Yamaha XJ600n z 1999
• Strona 1 z 1
Yamaha XJ600n z 1999
Witam serdecznie,
Przymierzam się do zakupu pierwszego motocykla. Szukam jakiegoś golasa za 5-6k pln, i mój wybór padł na Yamahę XJ600n. Zależało mi, żeby to była maszyna po 1998, z dwoma tarczami hamulcowymi. Niestety, jestem kompletnie zielony, dlatego będę bardzo wdzięczny za pomoc w ocenie wizualnej. Na razie wpadło mi w oko takie ogłoszenie:
http://tablica.pl/oferta/yamaha-xj600-n ... 5pLYb.html
Informacji jest trochę mało, na razie udało mi się wyciągnąć od sprzedającego takie rzeczy:
1. Czy motocykl był sprowadzany?
Byl sprowadzony z Niemiec
2. Którym właścicielem Pan jest, i jak długo?
Dwa lata temu. W pierwszym sezonie przejechałem może 500km jak to sie mówi w kolo komina. W Polsce jestem pierwszym właścicielem a w Niemczech włascicielką była jedynie kobieta.Mam stary dowód rejestracyjny z jej danymi.
3. Do kiedy motocykl ma OC i przeglÄ…d?
Nie jestem pewien bo nie mam teraz dowodu ale oc ma chyba do czerwca a przeglad robiłem w zeszlym tygodniu.
4. Historia motocykla - co miał robione, czy miał jakieś szlify/wypadki?
Jezdze bardzo ostrożnie wiec nie miał rzadnych wypadków.
5. Gdzie był serwisowany, i czy ma Pan zachowane jakieś paragony/wgląd w historię napraw?
Oprócz oleju nie naprawiałem w nic bo sprawuje się doskonale.
6. Czy motocykl ma jakieÅ› usterki albo jest w nim coÅ› do naprawy?
Odpaliłem go po zimie za pierwszym razem. Jedynie jakas regulacja gazników ale to musi stwierdzić ktoś kto się zna.
Kutno jest niestety kawałek ode mnie, a ciężko mi ocenić czy to jest sensowna pozycja, czy nie bardzo. Stąd post z prośbą o pomoc.
Będę też wdzięczny za wszelkie rady, na to ewentualnie zwrócić szczególną uwagę, i o co jeszcze należałoby zapytać sprzedającego przed wycieczką do Kutna
Czy ktoś wie, z jakiego rzędu kosztami należy się liczyć przy regulacji gaźników?
Z góry dzięki za pomoc.