supermoto a enduro
• Strona 1 z 1
supermoto a enduro
Jestem zielony jeśli chodzi o motoryzacje. Chciałbym się dowiedzieć czy supermoto nadaje się w teren?
Jeśli chciałbym jeździć po ulicy i w terenie (lasy, drogi polne) to lepiej enduro czy supermoto?
Jeśli chciałbym jeździć po ulicy i w terenie (lasy, drogi polne) to lepiej enduro czy supermoto?
- cris2706
- Świeżak
Zacznę od tego, że w ogóle motorem będę jeździł kilka razy w miesiącu, nie codziennie. Raczej więcej po asfalcie, ale po drogach polnych, lesie itp. też trochę.
W zasadzie jaka jest różnica między enduro a supermoto? No bo przecież mogę do motoru dokupić drugą parę kół i zmieniać w zależności od tego, gdzie będę danego dnia jeździł.
W zasadzie jaka jest różnica między enduro a supermoto? No bo przecież mogę do motoru dokupić drugą parę kół i zmieniać w zależności od tego, gdzie będę danego dnia jeździł.
- cris2706
- Świeżak
ee tam mój kumpel na smr 560 lata po torze crossowym i daje rade
co do wyboru zdecyuj sie gdzie więcej chcesz latac, SM w terenie bedzie miał zbyt twardy zawias, zbyt agresywne hamulce, no juz o oponkach nie wspomne,
z kolei enduro po asfalcie to raczej dojazdówka bo na kostkach poświrować się nie da
chyba że chodzi o zakupienie enduro/sm i drugi komplet kół to tutaj moim zdaniem lepiej kupic enduro plus drugi komplet kół, z większa pompa hamulca przodu, na zawieszeniu z enduro, po ustawieniu twardosci całkiem sensownei da sie polatac na SM, z kolei w terenie na twardym zawieszeniu typowo SM lata sie średnio

co do wyboru zdecyuj sie gdzie więcej chcesz latac, SM w terenie bedzie miał zbyt twardy zawias, zbyt agresywne hamulce, no juz o oponkach nie wspomne,
z kolei enduro po asfalcie to raczej dojazdówka bo na kostkach poświrować się nie da