Zobacz wątek - Honda VF 750 sabre kilka pytań

Honda VF 750 sabre kilka pytań

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, leff, henio12323, rosa, cycu_rsko

Honda VF 750 sabre kilka pytań

Postprzez michalec » 17/3/2014, 12:19

Witam serdecznie wszystkich, mam kilka pytań do użytkowników którzy mieli do czynienia z Hondą VF 750 sabre / magna.
Jako że motocykl posiadam od niedawna jeszcze nie zdążyłem go dobrze poznać.

Do rzeczy:

1. Czy zapłon, magneto, stator pracuje w tym motocyklu na mokro w oleju czy też nie?
2. Od niedawna mój wskaźnik temp. cieczy miga nie wskazując danej temp. motocykla, czym może to być spowodowane,
3. Co z konserwacją tylnego amortyzatora, strasznie mi skrzypi. Szukałem jakiejś kalamitki do przesmarowania go i nie znalazłem prócz wentylka do regulacji amorka.

Za każdą pomoc, wskazówkę szczerze dziękuję.
michalec
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 17/3/2014, 12:01
Lokalizacja: Lubelskie


Postprzez mater13 » 17/3/2014, 12:54

1. Nie
2. Sprawdź termostar, sam czujnik temperatury bądź gdzieś kable są uszkodzone. Przeczyść także styki'
mater13
Świeżak
 
Posty: 216
Dołączył(a): 11/7/2011, 09:34

Postprzez michalec » 17/3/2014, 13:40

mater 13 jesteś pewny swojej wypowiedzi na punkt 1 ? Zauważyłem że pod deklem zapłonu jest uszczelka, dodatkowo pewnego razu gdy to odkręciłem wyciekł mi olej, był czysty, natomiast w silniku miałem brudny przed wymianą także wykluczyłem ewentualny przeciek, oleju też mi nie ubywa w silniku i po wylaniu nie przybywa pod deklem magneta, więc teraz zastanawiam się skąd ten olej tam był...

Ad 2 czy może być to spowodowane zwykłym zacięciem się termostatu? Bo w tej sprawie tylko jego jedynego się nie czepiałem, no chyba że coś po drodze pominąłem lub nie zauważyłem.
Dodam że fakt dokonany miał miejsce podczas przejażdżki po kiepskiej drodze gdzie nie źle telepało i w tych właśnie turbulencjach powstała przyczyna.
michalec
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 17/3/2014, 12:01
Lokalizacja: Lubelskie

Postprzez miki1406 » 17/3/2014, 14:11

Ad3. Z tyłu piszczą zapewne tulejki amortyzatora.

Należy rozebrać wahacz, zdemontować kości wraz z amorem. Wszystkie osie i tulejki wyczyścić i zakonserwować smarem.
Pomoże... Względnie dowiedzieć się wcześniej w larsson czy olku czy są jakieś zestawy naprawcze...
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez michalec » 17/3/2014, 14:53

miki1406 zauważyłem też że u góry amortyzatora jest taka blaszka którą można przesuwać w 3 położeniach i która wydaje charakterystyczny "pstryk" dla przełącznika. Do czego to służy ? Do regulacji twardości zawieszenia ?
michalec
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 17/3/2014, 12:01
Lokalizacja: Lubelskie



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr