supermoto a enduro
Posty: 10
• Strona 1 z 1
supermoto a enduro
Jestem zielony jeśli chodzi o motoryzacje. Chciałbym się dowiedzieć czy supermoto nadaje się w teren?
Jeśli chciałbym jeździć po ulicy i w terenie (lasy, drogi polne) to lepiej enduro czy supermoto?
Jeśli chciałbym jeździć po ulicy i w terenie (lasy, drogi polne) to lepiej enduro czy supermoto?
- cris2706
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 1/3/2014, 13:49
- Lokalizacja: Poznan
Zacznę od tego, że w ogóle motorem będę jeździł kilka razy w miesiącu, nie codziennie. Raczej więcej po asfalcie, ale po drogach polnych, lesie itp. też trochę.
W zasadzie jaka jest różnica między enduro a supermoto? No bo przecież mogę do motoru dokupić drugą parę kół i zmieniać w zależności od tego, gdzie będę danego dnia jeździł.
W zasadzie jaka jest różnica między enduro a supermoto? No bo przecież mogę do motoru dokupić drugą parę kół i zmieniać w zależności od tego, gdzie będę danego dnia jeździł.
- cris2706
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 1/3/2014, 13:49
- Lokalizacja: Poznan
ee tam mój kumpel na smr 560 lata po torze crossowym i daje rade
co do wyboru zdecyuj sie gdzie więcej chcesz latac, SM w terenie bedzie miał zbyt twardy zawias, zbyt agresywne hamulce, no juz o oponkach nie wspomne,
z kolei enduro po asfalcie to raczej dojazdówka bo na kostkach poświrować się nie da
chyba że chodzi o zakupienie enduro/sm i drugi komplet kół to tutaj moim zdaniem lepiej kupic enduro plus drugi komplet kół, z większa pompa hamulca przodu, na zawieszeniu z enduro, po ustawieniu twardosci całkiem sensownei da sie polatac na SM, z kolei w terenie na twardym zawieszeniu typowo SM lata sie średnio

co do wyboru zdecyuj sie gdzie więcej chcesz latac, SM w terenie bedzie miał zbyt twardy zawias, zbyt agresywne hamulce, no juz o oponkach nie wspomne,
z kolei enduro po asfalcie to raczej dojazdówka bo na kostkach poświrować się nie da
chyba że chodzi o zakupienie enduro/sm i drugi komplet kół to tutaj moim zdaniem lepiej kupic enduro plus drugi komplet kół, z większa pompa hamulca przodu, na zawieszeniu z enduro, po ustawieniu twardosci całkiem sensownei da sie polatac na SM, z kolei w terenie na twardym zawieszeniu typowo SM lata sie średnio
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Najlepsze rozwiązanie dla niezdecydowanych to enduro plus dobre opony uniwersalne. Wiadomo w terenie nie będą kleiły jak kostki i na asfalcie jak gumy szosowe. Ale wiem że da się na takich całkiem fajnie pojeździć w terenie i po drogach.
Znajomy ma coś podobnego w DR 650 i się sprawdza (do pewnego momentu).
http://www.netcar.pl/opony/motocyklowe/ ... 2,szi.html
Znajomy ma coś podobnego w DR 650 i się sprawdza (do pewnego momentu).
http://www.netcar.pl/opony/motocyklowe/ ... 2,szi.html
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
A ja tam bym szukał DRZ400 E i kompletu kół SM z dużą tarczą, motocykl uniwersalny na tyle że sprawdzi się jako zabawka przy sporadycznych wypadach na asfaltowy tor, jako zabawka na miasto i jako enduro do leśnego rozpier...
chociaż z tego co słyszę to w terenie mogłaby być trochę poręczniejsza...

DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! 

-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości