Zobacz wątek - napęd f3

napęd f3

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, leff, henio12323, rosa, cycu_rsko

napęd f3

Postprzez toschiba198903 » 28/3/2014, 17:25

Witam mam pytanko małe mam naciągnięty łańcuch niby dobrze moto stoi i mam te 2,5-3,5 cm luzu podjadę nim pół metra mniej wiecej i łańcuch jest już mocno napięty i tu pytanie czy to oznaka wyrobionych tych gum w zębatce czy też co innego ??
toschiba198903
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 11/1/2014, 15:38
Lokalizacja: bialystok


Postprzez Karol20 » 28/3/2014, 17:37

To oznaka krzywo naciągniętego łańcucha. Napęd jak najszybciej do wymiany.
Suzuki SV650s k7
Karol20
Bywalec
 
Posty: 595
Dołączył(a): 11/7/2012, 19:16

Postprzez toschiba198903 » 28/3/2014, 22:09

a poprawa naciagu czy poluzowanie nic nie da ?? i czemu do wymiany ?
toschiba198903
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 11/1/2014, 15:38
Lokalizacja: bialystok

Postprzez Karol20 » 28/3/2014, 22:23

Jak sam mówisz w jednym miejscu jest luz a w drugim jest ciasny jak chcesz to dokładnie naciągnąć czy poluzować?

jak bedziesz tak dluzej jezdzil to rozwalisz lozyska i bedziesz mial w najgorszym razie silnik do wymiany a nie tylko naped.
Suzuki SV650s k7
Karol20
Bywalec
 
Posty: 595
Dołączył(a): 11/7/2012, 19:16

Postprzez toschiba198903 » 28/3/2014, 22:30

no jest z luzem a po przepchaniu kawalka jest juz napiety tylko co ma do tego naciag ?? chce troche jak co poluzowac zeby nie byl tak napiety tylko luzny zje mi szybciej zebatki
toschiba198903
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 11/1/2014, 15:38
Lokalizacja: bialystok

Postprzez hugo2003 » 28/3/2014, 23:39

Kolego podnies tylne kolo sprawdz naciag.
obroc kolem o ok 1/4 obrotu i sprawdz naciag
potem znow obroc kolo o 1/4 obr i sprawdz naciag ... i tal w kolko az zobaczysz roznice w tych parametrach....

Jesli nie masz kasy na wymiane napedy to masz 2 wyscia:
1(mniejsze zlo ) ustawiasz lancuch w punkcie najbardiej naprezonego i wtedy dajesz mu 2-2,5cm luzu i tak jazdzisz (dorywczo) lub nie jezdzisz wymieniasz i wtedy smigasz po wymianie.........
wybor nalezy do Ciebie....
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez mati22252 » 29/3/2014, 00:11

Nie równo rozciągnięty łańcuch to tylko kwalfikuje się do wymiany bo poleci łożysko na wałku zdawczym a wtedy za uszczelki dasz tyle co za łańcuch
Avatar użytkownika
mati22252
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 805
Dołączył(a): 12/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Żagań/ Poznań

Postprzez toschiba198903 » 29/3/2014, 15:54

teraz tylko moje małe pytanko może glupie ale zapytam jak może być i od czego nie rowno rozciągnięty łańcuch ?? ze strzelania z gazu jedynie ale to żeby byl w jednym miejscu rozciągnięty a za 20 cm juz nie to trzeba ciągle strzelać z gazu w tym samym miejscu łańcucha bo jak to wytłumaczyć ? i ponawiam pytanie to nie jest wina tych gum w zębatce ?
toschiba198903
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 11/1/2014, 15:38
Lokalizacja: bialystok

Postprzez toschiba198903 » 29/3/2014, 15:59

a jest sens wymiany samego łancucha ?? czy jak wymieniać to wymieniać cały naped ? zebatki sa jeszcze w dobrym stanie troche sie już zlizuja w jednym kierunku ale sa ładne..
toschiba198903
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 11/1/2014, 15:38
Lokalizacja: bialystok

Postprzez Vergon » 29/3/2014, 16:40

Gumy zabieraka nie mają z tym nic wspólnego.
Tak na logikę to łańcuch wyciąga się w jednym konkretnym miejscu jak uszczelniacze zaczynają się wysypywać od tego danego miejsca. Później idzie kolejny i kolejny i robi się szmata z łańcucha.
Nie wymienia się samego łańcucha, bo od starych zębatek dostanie po dupie 10 razy szybciej. Nie kombinuj i wymień cały napęd bo zapłacisz 2 razy.
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez toschiba198903 » 29/3/2014, 19:12

własnie troche poluzowałem łańcuch na małe podjazdy . macie może jakies dobre stronki gdzie znajde w dobrej cenie napędy do f3 lift ?
toschiba198903
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 11/1/2014, 15:38
Lokalizacja: bialystok

Postprzez sebek4385 » 30/3/2014, 19:20

inter c
Ogar 200 > gsxr k3 600 > gsxr k4 1000 > gsxr srad 750
sebek4385
Świeżak
 
Posty: 238
Dołączył(a): 17/9/2012, 10:25
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez toschiba198903 » 1/4/2014, 08:59

zamówiłem wzmocnionego dida Stalowa zębatka przednia F1371-15, 15Z, rozmiar 525,
- Stalowa zębatka tylna 1304-43, 43Z, rozmiar 525,
- DID łańcuch 525 VX/108 X-ringowy wzmocniony,
- Ogniwo łączące

teraz tylko moje pytanie tutaj jest ta długość łacucha na 108 inni w lepszej cenie tzn tańszej sprzedaja te same zebatki lecz dlugość łańcucha na 110 ogniw i moje pytanie na jakiej zasadzie to działa ze bd pasować i 110 i 108 ogniw czy przy 110 bd luzniejszy łancuch bd mniej naciągu czy te ogniwa bd jakieś mniejsze i zębatki innego kształtu ?? bo w katalogach podaja gdzie bym nie zadzwonił jedni 108 inni 110 i kogo sluchać ?
toschiba198903
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 11/1/2014, 15:38
Lokalizacja: bialystok



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr