Zobacz wątek - <i>[Aktualności]</i> Honda NM4 Concept - futurystycznie
NAS Analytics TAG

[Aktualności] Honda NM4 Concept - futurystycznie

Komentarze użytkowników
_________

[Aktualności] Honda NM4 Concept - futurystycznie

Postprzez Åšcigacz » 21/3/2014, 09:22

Dyskusja na temat: Honda NM4 Concept - futurystycznie
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda NM4 Concept - futurystycznie
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 21/3/2014, 09:22

straszne<br><hr>txa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 21/3/2014, 11:12

Z onetu o Honddzie NM4 Vultus
Vultus jest napędzany przez dwucylindrowy silnik w układzie V o pojemności 745 ccm. Motor ma moc 54 koni mechanicznych i dysponuje momentem obroto­wym wynoszącym 68 Nm. Ten sam silnik spotkamy w Hondzie NC750.
Kto nie odrobił lekcji? Onet czy Ścigacz?<br><hr>Yoggi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/3/2014, 18:32

Pamietam jeden odcinek best motoring gdzie porownywali manual z dsg w 2 golfach gti 5 zrobil drag na 1,4 mili na kazdej zmianie manual zostawał 3-5 metrow z tyłu im wyzsza predkosc tym bardzej zostawal na kazdej zmianie jesli ta skrzynia dct ma porzadnie skonfigurowany antyhopping ii miedzygaz tpo zdecydowanie wole taka skrzynie niz manual co do moto 200 kg full bak 750 cm moze byc ale 80-90 kucy i pasuje i przód przezroczysty zeby nezasłaniał widoku do przodu ,predkosc w zakretach raczej mała- nisko podesty na nogi ,wygalda na bardzo wygodne moto .<br><hr>Levy
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/3/2014, 18:35

kokpit ładny ,ale łancuch ? h,jnia lepszy byłby wał z nowoczesnych kompozytów tytanowo weglowych o niskiej masie i dozywotniej trwałosci moto by było ciut drozsze ale z czasem by sie zwrociło i mnej upierdliwy przy wsiadaniu i zsiadaniu ;) <br><hr>Levy
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/3/2014, 09:31

Komentatorzy napisał(a):Pamietam jeden odcinek best motoring gdzie porownywali manual z dsg w 2 golfach gti 5 zrobil drag na 1,4 mili na kazdej zmianie manual zostawał 3-5 metrow z tyłu im wyzsza predkosc tym bardzej zostawal na kazdej zmianie jesli ta skrzynia dct ma porzadnie skonfigurowany antyhopping ii miedzygaz tpo zdecydowanie wole taka skrzynie niz manual co do moto 200 kg full bak 750 cm moze byc ale 80-90 kucy i pasuje i przód przezroczysty zeby nezasłaniał widoku do przodu ,predkosc w zakretach raczej mała- nisko podesty na nogi ,wygalda na bardzo wygodne moto .<br><hr>Levy <br>
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=X4HpD5K6Qws" target="blank" class="link" rel="nofollow">https://www.youtube.com/watch?v=X4HpD5K6Qws</a> golf dzieki szybkosci dsg nietylko pokonuje na przyspeiszenie na wprost tego samego golfa zmanualem ale nawet szybsze auta gti jak megane jak maja biegi zapiete widac ze megan powoli dogania golfa na zmianie megane zostaje z tyłu .<br><hr>Levy
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê