obrotów zamula la dopiero aż się w kręciła na obroty wtedy juz ładnie szła i dziś chciałem ustawić gaznik i zacząłem od skręcenia tej mniejszej sruby jak się nie mylę jest to śruba od składu mieszanki i wtedy wyczuł em ze wkreca się bardzo szybko przy w kręconej na maxa srubce do mieszanki (ta na płaski śrubokręt) przejechałem się na próbę i wkreca się bardzo dobrze już od najniższych obrotów i tak to zostawiłem i teraz mam pytanie czy to normalne że jest najlepiej przy w kręconej na maxa srubce od składu mieszanki ? Czy tak moge jeździć ? czy muszę coś przestawić wkreca się bardzo dobrze różnica jest duża niż przez tym jak była wykrecona
YAMAHADTBARRY
Świeżak
 
Posty: 62
Dołączył(a): 10/3/2014, 22:25


Postprzez kris514 » 19/4/2014, 12:27

Takie regulacje zaczyna się dopiero gdy jest się pewnym że gaźnik jest czysty, a tutaj nie wiadomo. o to że wkręciłeś tą śrubkę na maxa dałeś jej więcej paliwa na niskich obrotach (co podpowiada że dysza wolnych jest albo za mała albo jest przytkana)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez YAMAHADTBARRY » 19/4/2014, 12:32

Miałem robiony szlif i moc się zwiększyła i chyba wiesz jak ciężko w dt wyciągnąć gaznik przez te gumy moje są jeszcze stare i stwardnienie i wyczyszcze go po świętach a teraz przez ten tydzień mogę tak jezdzic nie szkodzi to motocyklowi? i to źle ze na w kręconej na maxa najlepiej się wkreca?
YAMAHADTBARRY
Świeżak
 
Posty: 62
Dołączył(a): 10/3/2014, 22:25

Postprzez henio12323 » 19/4/2014, 14:03

przejedź sie troche, i wykrec swiece, zobacz jaki kolor bedzie miała swieca, jak zbyt jasny albo zbyt ciemny to lepiej nie jeździj. zwłaszcza jak zbyt jasny bo mozesz sobie przegrzać silnik. najlepiej od razu zacznij od porządnego czyszczenia potem regulacja
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez YAMAHADTBARRY » 22/4/2014, 09:54

A co z tymi dyszami brat robił mi szlif i tłok nowy z wossnera i powiedział żeby jak juz się trochę naciesze i dotre to wymienić dysze o 5 większą tylko która dysze miał na myśli?
YAMAHADTBARRY
Świeżak
 
Posty: 62
Dołączył(a): 10/3/2014, 22:25

Postprzez henio12323 » 22/4/2014, 20:21

głowną zapewne, tylko zmieniałes przed docieraniem dysze ? bo jak nie to bez sensu zaczepiać po remoncie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez YAMAHADTBARRY » 23/4/2014, 21:08

nie zmieniłem a czemu teraz to bez sensu?
YAMAHADTBARRY
Świeżak
 
Posty: 62
Dołączył(a): 10/3/2014, 22:25

Postprzez henio12323 » 23/4/2014, 22:31

no bo po co zmieniac nagle dysze ? skoro yamaha wyprodukowała motocykl z takimi dyszami to czemu chcesz poprawic cos ? :D dysze jak juz to sie zmienia podczas docierania żeby miał bogatszą mieszanke,
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez YAMAHADTBARRY » 24/4/2014, 09:15

ale chodzi o to ze zrobili duży szlif nie wiem dokładnie ile ale brat pracuje w serwisie ktm yamaha i tłumaczył ze zwiększyła mu się pojemność przez ten szlif i dysza może być za mała i dostawać za mało paliwa i przy przyspieszanie zauważyłem ze gdy dam od razu do pełna gaz to tak przerwie i chwile zamuli
YAMAHADTBARRY
Świeżak
 
Posty: 62
Dołączył(a): 10/3/2014, 22:25

Postprzez henio12323 » 24/4/2014, 09:19

jeżeli to był zwykły tłok to po szlifie racja że zyskał większa pojemnosc, ale policz sobie o ile ? :D nawet nie o 1 centymetr sześcienny ;P tego sprzet nawet nie odczuje, i nikt od razu dysz nie zmienia, jeździj, kontroluj kolor swiecy jak bedzie normalnie sprzet pracował a powinien i kolorek swiecy jak trzeba, to nie ma co sie bawic bo mozna tez pogorszyc


a swoją drogą w którym serwisie pracuje brat ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez sylwek199888 » 24/4/2014, 20:16

Jak przerywa na full obrotach, to może gaźnik dostaje za mało mieszanki (ja teraz tak mam w cr, bo ciągle mi się śrubka od regulacji mieszanki wkręca :/)
sylwek199888
Świeżak
 
Posty: 300
Dołączył(a): 13/8/2012, 20:43
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez henio12323 » 24/4/2014, 20:59

to daj sylwek spręzynke jak nie masz, a jak masz to ją rozciągnij mocniej
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez sylwek199888 » 24/4/2014, 21:13

No właśnie nie mam i muszę jakąś skombinować ;]
sylwek199888
Świeżak
 
Posty: 300
Dołączył(a): 13/8/2012, 20:43
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez mzetzkodeina » 4/7/2014, 18:00

Brat pracuje w Ktm Wojciechowicz olsztyn
mzetzkodeina
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 12/3/2014, 22:37



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr