[KTM 690 SMC R ABS] KTM 690 SMC R ABS - cywilizowany wari
Posty: 8
• Strona 1 z 1
[KTM 690 SMC R ABS] KTM 690 SMC R ABS - cywilizowany
Dyskusja na temat: KTM 690 SMC R ABS - cywilizowany wariat
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
KTM 690 SMC R ABS - cywilizowany wariat
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
KTM 690 SMC R ABS - cywilizowany wariat
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Wszystko fajnie tylko dlaczego powtarzacie cześć tekstu z opisu innego motocykla? Nie chce się czy tak napisali w Mattighofen? Głównie chodzi o tekst o silniku, ja rozumiem, że platforma taka sama. Poza tym cały tekst brzmi jakby był napisany przez oddział PR - jak nie-lovtza. pzdr<br><hr>phillass
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie da sie tego porównać. Te motocykle są tak różne, że to dwa zupełnie różne światy. <br><hr>LovtzaKomentatorzy napisał(a):A gdzie porównanie do Duke R o które prosiliśmy?<br><hr>szu<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie widze setow pasazera. On jest rejestrowany na jedna osobe czy dokreca sie sety? Da sie odwrocic biegi na styl sportowy?<br><hr>twoj stary
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Lovtza mógłbys to rozwinąć? Który lepiej kładzie się w zakręty, który stabilniejszy... Który będzie bardziej commuter friendly?<br><hr>kwKomentatorzy napisał(a):A gdzie porównanie do Duke R o które prosiliśmy?<br><hr>szu<br>Komentatorzy napisał(a):Nie da sie tego porównać. Te motocykle są tak różne, że to dwa zupełnie różne światy. <br><hr>Lovtza<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Przede wszystkim Duke to motocykl typowo szosowy o krótszych skokach zawieszeń, innych ustawieniach zawieszenia, o dłuższych przełożeniach. Duke ma "łagodniejszą" geometrię, ale też nieco krótszy rozstaw osi. Tym jeździ się zupełnie inaczej niż SMC. Wrażenie na Duku jest takie, że to motocykl stricte szosowy. Ze swoimi poprzednikami (szczególnie tymi pierwszymi Dukami, które były ewidentnie inspirowane klimatem supermoto) nie ma to niczego wspólnego. Tymczasem gdy siadasz na SMC od razu wiesz że siedzisz na maszynie której platformą jest motocykl offroadowy. Poza tym o czym pisałem wyżej to także kwestia pozycji za kierownicą, siodła, boczków, itd. To są zupełnie różne motocykle, nawet jeśli napędza je ten sam silnik. Duke jest sztywniejszy i reaguje na stery tak jak sportowy motocykl szosowy. SMC ma wszystko co wiąże sie z jazdą takim motocyklem - głębsze nurkowanie na hamowaniu, mocniejsze wstawania tyłu na wyjściach z zakrętów, wyżej umieszczony środek ciężkości itd. itp. O takich przyziemnych różnicach jak zupełnie inna charakterystyka w czasie jazdy po ulicy. Duke trzęsie na dziurach i nierównościach, a SMC bierze na klatę studzienki, krawężniki, itd. <br><hr>LovtzaKomentatorzy napisał(a):A gdzie porównanie do Duke R o które prosiliśmy?<br><hr>szu<br>Komentatorzy napisał(a):Nie da sie tego porównać. Te motocykle są tak różne, że to dwa zupełnie różne światy. <br><hr>Lovtza<br>Komentatorzy napisał(a):Lovtza mógłbys to rozwinąć? Który lepiej kładzie się w zakręty, który stabilniejszy... Który będzie bardziej commuter friendly?<br><hr>kw<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Całkiem trafne porównanie, świetnie ująłeś różnicę miedzy dwoma maszynami. Ze swojej strony dodam, że Duke jest trochę sprytniejszy, a SMC dostarcza lepszej zabawy w miejskiej jeździe. Oba motocykle są świetne. Mam Duke i zamierzam w przyszłym sezonie kupić SMC. Duka będę ciągał na tory kartingowe, bo SMC jednak jest dłuższy i mimo głębszego złożenia zawiasu w zakręcie R'ką lepiej się steruje.<br><hr>szopKomentatorzy napisał(a):A gdzie porównanie do Duke R o które prosiliśmy?<br><hr>szu<br>Komentatorzy napisał(a):Nie da sie tego porównać. Te motocykle są tak różne, że to dwa zupełnie różne światy. <br><hr>Lovtza<br>Komentatorzy napisał(a):Lovtza mógłbys to rozwinąć? Który lepiej kładzie się w zakręty, który stabilniejszy... Który będzie bardziej commuter friendly?<br><hr>kw<br>Komentatorzy napisał(a):Przede wszystkim Duke to motocykl typowo szosowy o krótszych skokach zawieszeń, innych ustawieniach zawieszenia, o dłuższych przełożeniach. Duke ma "łagodniejszą" geometrię, ale też nieco krótszy rozstaw osi. Tym jeździ się zupełnie inaczej niż SMC. Wrażenie na Duku jest takie, że to motocykl stricte szosowy. Ze swoimi poprzednikami (szczególnie tymi pierwszymi Dukami, które były ewidentnie inspirowane klimatem supermoto) nie ma to niczego wspólnego. Tymczasem gdy siadasz na SMC od razu wiesz że siedzisz na maszynie której platformą jest motocykl offroadowy. Poza tym o czym pisałem wyżej to także kwestia pozycji za kierownicą, siodła, boczków, itd. To są zupełnie różne motocykle, nawet jeśli napędza je ten sam silnik. Duke jest sztywniejszy i reaguje na stery tak jak sportowy motocykl szosowy. SMC ma wszystko co wiąże sie z jazdą takim motocyklem - głębsze nurkowanie na hamowaniu, mocniejsze wstawania tyłu na wyjściach z zakrętów, wyżej umieszczony środek ciężkości itd. itp. O takich przyziemnych różnicach jak zupełnie inna charakterystyka w czasie jazdy po ulicy. Duke trzęsie na dziurach i nierównościach, a SMC bierze na klatę studzienki, krawężniki, itd. <br><hr>Lovtza<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość