[Kawasaki ZX-10R] Kawasaki ZX-10R - zielony egzekutor
Posty: 15
• Strona 1 z 1
[Kawasaki ZX-10R] Kawasaki ZX-10R - zielony egzekutor
Dyskusja na temat: Kawasaki ZX-10R - zielony egzekutor
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Kawasaki ZX-10R - zielony egzekutor
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Kawasaki ZX-10R - zielony egzekutor
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
2 film jest dziwny, oba motocykle maja podobna prędkość maksymalną, a widać że kawasaki odjeżdża co świadczy że jest odblokowana. <br><hr>Glaca
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
299 km/h na liczniku to niekoniecznie 299 km/h rzeczywistej prędkości.Przekłamania mogą sięgać nawet 10% więc gixer mógł sie poruszać z prędkością np; 280 km/h, zx 290 km/h i było widać to co na filmie (chociaż i jeden i drugi na liczniku miał wyświetlane 299 km/h)Komentatorzy napisał(a):2 film jest dziwny, oba motocykle maja podobna prędkość maksymalną, a widać że kawasaki odjeżdża co świadczy że jest odblokowana. <br><hr>Glaca<br>
PS
w samochodach działa to dokładnie w taki sam sposób, w jednych przekłamuje więcej w drugich mniej ale przekłamuje. Najprościej sprawdzić: wjechać na autostradę, rozpędzić się do np; 130 km/h, ustawić tempomat i porównać ze wskazaniami gps.Im prędkość większa tym większe przekłamanie, więc np; przy 70 km/h może być to słabo widoczne.<br><hr>zet
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
to był dobry motocykl. z ta predkoscia max to trochę przesada, bo seryjny, który mogl mieć ok. 165 na kole za cholerę by nie chciał przekroczyć 300<br><hr>txa
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
w 2 filmie suka zmienione przelozenie albo kawa po tunie w testach obydwa motocykle osiagały prawie identyczny vmax 290-295 km/h <br><hr>Levy
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Autor teksu autor tekstu trochę bzdur napisał ponieważ w 2004r kiedy ZX10R wyjechał na ulice
to w tym samym czasie na ulice wyjechała CBR 1000RR I R1 RN12.<br><hr>biker
to w tym samym czasie na ulice wyjechała CBR 1000RR I R1 RN12.<br><hr>biker
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Kawasaki zawsze miażdżyło i mało mają nudnych sprzętów.Robią sprzęty z największymi jajami w całej Japoni.Teraz wzieli się za skutery więc niestety idą na masówe.Myślę o tym sprzęcie,ale znależienie logicznego egzemplarza graniczy z cudem.<br><hr>left 4 dead
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Na jesień mogę ci sprzedać swoją <br><hr>Black-GhostKomentatorzy napisał(a):Kawasaki zawsze miażdżyło i mało mają nudnych sprzętów.Robią sprzęty z największymi jajami w całej Japoni.Teraz wzieli się za skutery więc niestety idą na masówe.Myślę o tym sprzęcie,ale znależienie logicznego egzemplarza graniczy z cudem.<br><hr>left 4 dead<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Fajnie. W d*** mam test napisany przez kogoś, kto nie może na ten motocykl zadrzeć nogi.<br><hr>HEJT
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
red. boczo nie wsiadzie na moto?<br><hr>dziwneKomentatorzy napisał(a):Fajnie. W d*** mam test napisany przez kogoś, kto nie może na ten motocykl zadrzeć nogi.<br><hr>HEJT<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
suka kreci stale 11500 obr/min według gearing commander przy 11500 powinno byc okolo 291 km/h pytanie teraz czy to 291 licznikowe czy realne , jakie przekłamanie ma licznik w tym gsxr? szczyt mocy gsxr ma w zakresie plus minus 10-12 tys obrotow ,jesli na filmie był opór to licznik musi miec bardzo małe przekłamanie lub niebyło oporu lub kierowca gsxr ubiorem badz wielkoscia dawał duzo wiekszy opor aero niz na zx10 obydwa moto maja niemal identyczne osiagi zarówno przyspeszenia jak i vmax przy czym zminimalna przewaga suzi w testach w motorcycle usa suzuki uzyskało 184 mph a zx10 182 mph np w 2004 roku podobnie 1/4 mili róznica 1 mph czas 0.1 sec hamowna tez na kole bliziutko , reasumujac kawa po tunie suzi zmenione przelozenie ,suzuki niejechana do oporu ,kerowca suzi wielki jak stodoła ,jakies zaniedbania serwisowe w suzuki i mały ubytek mocy zuzyce silnika i ubytek mocy cisnienie w oponach 0,5 bara w suzi .prosze bardzo <a href="http://images.motorcycle-usa.com/PhotoGallerys/04SupBikSpecs.jpeg" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://images.motorcycle-usa.com/PhotoGallerys/04SupBikSpecs.jpeg</a> <a href="http://www.motorcycle-usa.com/9/816/Motorcycle-Article/2004-Superbike-Smackdown.aspx" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.motorcycle-usa.com/9/816/Motorcycle-Article/2004-Superbike-Smackdown.aspx</a><br><hr>LevyKomentatorzy napisał(a):w 2 filmie suka zmienione przelozenie albo kawa po tunie w testach obydwa motocykle osiagały prawie identyczny vmax 290-295 km/h <br><hr>Levy<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Szkoda że GSXR przy ZX-10R jest nudny <br><hr>Black-GhostKomentatorzy napisał(a):w 2 filmie suka zmienione przelozenie albo kawa po tunie w testach obydwa motocykle osiagały prawie identyczny vmax 290-295 km/h <br><hr>Levy<br>Komentatorzy napisał(a):suka kreci stale 11500 obr/min według gearing commander przy 11500 powinno byc okolo 291 km/h pytanie teraz czy to 291 licznikowe czy realne , jakie przekłamanie ma licznik w tym gsxr? szczyt mocy gsxr ma w zakresie plus minus 10-12 tys obrotow ,jesli na filmie był opór to licznik musi miec bardzo małe przekłamanie lub niebyło oporu lub kierowca gsxr ubiorem badz wielkoscia dawał duzo wiekszy opor aero niz na zx10 obydwa moto maja niemal identyczne osiagi zarówno przyspeszenia jak i vmax przy czym zminimalna przewaga suzi w testach w motorcycle usa suzuki uzyskało 184 mph a zx10 182 mph np w 2004 roku podobnie 1/4 mili róznica 1 mph czas 0.1 sec hamowna tez na kole bliziutko , reasumujac kawa po tunie suzi zmenione przelozenie ,suzuki niejechana do oporu ,kerowca suzi wielki jak stodoła ,jakies zaniedbania serwisowe w suzuki i mały ubytek mocy zuzyce silnika i ubytek mocy cisnienie w oponach 0,5 bara w suzi .prosze bardzo <a href="http://images.motorcycle-usa.com/PhotoGallerys/04SupBikSpecs.jpeg" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://images.motorcycle-usa.com/PhotoGallerys/04SupBikSpecs.jpeg</a> <a href="http://www.motorcycle-usa.com/9/816/Motorcycle-Article/2004-Superbike-Smackdown.aspx" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.motorcycle-usa.com/9/816/Motorcycle-Article/2004-Superbike-Smackdown.aspx</a><br><hr>Levy<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości