Zobacz wątek - Czas na wymianę...
NAS Analytics TAG

Czas na wymianę...

Chcesz kupić swój pierwszy lub kolejny motocykl. Nie wiesz jak wybrać. Zadaj pytanie tutaj.
Pytania o enduro, cross-y, skutery, motorowery, motocykle o pojemności do 250 ccm odpowiednio w działach niżej.
_________
Moderują: Black-Ghost, Boshi, Rosiboj, Lagiboy

Czas na wymianę...

Postprzez Rebo2 » 7/3/2014, 00:15

Zacznę wg schematu:
Wiek 28lat
Waga: 65
Wzrost 179:
Doświadczenie: Za młodości Jawka 50, ale tak naprawdę to od 2008 roku użytkownik Hondy CBF 500 ABS...
Mówiąc o doświadczeniu to tak naprawdę mówię powiedzieć, że jeżdżę turystycznie, Bieszczady, Zakopane, do pracy i przejażdżki z niespodzianką dla żony. Może tempo emeryta tj. w trasie 3mam się 90km/h - 100k/h. W porywie przy wyprzedzaniu może trafi się 120.. Można śmiało powiedzieć, że do przelotowe 90-100.. Dlaczego? Raz że ekonomicznie, po drugie zawsze zobaczę więcej, po trzecie chce przeżyć na polskich dziurach....
Średnio na sezon to 5-7tyś..
Jakie motocykle mam na myśli {/b]: głównie adventure..
[b]- CBF 500
już mam :) troszkę brak mi w niej większego skoku zawieszenia i bardziej wyprostowanej pozycji, chodź nie narzekam po podwyższeniu kierownicy.
- GS 650 zarówno single jak i twin.. chodź na twina jeszcze sumy nie posiadam.. Niestety nie miałem okazji pojeździć także singlem (prócz MZ), a goście mówią, że na trasie to tym nie poleci, okropne wibracje i brak mocy.. Czy słusznie nie wiem, dlatego rozwiejcie moje wątpliwości. Mi osobiście się podoba, lekki, bardzo ekonomiczny, taki dryblas jak Ja...
- V-strom 650 - klasa sama w sobie, chodź przeraża mnie trochę masa
- CB 500X - lżejszy a podobny do Crosstourera, coś jak moja CBF 500 tylko słabszy o 10koni, stąd obawa czy pociągnie pasażerkę i kufry.. Opony jak motocykl szosowy więc szutr odpada, a szkoda, chciałem trochę doszkolić się w jeździe na szutrach..
- tenere 660 - fakt to singiel ale ponoć można tym jeździć wszędzie.. czy to szutr czy asfalt niczego się nie boi.. zgadzacie się w tą opinią, czy to mocno przesadzone..

Licząc mój styl jazdy to w 90% asfalt.... z czego 50% to asfalt dobry a 50% typowo dziury..
a chciałbym popróbować trochę piachu, szutru i kamieni... jeżdżąc często po Bieszczadach, wiem że sport odpada i chopper nie moja bajka..

Z góry dziękuję za wasze wypowiedzi..
Rebo2
Świeżak
 
Posty: 78
Dołączył(a): 27/2/2008, 12:38
Lokalizacja: Jarosław


Postprzez kello » 7/3/2014, 07:44

A czemu nie masz w zestawieniu Transalpa?
kello
Świeżak
 
Posty: 165
Dołączył(a): 26/6/2013, 14:25

Postprzez gravesend » 7/3/2014, 08:26

Witam!
wlasnie przerabiam ten temat.
jezdze singlem f650cs i jutro odbieram v-stroma 650.
jestem troszke cięższy od ciebie ale myślę ze masa v-stroma nie powinna ci problemu sprawić a sprawdzi sie w twoim przypadku. Temat mocno przedyskutowany i przemyślany w moim przypadku.
singlem prawdopodobnie będziesz zawiedziony.
gravesend
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 15/6/2013, 20:05
Lokalizacja: bydgoszcz

Postprzez Rebo2 » 7/3/2014, 11:47

Faktycznie nie wspomniałem o Transalpie.. powód.. chodź podoba mi się bryła, nawet ten nowy w miarę wygląda, to martwi mnie spalanie i masa.. W starym transalp'ie tzn 650 wspominali że hamulce z przodu nie spisują się za dobrze, zwłaszcza gdy jest w pełni zapakowany, a stawiam na bezpieczeństwo przy nagłym hamowaniu... Jeśli się mylę to wyprowadźcie mnie z błędu..

Wiem, że nie jestem kolejnym wałkującym ten sam temat w kółko, ale wole popytać, niż potem faktycznie mieć niedosyt. Swoją drogą tak mnie to interesuje że singiel GS i Tenere często mimo wszystko są wybierane na turystykę.. W czym tkwi sedno w takim razie,

Edytuj posty. kravec
Rebo2
Świeżak
 
Posty: 78
Dołączył(a): 27/2/2008, 12:38
Lokalizacja: Jarosław

Postprzez piotras29 » 8/3/2014, 00:24

rebo moim zdaniem hamulce w translapie nie powinny przekreslac tego motocykla, to ze nie spisuja sie dobrze nie znaczy ze ich wcale nie ma. Przy tak turystycznej jeździe wydaje mi sie, że nawet tych co sa nie wykorzystasz w 100% a wystarcza ci w zupełnośći
piotras29
Świeżak
 
Posty: 61
Dołączył(a): 22/2/2014, 20:33

Postprzez kravec » 8/3/2014, 11:55

Co do hebli- zawsze można spróbować wrzucić stalowy oplot i zmienić klocki na bardziej miękkie. Poczytaj o tym czy się sprawdza.
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5571
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez Rebo2 » 9/3/2014, 22:07

A mam jeszcze takie pytanko bo obiło mi się o uszy Tiger 955i i Adventure 990.. to już za wysoka półka ze spalaniem i użytkowaniem chyba
Rebo2
Świeżak
 
Posty: 78
Dołączył(a): 27/2/2008, 12:38
Lokalizacja: Jarosław



Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr