[Aktualności] Testujemy Hondę VFR800 2014!
Posty: 10
• Strona 1 z 1
[Aktualności] Testujemy Hondę VFR800 2014!
Dyskusja na temat: Testujemy HondÄ™ VFR800 2014!
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Testujemy HondÄ™ VFR800 2014!
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Testujemy HondÄ™ VFR800 2014!
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Troche mi podchodzą tematy artykułu pod to co robi wp.pl . TESTUJEMY HONDE VFR !!! (testy juz za miesiąc) buahahaha<br><hr>Trojan86
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Przepraszam ale nie rozumiem o co Ci chodzi? <br><hr>GnypekKomentatorzy napisał(a):Troche mi podchodzą tematy artykułu pod to co robi wp.pl . TESTUJEMY HONDE VFR !!! (testy juz za miesiąc) buahahaha<br><hr>Trojan86<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
"...oczywiście nadal mamy V4 i mocy 105 KM, ale fakt ten można raczej uznać za pozytywny zważywszy na spore uwielbienie tej jednostki wśród fanów"
Co prosze? Uwielbienie? Nie spotkalem nikogo w gronie polskiego forum VFR-OC kto pial by z zachwytu nad tym silnikiem, V-Tec od zawsze mial srednie opinie.
Uwielbienie to ma poprzedni silnik 800cc bez tego systemu z rozrzadem na kolach zebatych!
To na prawde jest istotne gdy mowi sie o VFR w kontekscie jej silnika.
Co do testu...
porownanie ekonomi, ergonomi i subiektywne + realne odczucia czy dzieki nizszej masie sprzet jest zwawszy od poprzedniego modelu.
Najlepjej w formie tabelki z informacjami jakie jest srednie spalanie, jaki jest zasieg na 1 baku itp.
Honda mocno cisnie z tematem ekonomii, ciekawi mnie czy cos poprawili czy to tylko marketingowe bzdury.<br><hr>Kris2k
Co prosze? Uwielbienie? Nie spotkalem nikogo w gronie polskiego forum VFR-OC kto pial by z zachwytu nad tym silnikiem, V-Tec od zawsze mial srednie opinie.
Uwielbienie to ma poprzedni silnik 800cc bez tego systemu z rozrzadem na kolach zebatych!
To na prawde jest istotne gdy mowi sie o VFR w kontekscie jej silnika.
Co do testu...
porownanie ekonomi, ergonomi i subiektywne + realne odczucia czy dzieki nizszej masie sprzet jest zwawszy od poprzedniego modelu.
Najlepjej w formie tabelki z informacjami jakie jest srednie spalanie, jaki jest zasieg na 1 baku itp.
Honda mocno cisnie z tematem ekonomii, ciekawi mnie czy cos poprawili czy to tylko marketingowe bzdury.<br><hr>Kris2k
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Wazy 10 kilo mniej.... roznica w spalaniu pewnie bedzie zadna w porownaniu do vteca. Swoja droga pamietajmy, ze ta v-ka nie jest zbyt oszczednym silnikiem... ale dzieki temu nadrabia trwaloscia i elastycznoscia.<br><hr>DeVeDeKomentatorzy napisał(a):"...oczywiście nadal mamy V4 i mocy 105 KM, ale fakt ten można raczej uznać za pozytywny zważywszy na spore uwielbienie tej jednostki wśród fanów"
Co prosze? Uwielbienie? Nie spotkalem nikogo w gronie polskiego forum VFR-OC kto pial by z zachwytu nad tym silnikiem, V-Tec od zawsze mial srednie opinie.
Uwielbienie to ma poprzedni silnik 800cc bez tego systemu z rozrzadem na kolach zebatych!
To na prawde jest istotne gdy mowi sie o VFR w kontekscie jej silnika.
Co do testu...
porownanie ekonomi, ergonomi i subiektywne + realne odczucia czy dzieki nizszej masie sprzet jest zwawszy od poprzedniego modelu.
Najlepjej w formie tabelki z informacjami jakie jest srednie spalanie, jaki jest zasieg na 1 baku itp.
Honda mocno cisnie z tematem ekonomii, ciekawi mnie czy cos poprawili czy to tylko marketingowe bzdury.<br><hr>Kris2k<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
dramat firmy - pod koniec lat 80-tych, ponad cwierc !!!!!!!!!!!!! wieku temu to był szok, teraz wstyd za odgrzewanie kotletów....<br><hr>txa
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Smigam Vteciem już prawie 4 rok i mam za sobą ponad 30 tys km i ten silnik jest ekonomiczny o ile jest zdrowy mój pali od 4,6 do max 8,5 ale średnio ok 5,5. Więc jest Wporządku, przejechałem już dwa razy Czarnogórę i raz albanie <br><hr>MagicKomentatorzy napisał(a):"...oczywiście nadal mamy V4 i mocy 105 KM, ale fakt ten można raczej uznać za pozytywny zważywszy na spore uwielbienie tej jednostki wśród fanów"
Co prosze? Uwielbienie? Nie spotkalem nikogo w gronie polskiego forum VFR-OC kto pial by z zachwytu nad tym silnikiem, V-Tec od zawsze mial srednie opinie.
Uwielbienie to ma poprzedni silnik 800cc bez tego systemu z rozrzadem na kolach zebatych!
To na prawde jest istotne gdy mowi sie o VFR w kontekscie jej silnika.
Co do testu...
porownanie ekonomi, ergonomi i subiektywne + realne odczucia czy dzieki nizszej masie sprzet jest zwawszy od poprzedniego modelu.
Najlepjej w formie tabelki z informacjami jakie jest srednie spalanie, jaki jest zasieg na 1 baku itp.
Honda mocno cisnie z tematem ekonomii, ciekawi mnie czy cos poprawili czy to tylko marketingowe bzdury.<br><hr>Kris2k<br>Komentatorzy napisał(a):Wazy 10 kilo mniej.... roznica w spalaniu pewnie bedzie zadna w porownaniu do vteca. Swoja droga pamietajmy, ze ta v-ka nie jest zbyt oszczednym silnikiem... ale dzieki temu nadrabia trwaloscia i elastycznoscia.<br><hr>DeVeDe<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Za hugo nie mam pojęcia, co Wam nie pasuje w tym motocyklu. Przecież to ma być reaktywacja i wyszło świetnie. Powtórzę się: bardzo chętnie widziałbym w podobnym tonie nową-starą Africę Twin!<br><hr>Vertige
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Za hugo nie mam pojęcia, co Wam nie pasuje w tym motocyklu. Przecież to ma być reaktywacja i wyszło świetnie. Powtórzę się: bardzo chętnie widziałbym w podobnym tonie nową-starą Africę Twin!<br><hr>Vertige
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Za pomysł wskrzeszenia modelu PLUS Za wykonanie.............. silnik z VTEC-a zamiast powrócić do kół zębatych. Tłumik to jakieś nieporozumienie..... W VTEC-u było lepsze rozwiązanie. Przód nawiązuje trochę do FI trochę do większego brata, ale te ochydne wielkie plastikowe powierzchnie.................
To ani ewolucja ani rewolucja, tylko kolejny akt zabicia legendy. Wygodnego niezniszczalnego motocykla sportowo-turystycznego.<br><hr>miłośnik
To ani ewolucja ani rewolucja, tylko kolejny akt zabicia legendy. Wygodnego niezniszczalnego motocykla sportowo-turystycznego.<br><hr>miłośnik
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości