Problem z Suzuki Bandit
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Problem z Suzuki Bandit
Witam, kupiłem niedawno Suzuki Bandit 600 2001r. Mój problem polega na tym, że motocykl na 6 biegu rozpędza się tylko do 170 km/h i 8 tyś. RPM. Według papierów niema żadnych blokad. Możecie mi wyjaśnić o co chodzi?
- Marcin2191
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 29/3/2014, 19:38
Czy to sprzęt krajowy czy import?
Jak import to może mieć kaganiec.
W papierach tego może nie być, dla tego że takie wersje były sprzedawane na danym rynku i nie wymagała adnotacji w dokumentach.
Osobną sprawą może być metodyka pomiaru. Nic nie napisałeś o warunkach testu i swoim doświadczeniu w jeździe na motocyklu.
Mało prawdopodobne, ale może po prostu próbowałeś rozpędzić się w niekorzystnych warunkach pogodowych (pod wiatr, w luźnych ciuchach, bez schowania się za zegarami/owiewką, na zbyt wysokim biegu). Przy niedostatku mocy i dużym oporze aerodynamicznym fizyka nie pozwoli pojechać szybciej. Czy po redukcji na 5-kę i 4-kę, silnik dalej nie przekraczał 8 tys. obr./min.?
Czy na luzie odcina przy 8 tys. czy idzie dalej?
Jak import to może mieć kaganiec.
W papierach tego może nie być, dla tego że takie wersje były sprzedawane na danym rynku i nie wymagała adnotacji w dokumentach.
Osobną sprawą może być metodyka pomiaru. Nic nie napisałeś o warunkach testu i swoim doświadczeniu w jeździe na motocyklu.
Mało prawdopodobne, ale może po prostu próbowałeś rozpędzić się w niekorzystnych warunkach pogodowych (pod wiatr, w luźnych ciuchach, bez schowania się za zegarami/owiewką, na zbyt wysokim biegu). Przy niedostatku mocy i dużym oporze aerodynamicznym fizyka nie pozwoli pojechać szybciej. Czy po redukcji na 5-kę i 4-kę, silnik dalej nie przekraczał 8 tys. obr./min.?
Czy na luzie odcina przy 8 tys. czy idzie dalej?
Suzuki GSX 1200 Inazuma
http://inazuma.m4i.pl (otwórz link)
http://inazuma.m4i.pl (otwórz link)
- therminator
- Świeżak
- Posty: 43
- Dołączył(a): 8/2/2013, 17:42
- Lokalizacja: Trójmiasto
Sprzęt jest sprowadzony z Francji.
Warunki pogodowe były dobre, więc to odpada.
Na 1,2,3,4 biegu kręci się normalnie na 5-tce kręci się tylko do 10 tys. RPM.
Ale na żadnym biegu nieda przekroczyć przekroczyć 170 km/h.
Warunki pogodowe były dobre, więc to odpada.
Na 1,2,3,4 biegu kręci się normalnie na 5-tce kręci się tylko do 10 tys. RPM.
Ale na żadnym biegu nieda przekroczyć przekroczyć 170 km/h.
- Marcin2191
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 29/3/2014, 19:38
Jak przeczytałem Twojego posta to od razu sobie pomyślałem o Francji ...
Gdzieś czytałem, że we Francji były sprzedawane motocykle z założonym kagańcem.
Podobnie było w Niemczech.
Poszukaj informacji pod słowami kluczowymi: "blokada motocykle z Francji".
Gdzieś czytałem, że we Francji były sprzedawane motocykle z założonym kagańcem.
Podobnie było w Niemczech.
Poszukaj informacji pod słowami kluczowymi: "blokada motocykle z Francji".
Suzuki GSX 1200 Inazuma
http://inazuma.m4i.pl (otwórz link)
http://inazuma.m4i.pl (otwórz link)
- therminator
- Świeżak
- Posty: 43
- Dołączył(a): 8/2/2013, 17:42
- Lokalizacja: Trójmiasto
Francuzi blokuja do 98 KM, taka moc powinna byc wpisana w papierach. W Niemczech mozna dobrowolnie blokowac do 34/50/78/98 KM (w tych przedzialach liczone sa ubezpieczenia), moc tez jest wbita w papierach.
Typowe szybkosci dla poszczegolnych mocy, moto z owiewkami PS odpowiada KM:
15 PS 120 km/h
27 PS 140 km/h
34 PS 150 km/h
50 PS 180 km/h
78 PS 220 km/h
98 PS 230 km/h
130 PS 270 km/h
170 PS 290 km/h
Typowe szybkosci dla poszczegolnych mocy, moto z owiewkami PS odpowiada KM:
15 PS 120 km/h
27 PS 140 km/h
34 PS 150 km/h
50 PS 180 km/h
78 PS 220 km/h
98 PS 230 km/h
130 PS 270 km/h
170 PS 290 km/h
-
Fugu - Mieszkaniec forum
- Posty: 2115
- Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28
- Marcin2191
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 29/3/2014, 19:38
Może być jeszcze ogranicznik przepustnic, perforacja przepustnic, ograniczenie na dolocie.
Też może być generalny problem z utratą mocy np. przez przepuszczające membrany (uszkodzenie membran).
Też może być generalny problem z utratą mocy np. przez przepuszczające membrany (uszkodzenie membran).
Suzuki GSX 1200 Inazuma
http://inazuma.m4i.pl (otwórz link)
http://inazuma.m4i.pl (otwórz link)
- therminator
- Świeżak
- Posty: 43
- Dołączył(a): 8/2/2013, 17:42
- Lokalizacja: Trójmiasto
therminator napisał(a):Może być jeszcze ogranicznik przepustnic, perforacja przepustnic, ograniczenie na dolocie.
Moze, ale jest to maloprawdopodobne. W 99.99% blokady mocy dla danego modelu i danej mocy sa zawsze identyczne, niezaleznie czy ogranicznik jest producenta moto czy aftermarket (zietech, alphatechnik, ...). Akurat ten model byl AFAIR blokowany na gazie
therminator napisał(a):Też może być generalny problem z utratą mocy np. przez przepuszczające membrany (uszkodzenie membran).
Zgadza sie, mam nadzieje ze "normalne" uszkodzenia sa wykluczone.
-
Fugu - Mieszkaniec forum
- Posty: 2115
- Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28
Już wiem co jest, na przepustnicy w gaźniku mam dziurki. Czy te dziurki da się czymś zalepić, czy trzeba wymienić gaźniki?
Membrany sÄ… dobre.
Membrany sÄ… dobre.
- Marcin2191
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 29/3/2014, 19:38
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości