motorek do 10-11 tys
Posty: 11
• Strona 1 z 1
motorek do 10-11 tys
Witam.
Założyłem drugi temat, tylko dlatego, że pierwszy źle zacząłem
Otóż mam 24 lata i niecałe 180 cm wzrostu, a moja waga to niecałe 90 kg (aktualnie zrzucam więc będzie maleć) i jestem dość masywnym gościem
Jeździłem wcześniej 2 lata hondą vfr 750 z 92r. i zrobiłem nią ok 5 tys km (wydaje mi się że niewiele) i doświadczenie jakie mam, takie mam (nie wliczam jazdy skuterem - rozwożę jedzenie )
Myślałem aktualnie o gsx-r 600/750, cbr f4, r6 albo jakimś kawasaki, ale sam się na razie nie mogę zdecydować... najbardziej łazi za mną jednak ten pierwszy (gsxr)
Zależy mi na tym, żeby był to rok co najmniej 2002 i żeby miał "nowocześniejszy design" przodu
Mam też propozycje kupienia yamahy yzf 600
Moto chciałem kupić końcem marca/początkiem kwietnia
Założyłem drugi temat, tylko dlatego, że pierwszy źle zacząłem
Otóż mam 24 lata i niecałe 180 cm wzrostu, a moja waga to niecałe 90 kg (aktualnie zrzucam więc będzie maleć) i jestem dość masywnym gościem
Jeździłem wcześniej 2 lata hondą vfr 750 z 92r. i zrobiłem nią ok 5 tys km (wydaje mi się że niewiele) i doświadczenie jakie mam, takie mam (nie wliczam jazdy skuterem - rozwożę jedzenie )
Myślałem aktualnie o gsx-r 600/750, cbr f4, r6 albo jakimś kawasaki, ale sam się na razie nie mogę zdecydować... najbardziej łazi za mną jednak ten pierwszy (gsxr)
Zależy mi na tym, żeby był to rok co najmniej 2002 i żeby miał "nowocześniejszy design" przodu
Mam też propozycje kupienia yamahy yzf 600
Moto chciałem kupić końcem marca/początkiem kwietnia
- Backi
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 30/1/2013, 14:29
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
-
malomi - Bywalec
- Posty: 829
- Dołączył(a): 5/7/2013, 11:47
R6 ciężko cokolwiek mi powiedzieć nigdy nawet cm nie przejechałem fortepianem.
Jesteśmy podobnych gabarytów wzrost i waga... GSXR pozycja bardzo skulona na max-a sportowa silnik bardziej narwany niż w CBR.
CBR mnie to moto strasznie leży zarówno pod względem charakterystyki oddawania mocy jak i prowadzenia...
Pozycja w siodle dla mnie idealna.
Proponuję posiedzieć na każdym i zobaczyć, w którym siodle będziesz się dobrze czuł a jak moto znajomego to i się przejedziesz i będziesz miał jasność, co wybrać... Można się rozwodzić, co lepsze, ale to się mija z cele, bo to tobie ma pasować a jak nie spróbujesz to nie będziesz wiedział.
Z twoim doświadczeniem moim zdaniem miękko sobie poradzisz z 600.
Pozdr.
Jesteśmy podobnych gabarytów wzrost i waga... GSXR pozycja bardzo skulona na max-a sportowa silnik bardziej narwany niż w CBR.
CBR mnie to moto strasznie leży zarówno pod względem charakterystyki oddawania mocy jak i prowadzenia...
Pozycja w siodle dla mnie idealna.
Proponuję posiedzieć na każdym i zobaczyć, w którym siodle będziesz się dobrze czuł a jak moto znajomego to i się przejedziesz i będziesz miał jasność, co wybrać... Można się rozwodzić, co lepsze, ale to się mija z cele, bo to tobie ma pasować a jak nie spróbujesz to nie będziesz wiedział.
Z twoim doświadczeniem moim zdaniem miękko sobie poradzisz z 600.
Pozdr.
CBR f4i sport
-
malomi - Bywalec
- Posty: 829
- Dołączył(a): 5/7/2013, 11:47
Podpiszę się pod wszystkim co pisze malomi (tak w ogóle witaj z powrotem po banie )
Każdy sprzęt klasy 600 jest nieco inny, R6 jest najbardziej dzika, CBR liniowa, GSXR jest dość spory, a Kawę trzeba po prostu kochać mimo wszystko To tak pół żartem pół serio. W praktyce różnice są spore pomiędzy tymi maszynami, i nie da się określi jednoznacznie co jest najlepsze. Bo to rozmowa o gustach, a o nich się nie dyskutuje
Każdy sprzęt klasy 600 jest nieco inny, R6 jest najbardziej dzika, CBR liniowa, GSXR jest dość spory, a Kawę trzeba po prostu kochać mimo wszystko To tak pół żartem pół serio. W praktyce różnice są spore pomiędzy tymi maszynami, i nie da się określi jednoznacznie co jest najlepsze. Bo to rozmowa o gustach, a o nich się nie dyskutuje
Motocykle sportowe sÄ… do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
Jeżeli chodzi o GSR 750 to moim zdaniem moto strasznie drętwe z dołu. U góry jakoś się zbiera . Właściwie niczym nie powala. Klamka hebla wydawała mi się troche miękką. Osiągi podobne do 600 więc po VFR może być niedosyt. Kawą nie jeździłem. Niestety też nie mam porównanie do gsr 600.
Triumph Street Triple
- jaroaro
- Bywalec
- Posty: 758
- Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
- Lokalizacja: siÄ™ biorÄ… wszy
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość