Zobacz wątek - <i>[Yamaha XV950]</i> Yamaha XV950 2014 - do działań na...
NAS Analytics TAG

[Yamaha XV950] Yamaha XV950 2014 - do działań na...

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 26/3/2014, 11:31

Komentatorzy napisał(a):Czopery odchodzą do lamusa. Tylko w Polsce bylo tak ze sprzedawały sie albo sportowe litry albo wielkie czopery. Teraz nadchodza czasy golasow i malych pojemnosci. Niestety to cudo nie zdobedzie szturmem ani Polski ani Europy. <br><hr>Qba<br>
Komentatorzy napisał(a):ale to nie jest "wielki czoper"...<br><hr>szatan667<br>
Komentatorzy napisał(a):Jaki by nie byl. Po cholere sie z tym użerać?<br><hr>Qba<br>
A to już kwestia tego co się komu podoba :) <br><hr>szatan667
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 26/3/2014, 12:40

Komentatorzy napisał(a):Poczytałem artykuł, obejrzałem zdjęcia i tak się zastanawiam: w czym toto jest od zwykłej Virażki 535? Moc ta sama zbiornik ten sam, też jedna tarcza z przodu, łańcuch zamiast wału, masa większa, o "małym spalaniu" pan redaktor nie podał konkretów ale zakładam że albo podobne albo wyższe.
Co się tyczy wyglądu - tandetne złotawe wstawki, felgi wyglądają jak z plastyku i ta maniera harleyowska zamiany chromów w czarny mat... Ta 950-ka wygląda jak karykatura Virażki... <br><hr>asceta<br>
Komentatorzy napisał(a):To jest niestety coś co mnie odstrasza od cruiserów entry-level, które są obecnie w sprzedaży. Miałem Virago 535 i jak patrzę, że np. XVS950 ma gorsze osiągi niż moja Virażka to mocno mnie to zniechęca do zakupu. Podejrzewam, że z XV950 jest to samo. Owszem, obydwa motocykle mają większą moc (o te kilka koni), ale też większą masę. Porównywałem dane - XVS950 ma prędkość maksymalną mniejszą o co najmniej 10km/h i przyśpieszenie do setki o chyba około dwie sekundy gorzej. Kupując nowe moto chciałbym mieć chociaż ciut lepsze osiągi, niż moje moto z 1990 roku. <br><hr>macentos<br>
Komentatorzy napisał(a):A po cholere wam lepsze osiagi niz w tej wirazce? <br><hr>AS<br>
Komentatorzy napisał(a):Już śpieszę z odpowiedzią. Cruiser, który ma mniej niż litr pojemności jeszcze nie zniechęca do używania go na dojazdy do pracy. Zarówno XV950 jak i XVS950 zdają się do tego nadawać, ale chciało by się nimi czasem wyskoczyć na dalszą wycieczkę. Powiedzmy, że mam zamiar przejechać kawałek autostradą. Nie wiem czy mam rację, ale nieco mnie zniechęca perspektywa, że na prawie litrowym silniku, dopuszczalne prędkości na autostradzie będą powodowały pracę silnika zbliżoną do jego granic możliwości. Jak coś ma maksa 160 km/h to po prostu nie widzę komfortowej jazdy, a przede wszystkim z sensownym użyciem paliwa (czasem się jednak na nie patrzy...) w okolicach 130-140km/h. A najgorsze jest to, że dokładnie tak właśnie miałem z Virago 535. XVS950 i XV950 podobają mi się bardzo, to są akurat maszyny dokładnie w mój gust (wizualnie, jeśli chodzi o pozycję i tak dalej), ale oczekuję ciut więcej mocy.<br><hr>macentos<br>
Komentatorzy napisał(a):160 ale na osi 6 tys obrotow zaledwie ;), taka koncepcja konstruktorow ze mialobyc ile jest i tyle skoro moc ci nieodpowiada to moze lepiej rozejrzec sie za inna maszyna np hyosund agilla gv 650 72km 240 kg wiec duzo szybciej na prostej realne 190 moze nawet 200 i duzo lepsze przyspieszenia .<br><hr>Levy<br>
Komentatorzy napisał(a):Podobno Hyosung Agila dużo pali, aczkolwiek jest na pewno dużo tańszy, więc "oszczędzasz na wejściu". Prezentuje się na żywo bardzo pozytywnie, super wygląda tylna lampa i wielki tłumik.<br><hr>prudhoe<br>
Komentatorzy napisał(a):Byłem na Hyosungu GV 650 Aquila na jeździe testowej w zeszłym sezonie (salon w Krakowie przy zakopiańskiej). Świetna maszyna - bardzo mi pasuje jeśli chodzi o osiągi, jakość gorzej (chromy schodzą), ale w tej cenie nie można narzekać. W dodatku dwie tarcze z przodu. Prędkość 200km/h osiąga, licznikowo na YT nawet do prawie 220 dokręcają, ale pewnie GPS pokazałby mniej. Chyba jeszcze zupełnie z tego Hyosunga nie zrezygnowałem...<br><hr>macentos<br>
No to są widzę wystawione na największym polskim serwisie aukcyjnym za 18500 nówki sztuki.<br><hr>prudhoe
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 28/3/2014, 21:34

Komentatorzy napisał(a):Czopery odchodzą do lamusa. Tylko w Polsce bylo tak ze sprzedawały sie albo sportowe litry albo wielkie czopery. Teraz nadchodza czasy golasow i malych pojemnosci. Niestety to cudo nie zdobedzie szturmem ani Polski ani Europy. <br><hr>Qba<br>
Rzeczywiście tylko w Polsce, bo na przykład HD z co i rusz nowymi modelami, Niedawno reaktywowany Indian i przejmujący coraz większy udział w rynku Victory Polaris to marki nastawione na polski rynek (jak rozumiem w kontekście twojej wypowiedzi).
O całej gamie japończyków i Triumphie Rocket, które na brak zainteresowania w całej europie nie narzekają już nie musze chyba wspominać?<br><hr>Kluk
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości




na górê
cron