[Aktualności] Motocykle Victory dostaną chłodzenie...
Posty: 3
• Strona 1 z 1
[Aktualności] Motocykle Victory dostaną chłodzenie...
Dyskusja na temat: Motocykle Victory dostaną chłodzenie cieczą?
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Motocykle Victory dostaną chłodzenie cieczą?
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Motocykle Victory dostaną chłodzenie cieczą?
- Ścigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Niema to jak chłodzenie powietrzem, nic się nie wyleje, nie ugotuje, nie zamarznie i nie wyżre uszczelki po paru latach a poza tym takie moto łatwiej naprawić. Moim zdaniem okaleczyli motocykl.<br><hr>Motocyklista
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Kiedyś mój znajomy też tak mówił. Ociupinkę racji masz ale nie więcej. Motocykle chłodzone powietrzem mają tendencje do przegrzewania. Drugi cylinder dostaje mocno w kość. Narażenie na bardzo wysoką temperaturę (zwłaszcza drugi cylinder) skutkuje rozlatującymi się uszczelnieniami silnika/cylindra i różnej maści gumowymi elementami. Napiszę coś co już wiem z doświadczenia. Posiadam Hondę VT 1100. Znajomy ma DragStara 1100. Mój silnik jest czyściutki i nic się z nim nie działo i nie dzieje. Znajomy co chwile ma jakiś problem. Już dwa razy wymieniał uszczelki na cylindrze od dekielka zaworów i takiego drugiego (nie wiem od czego on jest). A ostatnio zaczął dosłownie lać silnik olejem na stacji benzynowej. Nie wiedziałem co się dzieje! Okazało się że poszła kolejna uszczelka po prawej stronie pod chromowanym deklem. Motocykl dosłownie SIKAŁ olejem! Z moich obserwacji (jeżdżę na zloty) wynika że silniki chłodzone powietrzem przeważnie się rozszczelnią przez co wcale nie są takie bezawaryjne. Co do chłodzonych cieczą... no cóż: silnik jest dużo lepiej chłodzony a płyn wcale nie jest łatwo zagotować bo chłodnice mają przecież wentylator. Z wymianą płynu chłodniczego nie ma żadnego problemu! W dolnej części silnika przy pompie jest śrubka spustowa. Odkręcasz ją, spuszczasz płyn, zakręcasz i dolewasz nowego. Dolewasz oczywiście płyn chłodniczy do -35st. W zimie nie zamarznie a w lecie nie zagotuje tak łatwo (+130st.) Przerabiałem ten temat już parę razy. System chłodniczy (przynajmniej w moim motocyklu) jest bardzo prosty. Owszem wymaga to więcej dbania bo do czasu do czasu trzeba płyn wymienić ale nie jest to ani skomplikowane ani kosztowne.<br><hr>motoCYClistaKomentatorzy napisał(a):Niema to jak chłodzenie powietrzem, nic się nie wyleje, nie ugotuje, nie zamarznie i nie wyżre uszczelki po paru latach a poza tym takie moto łatwiej naprawić. Moim zdaniem okaleczyli motocykl.<br><hr>Motocyklista<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości