Zobacz wÄ…tek - Honda NSR 50 AC08- czyli co i jak
NAS Analytics TAG

Honda NSR 50 AC08- czyli co i jak

i inne małe pojemności
_________

Honda NSR 50 AC08- czyli co i jak

Postprzez Dloogi » 2/3/2014, 21:55

Witam wszystkich użytkowników scigacz.pl
Nie znalazłem żadnego spójnego tematu dotyczącego Hondy NSR 50, a mam kilka pytań do użytkowników tego motoroweru.
Posiadam wersję produkowaną na rynek niemiecki- która posiada wersję silnika z mocno przyciętymi skrzydłami - 4 biegi, 4km czystej nieposkromionej mocy, i zawrotna prędkość 50km/h.
Więc zapewne to blokady. Słyszałem o dwóch- jedna na CDI, a druga w wydechu. Zastanawia mnie jak wygląda kwestia skrzyni, bowiem w którymś temacie była wzmianka o rzekomej blokadzie dwóch dodatkowych biegów.
Obecnie motorek na 4 biegu osiąga 6-7 tys obrotów, a prędkościomierz pokazuje idealne 50 km/h i ani drgnie.
KolejnÄ… kwestiÄ… sÄ… owiewki.
Te są obecnie dość ciężko dostępne, więc zastanawiam się nad jakimś delikatnym przeszczepem chociażby od NS-1, albo jc22, ktoś coś kombinował w tej kwestii ?


Pozdrawiam.
Dloogi
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 2/3/2014, 21:39
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez cioracz » 3/3/2014, 17:01

Na skrzyni? Pierwsze słyszę. Chyba że ktoś, coś wiem bo mi nic o tym nie wiadomo. Na CDI i wydechu jak najbardziej i na to obstawiałbym tą "zawrotną prędkość" :)
Co do owiewek to raczej ciężko będzie coś dopasować. Od jc22 nie ma nawet co próbować podobnie jak od NS'ki
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
Avatar użytkownika
cioracz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2129
Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
Lokalizacja: Opatów/Kielce


Honda NSR 50 AC08- czyli co i jak

Postprzez Dloogi » 4/3/2014, 15:32

Stawiam na CDI chociaż Bóg jeden wie co się dzieje w wydechu- ten wygląda na nieoryginalny, a przynajmniej jego końcówka, co jak wiemy dla silnika 2t potrafi być brzemienne w skutkach.
Zauważyłem również że przelot gaźnika jest bardzo mały. Myślę że to też ma znaczny wpływ na działanie silnika. Zastanawiam się nad zastowowaniem gaźnika mikuni od Yamahy RD80 chociaż nie wiem czy to nie zakłóci prawidłowej pracy silnika w końcu 2t to bardzo delikatna struktura.
Trochę szkoda mi marnować potencjał tego silnika.
Ktoś wie może jaki układ CDI mógłbym zastosować, bądź czym się kierować przy jego wyborze ?


Pozdrawiam
Dloogi
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 2/3/2014, 21:39
Lokalizacja: Wrocław



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości




na górê