Zobacz wątek - Honda NSR 125R // 2001r.
NAS Analytics TAG

Honda NSR 125R // 2001r.

Jeśli chcesz porozmawiać o motocyklach, które nadają się dla posiadaczy kategorii A1 lub B (powyżej 3 lat) to jest to miejsce dla Ciebie.
_________

Honda NSR 125R // 2001r.

Postprzez barttek98 » 19/4/2014, 10:42

Więc tak, mam 16 lat i zamierzam iść na prawo jazdy kat. A1 w wakacje, chcę zakupić Honde NSR'kę wcześniej żeby ogarnąć wgl. biegi itp. Będzie to moja pierwsza przygoda z takim motocyklem. Proszę o porady, wspomnę iż mam 165 cm wzrostu - pytanie za 100 punktów, będę dosięgał do ziemi i jakoś wygodnie siedział?

*Ile mogę zapłacić za taki motocykl i czy opłaca się go kupić?
Witam. Posiadam do sprzedania hondę 125. Zarejestrowana i opłacona! Stan techniczny oceniam na bdb. Odpala na dotyk. Bardzo dobrze się zbiera. Świetnie się prowadzi. Średnie spalanie to 5/6 litrów na 100. Motor nie był katowany. Posiadam go drugi sezon i nigdy mnie nie zawiódł. Wymieniłem w nim: -olej -płyn chłodniczy -oponę tylnią-208 zł -manetki -tłok WOSSNER-350zł Cylinder był nominalny, teraz był zrobiony pierwszy szlif. Motorek w pełni sprawny, do jazdy.


-Zdjęcia:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Nie znam przebiegu tej nsr'ki, ale kolejne pytanie, do jakiej granicy przebiegu najlepiej kupić ten model motorku?

Proszę o pomoc i z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi! :)

Pozdrawiam, Bartek.
barttek98
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 19/4/2014, 10:32
Lokalizacja: Żyrardów


Postprzez henio12323 » 19/4/2014, 14:23

jakie chcesz porady ? ;P konkretnie
do ziemi bedziesz dostawał, ciezko ale bedziesz. http://cycle-ergo.com/ zobacz czy tutaj ten model dostepny ale powinien byc


co do przebiegu - im mniejszy tym lepszy, raczej nie patrzył bym na przebieg bo czasem lepiej kupic no 30 tysiecy przebiegu ale pyrkany zgodnie z przeznaczeniem na spokojnie, niz 15 tysiecy katowane ile wlezie :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Macul » 19/4/2014, 15:58

Przy szukaniu nerki, od razu zaopatrz sie w dobry manometr. Przebieg wedlug mnie nie ma znaczenia jesli byl regularnie serwisowany. Ze zdjec, ktore wrzuciles zauwazylem tylko bak, ktory jest z innego malowania. O ile sie orientuje to w NSR szlif CHYBA nie jest mozliwy. Dodatkowo tlok Wossnera wymaga dosyc dobrego strojenia.
Honda CBR 600 F3
Macul
Świeżak
 
Posty: 58
Dołączył(a): 6/2/2013, 20:30
Lokalizacja: FKR (lubuskie)

Postprzez barttek98 » 19/4/2014, 19:26

Dzięki i czekam na dalsze odpowiedzi :)

Gdzie muszę podpiąć się manometrem i ile ma pokazać żeby było dobrze?

A i jeszcze, ile moge dać za ten motorek co podałem opis i zdjęcia?
barttek98
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 19/4/2014, 10:32
Lokalizacja: Żyrardów

Postprzez cioracz » 19/4/2014, 20:40

Nie wiem o co chodzi bak jest ten sam :roll: Co do szlifa. To fakt nie można zrobić. Znaczy da się tylko to ma tam swoje "skutki uboczne" Kąt tunelów się zmieniają i d*pa blada jest. Chyba że jakoś na tulejce się zrobi, ale raczej się od razu cylka wymienia. :) Albo na nicasilu zrobić no jakieś tam rozwiązania są :)
Avatar użytkownika
cioracz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2129
Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
Lokalizacja: Opatów/Kielce

Postprzez MarSen » 19/4/2014, 21:26

Naklejek na baku nie ma czyli albo sam bak był wymieniany/malowany w celu odnowienia albo mogła mieć jakąś glebę. Co do szlifa, bo widzę, że każdy gdyba: Oryginalnego cylindra się nie szlifuje, bo jest na nicasilu. Można go jedynie oddać do honowania albo wymienić na nowy, gdy okaże się, że już wysiada. Można też wbić do takiego cylindra tulejkę i dopiero ją można szlifować. Jak tuleja dobrze wbita to nie odczujesz różnicy. Ja nie kupowałbym jeżeli tuleja była wbijana gdzieś indziej niż w "Motor-Tech Woryna". Najlepiej jest sobie obejrzeć cylinder i z lewej strony powinno pisać właśnie "Motor-Tech Woryna" i data wbicia tulei. Ja tak mam. Poza tym tuleję można szlifować chyba do 5 razy, więc jeżeli dobra tulejka to pojeździsz na tym cylindrze jeszcze przez 50 tys. kilometrów spokojnie. Co do przebiegu to ja uznaję taką zasadę: W Polsce z przebiegiem jak z ceną: Do negocjacji. Lepiej sobie obczaj jaką ma kompresję. Poniżej 8,5 nie kupuj, bo poniżej 8 zbliża się remont. Zobacz sobie plastiki od wewnątrz (np. zadupek widać bardzo dobrze jak zdejmiesz kanapę, a boki chyba można zobaczyć przez pług, a od strony przedniego koła czaszę zobaczysz) czy nie są poklejone. Musisz sprawdzić czy motocykl jedzie prosto (równowaga powinna być od 40-80km/h). Czyli rozpędzasz się do 50km/h i puszczasz ostrożnie kierownicę i jak Ci się kładzie albo zaczyna trząść to automatycznie sobie odpuść, bo nigdy nie wiadomo co jest nie tak. Co do ceny: Jak silnik w dobrym stanie, MALOWANIE ORYGINALNE, nie trzeba wymieniać klocków czy innych rzeczy to dałbym spokojnie DO 5 tys.
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
Avatar użytkownika
MarSen
Moderator
 
Posty: 1051
Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez cioracz » 20/4/2014, 09:22

Ale wiesz MarSen jak jest. Każdy chciałby idealną, a w Polsce takiej nie znajdziesz niestety. Chyba że 6k wyłożysz :D A widziałeś ją na żywo czy tylko na zdjęciach :) Bo przecież nie tylko ja wiem jak się robi zdj żeby tego zużycia uniknąć :D Umów się na jakieś oględziny i tak jak MarSen piszę. Posłuchaj jak to się mówi czy nic nie stuka nie puka. A no i sprawdź czy spod przednich amortyzatorów nie cieknie nic i czy silnik nie porzygany. No i fakt z tym bakiem nie ogarnąłem :D Ale ogólnie ze zdjęć i opisu to moto warte uwagi i tak między 4.5-5k można dać :wink:
Avatar użytkownika
cioracz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2129
Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
Lokalizacja: Opatów/Kielce



Powrót do Motocykle od 51 do 125 ccm - kategoria A1/B



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr