Zobacz wątek - <i>[biblioteka]</i> Najwścieklejszy naked w historii
NAS Analytics TAG

[biblioteka] Najwścieklejszy naked w historii

Komentarze użytkowników
_________

[biblioteka] Najwścieklejszy naked w historii

Postprzez Ścigacz » 18/4/2014, 10:25

Dyskusja na temat: Najwścieklejszy naked w historii
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Najwścieklejszy naked w historii
Ścigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 18/4/2014, 10:25

ducati streetfighter 1,1 litra był zajebisty, od duka dużo lepsze było 950 supermoto ale król potworów to ktm 950 superenduro R - kto by tym odwinął w terenie do końca? 99% ludzi nie byłoby tym w stanie pojechać na maksa nawet po szutrze...chyba tylko teddy blazusiak mógł wykorzystać potwora....<br><hr>txa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/4/2014, 14:09

Nie rozumiem żalu co do Bestii , przecież wszystkie systemy kontroli trakcji i abs można wyłączyć. Osobiście wolę bezpieczne motocykle, choć na co dzień śmigam starszym Księciem 990.<br><hr>Jastrząb
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/4/2014, 16:10

Komentatorzy napisał(a):ducati streetfighter 1,1 litra był zajebisty, od duka dużo lepsze było 950 supermoto ale król potworów to ktm 950 superenduro R - kto by tym odwinął w terenie do końca? 99% ludzi nie byłoby tym w stanie pojechać na maksa nawet po szutrze...chyba tylko teddy blazusiak mógł wykorzystać potwora....<br><hr>txa<br>
Ten art jest o nakedach, a ten kat którego wspominasz to enduro (czy tam superenduro...), inna klasa. Panimajesz? :P<br><hr>jacekbari
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/4/2014, 18:18

Komentatorzy napisał(a):ducati streetfighter 1,1 litra był zajebisty, od duka dużo lepsze było 950 supermoto ale król potworów to ktm 950 superenduro R - kto by tym odwinął w terenie do końca? 99% ludzi nie byłoby tym w stanie pojechać na maksa nawet po szutrze...chyba tylko teddy blazusiak mógł wykorzystać potwora....<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):Ten art jest o nakedach, a ten kat którego wspominasz to enduro (czy tam superenduro...), inna klasa. Panimajesz? :P<br><hr>jacekbari<br>
no co ty? naprawdę?<br><hr>txa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/4/2014, 17:14

Najciekawszy Naked w historii..
- Honda CBX 1000 - niesamowity RZĘDOWY 6-CIO CYLINDROWY silnik o mocy 105 koni
motocykl jest kamieniem milowym historii wszystkich motocykli + dzwięk samolotu :D<br><hr>Igoru
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/4/2014, 19:45

yyy niebardzo rozumiem autora artykułu czy równowaznik wsciekłosci to dosc mocny silnik i zaiwas z gliny i heble z styropianu ? heh nowy ktm poprostu bije na łep wszytkie te stare konstrukcje pod kazdym wzgledem zarówno pod wzgledem osiagów sztywnosci ramy ,hamulców i kazdej innej ,dla mnie najwscieklejszy naked jeszcze niepowstał widze go mniej wiecej tak golenie przód 75 mm koła p110 t 200 skoki po 14 ,podwójne sprzeggło tryb auto i półauto ,piec v4 2 litry 350 kucy w zakresie od 9do 11 tys obrotów 220 kg full bak wał napedówy z lekkich włókien etc to byłby wsciekły skok osiagów wzgledem obencych standardów seryjnych .<br><hr>Levy
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/4/2014, 21:58

Komentatorzy napisał(a):Najciekawszy Naked w historii..
- Honda CBX 1000 - niesamowity RZĘDOWY 6-CIO CYLINDROWY silnik o mocy 105 koni
motocykl jest kamieniem milowym historii wszystkich motocykli + dzwięk samolotu :D<br><hr>Igoru<br>
*najwścieklejszy<br><hr>Igoru
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/4/2014, 00:12

Komentatorzy napisał(a):yyy niebardzo rozumiem autora artykułu czy równowaznik wsciekłosci to dosc mocny silnik i zaiwas z gliny i heble z styropianu ? heh nowy ktm poprostu bije na łep wszytkie te stare konstrukcje pod kazdym wzgledem zarówno pod wzgledem osiagów sztywnosci ramy ,hamulców i kazdej innej ,dla mnie najwscieklejszy naked jeszcze niepowstał widze go mniej wiecej tak golenie przód 75 mm koła p110 t 200 skoki po 14 ,podwójne sprzeggło tryb auto i półauto ,piec v4 2 litry 350 kucy w zakresie od 9do 11 tys obrotów 220 kg full bak wał napedówy z lekkich włókien etc to byłby wsciekły skok osiagów wzgledem obencych standardów seryjnych .<br><hr>Levy<br>
Automatyczna skrzynia dwusprzęgłowa w motocyklu jest bez sensu. Po pierwsze dużo waży, po drugie obecne motocyklowe skrzynie (sekwencyjne) umożliwiają superszybką zmianę biegów bez dotykania sprzęgła (quickshifter), po trzecie automat w motocyklu to porażka przy ostrej jeździe, nie mówiąc o złożeniach.
BTW, optuję za 200 kg z pełnym bakiem. :)<br><hr>MAH
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/4/2014, 08:33

Komentatorzy napisał(a):yyy niebardzo rozumiem autora artykułu czy równowaznik wsciekłosci to dosc mocny silnik i zaiwas z gliny i heble z styropianu ? heh nowy ktm poprostu bije na łep wszytkie te stare konstrukcje pod kazdym wzgledem zarówno pod wzgledem osiagów sztywnosci ramy ,hamulców i kazdej innej ,dla mnie najwscieklejszy naked jeszcze niepowstał widze go mniej wiecej tak golenie przód 75 mm koła p110 t 200 skoki po 14 ,podwójne sprzeggło tryb auto i półauto ,piec v4 2 litry 350 kucy w zakresie od 9do 11 tys obrotów 220 kg full bak wał napedówy z lekkich włókien etc to byłby wsciekły skok osiagów wzgledem obencych standardów seryjnych .<br><hr>Levy<br>
Komentatorzy napisał(a):Automatyczna skrzynia dwusprzęgłowa w motocyklu jest bez sensu. Po pierwsze dużo waży, po drugie obecne motocyklowe skrzynie (sekwencyjne) umożliwiają superszybką zmianę biegów bez dotykania sprzęgła (quickshifter), po trzecie automat w motocyklu to porażka przy ostrej jeździe, nie mówiąc o złożeniach.
BTW, optuję za 200 kg z pełnym bakiem. :)<br><hr>MAH<br>
AUTOMAT DO JAZDY NA CODZIEŃ PRZY OSTREJ JEZDZIE ZMIANA NA PÓŁAUTOMAT SPRZEGŁO ANTYHOPPINGOWE I ZERO ELEKTRONIKI NADZORUJACEJ PRZYCZEPNOSC ,QUICKSHIFTER JEST SZYBKI ALE NA CODZIEN DWASPRZEGŁA SA WYGODNIEJSZE W AUTOMACIE POPROSTU ODWIJASZ I JEDZIESZ PRZY 350 KM MOCY I 300 KG Z KIEROWCA MOTOCYKL SZEDŁBY NA KOŁO Z GAZU PRZY REKORDOWO WYSOKIEJ PREDKOSCI PRZY ODPOWIEDNIM ROZSTAWIE OSI DLA CHCACYCH WYKORZYSTAC MOZLIWOSC PRZYSPEISZENIA NA MAXA BYŁBY WMONTOWOANY ELEKTRONICZNY WYSIEGNIK Z TYŁU CHOWANY POD BŁOTNIK ETC ,PRZY TAKIM STOSUNKU MOCY DO MASY MAJAC CIAGLE POTWORNY ZAPAS W KAZDYCH WARUNKACH DROGOWYCH NAWET JAZDA NA PELNYM AUTOMACIE BYLABY EKSCYTUJACA ZMIANA BIEGU NIEOCZEKIWANA NA ZAKRECE GDY JUZ JESTESMY W FAZIE POCZATKOWEGO PRZYSPIESZANIA ,EMOCJE PODOBNE JAK PRZY POLACZENIU MOCNEGO SILNIKA Z ZAWIESZENIEM Z SŁOMY I PEŁNE GAC.E GWARANTOWANE ;) ZAWSZE GDY CHCE SIE MIEC WIEKSZA KONTROLE NAD POCZYNANIAMI MOTO MOZNA WŁACZYC POŁAUTOMAT W 100% NIEINGERUJACY W POCZYNANIA KIEROWCY ,JA TAM WOLE DWASPRZEGŁA OD QUICKSHIFTERA(ALE QUICKSHIFTER OD ORYGINALNEGO MANUALA) NA CODZIEN WYGODA I NIETRZEBA SIE INTERESOWAC BIEGAMI KONCENTRUJAC SIE NA INNYCH RZECZACH ,A W MOMENCIE JAZDY TOROWEJ ETC WŁACZAMY POŁ AUTO I TYLE .<br><hr>Levy
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/4/2014, 22:01

Jestem dumnym posiadaczem BUELLA ale.... Z 1.2l pojemnosc wzrosła do 1.5 ,moc podobno jakies 160KM moment jak w ciężarowym samochodzie.na koło idzie na kazdym biegu.Podczas wychodzenia z winkla musze uwazac zeby nie driftowac!!! Jazda tym motocyklem to istna katorga!!! Tylko ze mi własnie o to chodziło miał byc inny od wszystkich,mocniejszy bardziej nie przewidywalny. A za wszystko dziekuje chłopakom z V FORCE Poznan :)!!!!<br><hr>tasman77
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/4/2014, 22:55

Zawsze byłem fanem japońskich marek, ale po tym jak przeczytałem artykuł o Bestii na waszych stronach, zacząłem interesować się KTM. Nie mogłem uwierzyć, że nie znana mi marka odnosi takie sukcesy. Dziś wiem jedno, po przeanalizowaniu wszystkich dostępnych informacji , Waszych i innych, nasuwa się jedyna odpowiedź Super Duke 1290, to właśnie najlepszy naked na dziś !<br><hr>Bartłomiej
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/4/2014, 23:02

Komentatorzy napisał(a):Zawsze byłem fanem japońskich marek, ale po tym jak przeczytałem artykuł o Bestii na waszych stronach, zacząłem interesować się KTM. Nie mogłem uwierzyć, że nie znana mi marka odnosi takie sukcesy. Dziś wiem jedno, po przeanalizowaniu wszystkich dostępnych informacji , Waszych i innych, nasuwa się jedyna odpowiedź Super Duke 1290, to właśnie najlepszy naked na dziś !<br><hr>Bartłomiej<br>
Też tak uważam, japońce się chowają !<br><hr>Stef
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/4/2014, 23:07

Komentatorzy napisał(a):Najciekawszy Naked w historii..
- Honda CBX 1000 - niesamowity RZĘDOWY 6-CIO CYLINDROWY silnik o mocy 105 koni
motocykl jest kamieniem milowym historii wszystkich motocykli + dzwięk samolotu :D<br><hr>Igoru<br>
Owszem CBX 1000 to niezwykły motocykl, ale łatka wściekłego nakeda raczej mu nie pasuje, gdyż nigdy taki wściekły nie był. Honda co prawda reklamowała go jako sporta, ale w gruncie rzeczy była to CB 750 ze wstawionym sześciocylindrowym silnikiem. Był natomiast używany często jako turystyk.
Natomiast Z1300 był jego przeciwieństwem - wściekły, jeszcze większy, mocniejszy, szybszy, cięższy, kwadratowy i bezsensowny :)<br><hr>www
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/4/2014, 01:48

dla mnie naj - to Triumph speed za to że przez cały czas był zawsze na pudle. Bywały lepsze nakedy ale żaden z nich nie był przez talk długim czasie, przy zachowaniu pazura. Następny w kolejce to rodzina dużych Monsterów od S4 do obecnego 1200 to też jedne z bardziej nie tuzinkowych motocyklów które do dzisiejszego dnia zachowały swój charakter. Oczywiście są teraz nowe KTM, czy BMW - ale to już nowa era budowania motocykli i nie mają takiego charakteru jak wskazane Jest jeszcze Bell ze swoją rodziną nie tuzinkowych naked<br><hr>motorek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/4/2014, 07:04

Komentatorzy napisał(a):Jestem dumnym posiadaczem BUELLA ale.... Z 1.2l pojemnosc wzrosła do 1.5 ,moc podobno jakies 160KM moment jak w ciężarowym samochodzie.na koło idzie na kazdym biegu.Podczas wychodzenia z winkla musze uwazac zeby nie driftowac!!! Jazda tym motocyklem to istna katorga!!! Tylko ze mi własnie o to chodziło miał byc inny od wszystkich,mocniejszy bardziej nie przewidywalny. A za wszystko dziekuje chłopakom z V FORCE Poznan :)!!!!<br><hr>tasman77<br>
Podeślij coś więcej o swoim sprzęcie na boczo@scigacz.pl<br><hr>Boczo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/4/2014, 08:42

Komentatorzy napisał(a):dla mnie naj - to Triumph speed za to że przez cały czas był zawsze na pudle. Bywały lepsze nakedy ale żaden z nich nie był przez talk długim czasie, przy zachowaniu pazura. Następny w kolejce to rodzina dużych Monsterów od S4 do obecnego 1200 to też jedne z bardziej nie tuzinkowych motocyklów które do dzisiejszego dnia zachowały swój charakter. Oczywiście są teraz nowe KTM, czy BMW - ale to już nowa era budowania motocykli i nie mają takiego charakteru jak wskazane Jest jeszcze Bell ze swoją rodziną nie tuzinkowych naked<br><hr>motorek<br>
oczywiście powinno być Buell<br><hr>motorek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/4/2014, 21:55

Boczo!!! Dokąłdnie tak samo podejrzewałem powody końca produkcji Streetfightera! Może jakis teścik pożegnalny? A tak jeszcze, świetny tekst choc brakuje mi w nim twojej 'szerokości' modelowej, ale metaforami nie zawiodłeś. Wiadomo że opisywałes kiedys w serii mocne nakedy ale ja wymieniłbym je tu, bo dla mnie jednym z ostatnich reliktów jest MOTO MORINI CORSARO VELOCE 1200 które produkowane do dzis również nie ma dalej zadnego systemu bezpieczenstwa własnie by pozostać 'prawdziwym' motocyklem dla doświadczonego jeźdzca. A łatwo tam dostać asfaltem w plecy! Do tego Brutale czy TnT, i przedewszystkim Tuono 1000R przy którym dla mnie S4R jest łagodniejszy jednak kiedy jeździłem;) Speed Triple owszem jest power nakedem ale tam moc jest w pełni kontrolowana<br><hr>Chylo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/4/2014, 21:58

Komentatorzy napisał(a):dla mnie naj - to Triumph speed za to że przez cały czas był zawsze na pudle. Bywały lepsze nakedy ale żaden z nich nie był przez talk długim czasie, przy zachowaniu pazura. Następny w kolejce to rodzina dużych Monsterów od S4 do obecnego 1200 to też jedne z bardziej nie tuzinkowych motocyklów które do dzisiejszego dnia zachowały swój charakter. Oczywiście są teraz nowe KTM, czy BMW - ale to już nowa era budowania motocykli i nie mają takiego charakteru jak wskazane Jest jeszcze Bell ze swoją rodziną nie tuzinkowych naked<br><hr>motorek<br>
Ale to teks o 'najwścieklejszym' nakedzie a nie najlepszym. Speed jest rasowym power nakedem ale moc jest tam przewidywalna i super dozowalna on nie chce Ci zabic, nawet nie chce Cie onieśmielić jeśli sam nie poprosisz:) u mnie w ekipie chłopaki maja trzy, jeździłem i wiem co mówie, nie czytaj przypadkiem że są słabe bo nie o to tu chodzi zupełnie<br><hr>Chylo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/4/2014, 22:00

Komentatorzy napisał(a):Boczo!!! Dokąłdnie tak samo podejrzewałem powody końca produkcji Streetfightera! Może jakis teścik pożegnalny? A tak jeszcze, świetny tekst choc brakuje mi w nim twojej 'szerokości' modelowej, ale metaforami nie zawiodłeś. Wiadomo że opisywałes kiedys w serii mocne nakedy ale ja wymieniłbym je tu, bo dla mnie jednym z ostatnich reliktów jest MOTO MORINI CORSARO VELOCE 1200 które produkowane do dzis również nie ma dalej zadnego systemu bezpieczenstwa własnie by pozostać 'prawdziwym' motocyklem dla doświadczonego jeźdzca. A łatwo tam dostać asfaltem w plecy! Do tego Brutale czy TnT, i przedewszystkim Tuono 1000R przy którym dla mnie S4R jest łagodniejszy jednak kiedy jeździłem;) Speed Triple owszem jest power nakedem ale tam moc jest w pełni kontrolowana<br><hr>Chylo<br>
...i do tego też Buell 1125 oczywiście bo to ostatnia 'nieracjonalność' dofinansowań H-D nawet nie na swój silnik;)<br><hr>Chylo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości




na gr