Honda VF 750 sabre kilka pytań
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Honda VF 750 sabre kilka pytań
Witam serdecznie wszystkich, mam kilka pytań do użytkowników którzy mieli do czynienia z Hondą VF 750 sabre / magna.
Jako że motocykl posiadam od niedawna jeszcze nie zdążyłem go dobrze poznać.
Do rzeczy:
1. Czy zapłon, magneto, stator pracuje w tym motocyklu na mokro w oleju czy też nie?
2. Od niedawna mój wskaźnik temp. cieczy miga nie wskazując danej temp. motocykla, czym może to być spowodowane,
3. Co z konserwacją tylnego amortyzatora, strasznie mi skrzypi. Szukałem jakiejś kalamitki do przesmarowania go i nie znalazłem prócz wentylka do regulacji amorka.
Za każdą pomoc, wskazówkę szczerze dziękuję.
Jako że motocykl posiadam od niedawna jeszcze nie zdążyłem go dobrze poznać.
Do rzeczy:
1. Czy zapłon, magneto, stator pracuje w tym motocyklu na mokro w oleju czy też nie?
2. Od niedawna mój wskaźnik temp. cieczy miga nie wskazując danej temp. motocykla, czym może to być spowodowane,
3. Co z konserwacją tylnego amortyzatora, strasznie mi skrzypi. Szukałem jakiejś kalamitki do przesmarowania go i nie znalazłem prócz wentylka do regulacji amorka.
Za każdą pomoc, wskazówkę szczerze dziękuję.
- michalec
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 17/3/2014, 12:01
- Lokalizacja: Lubelskie
mater 13 jesteś pewny swojej wypowiedzi na punkt 1 ? Zauważyłem że pod deklem zapłonu jest uszczelka, dodatkowo pewnego razu gdy to odkręciłem wyciekł mi olej, był czysty, natomiast w silniku miałem brudny przed wymianą także wykluczyłem ewentualny przeciek, oleju też mi nie ubywa w silniku i po wylaniu nie przybywa pod deklem magneta, więc teraz zastanawiam się skąd ten olej tam był...
Ad 2 czy może być to spowodowane zwykłym zacięciem się termostatu? Bo w tej sprawie tylko jego jedynego się nie czepiałem, no chyba że coś po drodze pominąłem lub nie zauważyłem.
Dodam że fakt dokonany miał miejsce podczas przejażdżki po kiepskiej drodze gdzie nie źle telepało i w tych właśnie turbulencjach powstała przyczyna.
Ad 2 czy może być to spowodowane zwykłym zacięciem się termostatu? Bo w tej sprawie tylko jego jedynego się nie czepiałem, no chyba że coś po drodze pominąłem lub nie zauważyłem.
Dodam że fakt dokonany miał miejsce podczas przejażdżki po kiepskiej drodze gdzie nie źle telepało i w tych właśnie turbulencjach powstała przyczyna.
- michalec
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 17/3/2014, 12:01
- Lokalizacja: Lubelskie
Ad3. Z tyłu piszczą zapewne tulejki amortyzatora.
Należy rozebrać wahacz, zdemontować kości wraz z amorem. Wszystkie osie i tulejki wyczyścić i zakonserwować smarem.
Pomoże... Względnie dowiedzieć się wcześniej w larsson czy olku czy są jakieś zestawy naprawcze...
Należy rozebrać wahacz, zdemontować kości wraz z amorem. Wszystkie osie i tulejki wyczyścić i zakonserwować smarem.
Pomoże... Względnie dowiedzieć się wcześniej w larsson czy olku czy są jakieś zestawy naprawcze...
Jak fenix z popiołów 

-
miki1406 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2847
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
miki1406 zauważyłem też że u góry amortyzatora jest taka blaszka którą można przesuwać w 3 położeniach i która wydaje charakterystyczny "pstryk" dla przełącznika. Do czego to służy ? Do regulacji twardości zawieszenia ?
- michalec
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 17/3/2014, 12:01
- Lokalizacja: Lubelskie
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości