Zobacz wątek - Cross do 10tyś

Cross do 10tyś

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

Cross do 10tyś

Postprzez Cichy1979 » 21/3/2014, 18:23

Cześć

- Jakie masz doświadczenie :skuter,wska mam mało doświadczenia
-24 lata, 80 kg, 180 cm
-Do jakich celów chcesz używać: wypady w weekendy czasem na tygodniu jeżeli praca pozwoli. W terenie las,pola itp
-le kilometrów chcesz przelatać w sezonie? Wszystko zależy od czasu myślę że do 5-7 tyś km
-Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach? Do 10tyś na ciuchy mam odrębne fundusze.
-Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie? Pracuję wiec z tym raczej problemu mieć nie będę.
-Jakie motocykle Ci się podobają: Cross, Hard enduro. Jeśli chodzi o markę i model to interesuje mnie KTM i teraz co doradzicie 125 czy 250 sxf czy dam radę opanować taką maszynę z niskim doświadczeniem. Z Góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam :)
Cichy1979
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 13/3/2014, 19:13
Lokalizacja: Łęczna


Postprzez Nocny Zeglarz Zycia » 21/3/2014, 21:21

Jeśli chcesz jeździć w terenie to nie cross, tylko hard enduro, a więc exc. Z exc to 125 w dwusuwie albo excf 250 w czterosuwie, kwestia tego co byś wolał, 2t czy 4t?
Nocny Zeglarz Zycia
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 21/8/2012, 18:40
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez henio12323 » 21/3/2014, 21:47

nie kupuj zadnego sxfa do lasu to męczarnia by była a nie jazda

ja Ci polecam ktma exc 250 lub 450. 250tka lepsza jak wolisz techniczne przejazdy, typu superenduro, jakies zapuszczanie sie w dzicz, mało km nalatane ale raczej techniczne odcinki niż długie proste

ale jestem z okolic i wiem że raczej większosc terenów to lasy i długie odcinki, wiec polecam ktma exc 450 fakt moto jest mocne i jak na 1 sprzet bedzie czasami zbyt mocne, ale jeżeli bedziesz mentalnie chciał go opanować i nie bedziesz świrował za szybko to sprzet bedzie dobry. na długie proiste fajnie sie nadaje, no i oczywiscie mozna zjechac i wjechać i poskakac przez korzenie itp itd ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26016
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Cichy1979 » 22/3/2014, 09:21

Tylko czy za 10 tyś kupię coś fajnego z exc 250 300 czy 450. Wolał bym w 4T ale jak trafi się jakaś fajna 250 w 2T to też rozważę tą opcję
Cichy1979
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 13/3/2014, 19:13
Lokalizacja: Łęczna

Postprzez Bartek_SIDI » 22/3/2014, 14:23

Obawiam się że 250 2T może być nie odpowiednim moto dla Ciebie ze względu na brak doświadczenia. Moment obrotowy może przerosnąć Twoje umiejętności. Ja osobiście zastanowił bym się nad 250 4T. Dla niedoświadczonego amatora jest to najlepszym rozwiązaniem, będziesz miał większe wyczucie gazu, a co za tym idzie będziesz czerpał większą przyjemność z jazdy. Pozdrawiam. :)
KX250F 2007r. :D
Bartek_SIDI
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 20/3/2014, 12:50
Lokalizacja: Barlinek

Postprzez Cichy1979 » 23/3/2014, 22:05

Posłucham rad kolegi z Włodawy i rozejrzę się za exc 300 albo 450 dzięki za pomoc. Pozdrawiam
Cichy1979
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 13/3/2014, 19:13
Lokalizacja: Łęczna

Postprzez henio12323 » 24/3/2014, 14:25

Ja mieszkam póki co w Lublinie, wiec kupuj i jak znajdziesz ciekawe tereny to bym sie do ciebie wybrał i można poorać jakies lasy ;D

co do 2T fajnie że są tansze, ale stare 2T to troche męczarnia. 4T duzo lepsze, raz że te silniki to chyba jedne z najlepszych silników jakie powstały. mocne, pancerne wszystko zniosą, nie tak jak nowsze. z kolei stare 2T były kapryśne, i maja typową dla 2T charakterystyke, nic nic a nagle strzał mocy dla amatora taki nadmiar mocy w złym momencie moze byc kiepski. w 4T jest zawsze przewidywalne i łatwiejsze do ogarnięcia

co do kasy do 10 tysi spoko cos kupisz, kolega wyrwał exc 450 2007 za 7 tysi z tym że bez kwitów. ale rame z papierami mozna po powiedzmy 1500 zł wyrwac, to zostaje 1500 zł na przegląd silnika z wymianą tłoka uszczelek czy czegos innego. i masz moto pewne. tylko troche trzeba poszukać dobrego egzemplarza :) jak cos służę pomogą
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26016
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Cichy1979 » 25/3/2014, 16:45

Jeśli byś coś zobaczył ciekawego to daj info a ja będę szukać. Jak nie w Polsce to może za granicy coś się sprowadzi.
Cichy1979
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 13/3/2014, 19:13
Lokalizacja: Łęczna

Postprzez henio12323 » 25/3/2014, 17:34

lepiej szukać u siebie, żeby podjechac i obejrzeć. chyba ze zza granicy w takiej kasie, ze by sie opłacało od razu zrobic remont i by moto wyszło nadal tanio... ale takich ofert łatwo nie znajdziesz
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26016
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr