BMW K100 czy K75? Co kupi?
Posty: 3
• Strona 1 z 1
BMW K100 czy K75? Co kupi?
Witam. Jestem zainteresowany kupnem któregoś z tych motocykli, albo bmw k100 albo k75...Różnica jest w silnikach, ale czy w czyms jeszcze? Miał ktoś z Was stycznośc z tymi modelami moto?? 

- bimeer82
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 8/4/2014, 08:56
- Lokalizacja: Legionowo
Różnice są naprawdę niewielki,wiec nawet nie warto ich tutaj wymieniać
Z tego co wiem to K100:
- wali sie na wolnych lukach i przy zawracaniu zupelnie jak chopper; w ruchu
miejskim wymaga sily lub sporych umiejetnosci;
- jakos malo biegow
- slabe hamulce;
- cieki jak diabli i, mimo lezacego silnika, sprawia wrazenie jakby srodek
ciezkosci mial niebotycznie wysoko;
- zaparkowany na kosie dluzej niz pare godzin kopci olejem splywajacym do
komor spalania (to nie usterka - ten typ tak ma);
- poniewaz mowa, pewnikiem, o wiekowym sprzecie nalezy liczyc sie z
usterkami elektrycznymi. To jednak nic szczegolnego - wiekszosc pojazdow
mechanicznych w zaawansowanym wieku zaczyna niedomagac wlasnie elektrycznie.
ale:
- jesli sztuka jest dbana - uplyw czasu nie robi na tym sprzecie praktycznie
zadnego wrazenia; szok!;
- dzieki suchemu sprzeglu kultura zmiany biegow jest na najwyzszym poziomie;
- oszczednie obchodzi sie z paliwem;
- wygodny i bardzo stabilny przy dluzszych przebiegach w trasie;
- znakomita ochrona przed wiatrem; w upaly to nawet zbyt znakomita
Z tego co wiem to K100:
- wali sie na wolnych lukach i przy zawracaniu zupelnie jak chopper; w ruchu
miejskim wymaga sily lub sporych umiejetnosci;
- jakos malo biegow

- slabe hamulce;
- cieki jak diabli i, mimo lezacego silnika, sprawia wrazenie jakby srodek
ciezkosci mial niebotycznie wysoko;
- zaparkowany na kosie dluzej niz pare godzin kopci olejem splywajacym do
komor spalania (to nie usterka - ten typ tak ma);
- poniewaz mowa, pewnikiem, o wiekowym sprzecie nalezy liczyc sie z
usterkami elektrycznymi. To jednak nic szczegolnego - wiekszosc pojazdow
mechanicznych w zaawansowanym wieku zaczyna niedomagac wlasnie elektrycznie.
ale:
- jesli sztuka jest dbana - uplyw czasu nie robi na tym sprzecie praktycznie
zadnego wrazenia; szok!;
- dzieki suchemu sprzeglu kultura zmiany biegow jest na najwyzszym poziomie;
- oszczednie obchodzi sie z paliwem;
- wygodny i bardzo stabilny przy dluzszych przebiegach w trasie;
- znakomita ochrona przed wiatrem; w upaly to nawet zbyt znakomita

Oferujemy szeroki wybór akcesorii motocyklowych (otwórz link)
- Marekk22
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 11/4/2014, 11:50
Ja posiadam BMW K1100 LT i samą markę bardzo polecam, ja swój egzemplarz zakupiłem w nie najlepszym stanie, więc posiadam ją od sierpnia 2013 a już wsadziłem ponad 2000 zł, ale odwdzięcza się sprzęcik, mam na liczniku nabite 101 tysięcy kilometrow i nie wiadomo do końca nigdy czy jest to oryginalny przebieg, ale nie zrobił on na silniku żadnego wrażenia, chodzi jak laleczka. A jeśli chodzi o usterki elektryczne to po 22 latach w moim BMW jest wszystko sprawne, mam jednak tą uboższą wersje bez podgrzewanych manetek i radia. Szybka śmiga i abs też daje radę. BMW K1100 LT jest trochę poprawioną wersją K100 LT, więc jakby Ci się udało znaleźć takki model i by Ci się podobał to polecam ; ) Możesz się też spodziewać, że po 20 latach lakier będzie wymagał poprawy, tak jak jest to u mnie i prawie każdy element wymaga odnowienia powłoki lakierniczej. Jak kolega wyżej napisał, motocykle te są bardzo wygodne i stabilne, a co do szybki też racja, tyle, że w K1100 LT jest regulowana i mozna przetrwać w upały ; ) Jak byś chciał się jeszcze czegoś dowiedzieć to zapraszam na priv ; )
- Maciek_z94
- Świeżak
- Posty: 36
- Dołączył(a): 24/7/2010, 10:54
- Lokalizacja: Szczytno
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości